Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Nowoczesny marketing bez tabu


Podczas szkolenia uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii marketingowej od zbadania rynku, poprzez wyznaczenie grupy docelowej, wybranie najskuteczniejszych form reklamy, do złożenia raportu przed zarządem firmy z podjętych działań i ich efektów końcowych. Uczestnicy przejdą trening kreatywności co rozwinie ich umiejętności twórczej pracy w zakresie reklamy. Zostanie również stworzona uczestnikom możliwość zapoznania się z niestandardowymi formami reklamy panującymi aktualnie na rynku.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/szkolenienowoczesny-marketing-bez-tabu/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

1. Badania marketingowe

• Celowość wykonywania badań marketingowych. Przybliżenie zakresu i funkcji badań
• Badania jakościowe i ilościowe – określenie rodzaju i zakresu badań dla firmy
• Proces badawczy – elementy i cele procesu
• Procedura badawcza
• Tworzenie opisu problemu lub celu badania, tworzenie briefu badawczego

2. Praktyczne prowadzenie badania

• Źródła pozyskiwania wiedzy, metod doboru grupy, etapów procesu badawczego
• Dobór obiektu badania, grupy badawczej – rodzaju i liczebności grupy zgodnie z potrzebami prowadzonego badania
• Metody, techniki i narzędzia badawcze – poznanie metod badawczych i sposobu ich doboru i zastosowania w zależności od rodzaju prowadzonego badania
• Podstawowe zasady formułowania treści pytań i stwierdzeń ankietowych, doboru rodzaju pytań
• Stosowanie różnych rodzajów metod badawczych

3. Kreatywność w reklamie

• Co jest kreatywnością a co talentem?
• Rozpoznawanie różnic pomiędzy kreatywnością a twórczością opartą na talencie
• Trzy podstawowe typy procesów twórczych
• Doskonalenie własnej kreatywności w oparciu o poszczególne procesy twórcze z wykorzystaniem ich w reklamie

4. Clienting – sieć powiązań z klientami

• Najnowsze trendy w kontaktach z klientami i budowania trwałych relacji firma – klient
• Różnice pomiędzy marketingiem tradycyjnym a clientingiem i na tej podstawie budowanie kompleksowych działań marketingowych
• Cele i zasady clientingu. Uświadomienie ich znaczenia w dobie społeczeństwa informacyjnego
• Stosowanie zasad clientingu w pracy służb marketingowych

5. Etapy budowy sieci powiązań z klientem

• Zasady określania grupy docelowej i wartości klienta dla firmy
• Rozpoznawanie możliwości rozwoju dzięki niszom rynkowym
• Metody pozyskiwania informacji od klientów
• Dotarcie do grupy klientów z wykorzystaniem narzędzi marketingowych. dostosowanie przekazu reklamowego do poszczególnych grup klientów
• Rozpoznawanie potrzeb klientów i na tej podstawie budowania niestandardowych relacji marketingowych. Realizacja strategii budowania relacji z klientami

6. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej

• Co to są niestandardowe formy komunikacji?
• Wady i zalety niestandardowych form komunikacji
• 7 zasad budowania niestandardowych działań komunikacyjnych
• Włączanie niestandardowych form komunikacji w planowanie i działania strategiczne w firmie
• Niestandardowe formy komunikacji na przykładach z Polski i ze świata
• Budowanie umiejętności komunikacyjnego wykorzystania niestandardowych działań komunikacyjnych w działaniach PR i CSR firmy
• Praktyczne planowanie działań niestandardowych. Metody, źródła informacji, oferta rynkowa, dopasowanie do grup docelowych

7. Plan strategii promocji

• Zmienne zewnętrzne i wewnętrzne dotyczące tworzenia planu promocyjnego
• Co powinien zawierać brief marketingowy?
• Tworzenie standardowego planu promocyjnego z uwzględnieniem wszystkich wymaganych uwarunkowań i decyzji
• Jak najlepiej i najbardziej przekonująco przedstawić swój plan osobom decyzyjnym
• Współpraca z dostawcami, agencjami i ludźmi reklamy

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

AGNIESZKA NOWICKA – TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Agnieszka Nowicka Trener Hillway Dyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.

Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 17:00:04

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Nowoczesny marketing bez tabu
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House