Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej




Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa. Dzieje się tak m.in. dlatego, że sposób, w jaki czujesz się liderem, może wpływać na Twoje zaangażowanie, a także na Twoją produktywność. Emocje mogą przeplatać się z każdą sytuacją w pracy, której doświadczasz: w czasach zmian i niepewność, interakcji z podwładnym, w momentach konfliktu, wypalenia czy w sytuacji sukcesu bądź porażki.







Celem szkolenia HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej jest rozwój kompetencji w obszarze przywództwa z zastosowaniem metod pracy opartych na inteligencji emocjonalnej, wykorzystywanych do realizacji celów sprzedażowych.







Dowiedz się więcej o szkoleniu: https://www.hillway.pl/szkolenie-przywodztwo-emocjonalne-czyli-zarzadzanie-oparte-na-inteligencji-emocjonalnej/



Program

EMOCJE W BIZNESIE I ŻYCIU ZAWODOWYM – ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNA LIDERA



Rola i znaczenie emocji w biznesie – najnowsze badania

Mechanizm i skutki postawania emocji wpływające na jakość pracy

Czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest tak ważna w przywództwie

Dojrzewanie człowieka a poziom inteligencji emocjonalnej – dojrzałość emocjonalna

Autorefleksja nad swoimi obszarami do rozwoju w zakresie inteligencji emocjonalnej

Diagnoza aktualnej sytuacji w zespole i towarzyszących postaw emocjonalnych – umiejętności zauważania i nazywania

emocji u siebie i w zespole



Narzędzie:



Model inteligencji emocjonalnej – narzędzie do autoanalizy

Audyt wewnętrzny – 24 godzinny monitoring własnych emocji

Narzędzie SSC do diagnozy postaw emocjonalnych



ZARZĄDZANIE SOBĄ, BY SKUTECZNIE WPŁYWAĆ NA INNYCH – SAMOREGULACJA EMOCJONALNA



Nie deleguj innym co Tobie nie miłe – zarządzanie własną irytacją, stresem, zniecierpliwieniem, niepewnością

Sztuka opanowania – jak nie rozmawiać pod wpływem emocji – umiejętność wzmacnianie dystansu i kontroli

emocjonalnej w trudnych sytuacjach

Bilans afektywny – sens i potrzeba zauważania pozytywnych rzeczy w swoim otoczeniu – podejście doceniające

w miejscu pracy



Narzędzie:



Koła wpływ

Metoda SBNRR – algorytm do pracy z emocjami

Metoda „pracy z myślami – autocoaching”

Technika kapitalizacji pozytywnych emocji



INTELIGENCJA EMOCJONALNA A BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I MOTYWACJI W SWOIM ZESPOLE



Jesteś narzędziem do motywacji i zaangażowania innych – wykorzystaj to mądrze – budowanie świadomości i postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania u innych

Moja rola w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracownika – co mogę zrobić jako lider- analiza działań dotychczasowych i kreowanie pomysłów na przyszłość

„Jedna ręka nie klaszcze”, czyli jak wpływać na postawy pracowników w celu

Jak poprzez własną postawę i zachowanie angażować agentów do poszukiwania szans sprzedażowych w zmieniającej

się rzeczywistości społeczno-gospodarczej



Narzędzie:



5 etapowy kontrakt z pracownikami

Test dialogu w firmie

12 pytań o zaangażowanie Gallupa



INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH I W PRAKTYCE



Opór pracowników – opór jest o tym czego nie wiesz – dowiedz się z czego się bierze

Wprowadź kontrakt – zaplanuj działania dążące do uzyskania oczekiwanej postawy, wydobycia potencjału

i wykorzystania już istniejących zasobów

Ćwiczenie empatii – jak słuchać innych i jak odpowiadać, by budować maksymalne porozumienie i szacunek oraz

zaufanie

Efektywna komunikacja- precyzowanie oczekiwań i budowanie atmosfery zrozumienia

Nieoceniający styl komunikowania siła słowa – język faktów a język emocji i ich konsekwencje

Wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności

Znaczenie udzielania informacji zwrotnej w komunikacji – radzenie sobie z feedbackiem

Wdrożenie adekwatnych działań zarządczych zmierzających do realizacji celów sprzedażowych z wykorzystaniem

metod pracy opartych na inteligencji emocjonalnej.



Narzędzie:



Technika 3D – poszerzania perspektywy

Profile języka emocji a języka faktów

Technika FUKO, FUO





Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



www.hillway.pl



Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.


Zdobyta wiedza

Programy szkoleniowe HILLWAY

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

https://www.hillway.pl/trenerzy/


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |