Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych


,,Bez Twojego przyzwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.” Eleanor Roosevelt

Postawa asertywna to postawa, dzięki której ludzie potrafią otwarcie wyrażać swoje myśli, preferencje, uczucia, przekonania, poglądy, wartości, bez odczuwania wewnętrznego dyskomfortu i nie lekceważąc rozmówców. W sytuacjach konfliktowych, umiejętności asertywne pozwalają osiągnąć kompromis, bez poświęcania własnej godności i rezygnacji z uznanych wartości. Ludzie asertywni potrafią powiedzieć „nie”, bez wyrzutów sumienia, złości czy lęku.

Codzienna praca z klientem – praca w biurze obsługi klienta, call center, czy telemarketingu to praca z różnymi typami osobowości i z osobami o różnej kulturze osobistej, a także nierzadko praca w środowisku trudnych sytuacji – zażaleń, reklamacji, czy windykacji stąd też postawa asertywna i odporność na stres są tu kluczowymi kompetencjami, które cały czas warto rozwijać.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/postawa-asertywna-i-zarzadzanie-stresem-w-rozmowach-telefonicznych-szkolenia-otwarte/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!


Program

  1. cechy profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta – standardy i postrzeganie jakości obsługi klienta
  2. asertywność – wpływ naszej postawy i zachowania na relacje firmy z Klientem
  3. specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim (telefon, internet)
  4. skuteczne metody komunikacji z uwzględnieniem praw własnych i praw Klienta
  5. wygaszanie emocji Klienta
  6. zarządzanie swoimi emocjami
  7. radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty słuszne i niesłuszne)
  8. budowanie porozumienia w sytuacjach trudnych (doprowadzenie do stanu wygrana – wygrana)
  9. oczekiwania Klienta – skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań
  10. stawianie granic i zamykanie rozmowy
  11. stres – identyfikacja źródeł stresu, mechanizm powstawania stresu i jego wpływ na nasz organizm i naszą pracę
  12. budowanie odporności na sytuacje stresogenne
  13. metody odreagowania negatywnych emocji (w trakcie pracy i w życiu)

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 15:24:52

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House