Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów


W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem jakim jest pozyskanie nowego klienta – czyli prospecting. Często brakuje nam czasu nad obraniem strategii, funduszy na pozyskanie narzędzi, gubimy się w notatkach, nie pamiętamy do kogo mieliśmy zadzwonić po 3 miesiącach; pamiętamy, że mieliśmy zadzwonić do jednego Klienta po pół roku, ale nie możemy znaleźć do niego kontaktu – sytuacje z którymi spotyka się wielu z nas osób pracujących w sprzedaży.


Czy Twój zespół ma problem z pozyskaniem nowych Klientów?
Czy masz wrażenie, że poszczególni handlowcy działają chaotycznie, nie stosują podstawowych narzędzi ułatwiających zarządzania sprzedażą?
Czy w Twoim zespole pracownicy zapominają o kontaktach z byłymi, ale nadal potencjalnymi i ważnymi Klientami?
Czy w postawach poszczególnych pracowników dostrzegasz brak kreatywności w działaniu?
Czy Twój zespół sprzedaży potrzebuje praktycznych inspiracji w celu kreowania szans sprzedażowych?

Jeżeli choć raz powiedziałeś TAK, to jest to szkolenie dla Twojego zespołu

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/prospecting-sztuka-odkrywania-i-pozyskiwania-nowych-klientow/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

Prospecting – czym jest i do czego służy?
Zasady jakimi rządzi się prospecting – zdefiniowanie grupy docelowej oraz zasady dotarcia do niej
Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Systemy informatyczne w zarządzaniu leadami

Plan działań prospectingowych
  • Określenie celu sprzedażowego
  • Określenie targetu klientów
  • Podejmowanie działań prospectingowych w miejscach, gdzie są nasi klienci
  • Zmiana metod działań prospectingowych
  • Planowanie działań prospectingowych w dłuższej perspektywie
  • Monitorowanie działań

 Zdefiniowanie profilu Klienta – segmentacja rynku, grupa docelowa
Segmentacja rynku
Zdefiniowanie grupy docelowej
Kryteria określające klienta – cechy klienta
Stworzenie opisu klienta docelowego

Dopasowanie do grupy docelowej
  • Dopasowanie produktu/usługi
  • Dopasowanie kanałów reklamowych
  • Odpowiedni język i styl komunikacji
  • Dostosowanie obsługi klienta
  • Właściwy dobór kanałów dystrybucji

Styl działania, a efekty – sprzedawca „zbieracz” czy „kreator”?
Kreatywność w sprzedaży – działania niekonwencjonalne
Bądź widoczny w sieci – zbuduj osobistą markę w internecie
Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów
Możliwości jakie daje internet w pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań konsumentów

Zarządzanie portfelem Klientów
  • Lejek sprzedażowy
  • Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
  • Zasada Pareto
  • Budowanie własnej bazy klientów
  • Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych

Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi?
Cechy networkingu
Czym nie jest networking
E-networking – budowanie kontaktów w sieci, czyli gdzie?
Jakie korzyści networking może dać sprzedawcy
Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż

Wstęp do kontaktu z klientem
  • „Biały wywiad” – czyli jak efektywnie przygotować się do kontaktu?
  • Ogólnodostępne bezpłatne narzędzia monitoringu danych na temat klientów
  • Wstęp do telefonicznego umawiania spotkań
  • Standardowy proces umówienia spotkania
  • Podstawowe zasady efektywnego umawiania spotkań
  • Rozmowa telefoniczna – umawianie spotkania
  • Idealne rozpoczęcie rozmowy telefonicznej z potencjalnym Klientem

Przejmowanie klientów od konkurencji – sposobem na wzrost konwersji sprzedaży
Jak przekonać klienta?
Klient pozornie nie zainteresowany
Polecenia i rekomendacje
Firmowe programy rekomendacyjne
Najbardziej niekonwencjonalne i zaskakujące rozwiązania są najskuteczniejsze

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 14:38:05

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House