Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

ITIL®4 Foundation Express – szkolenie akredytowane z egzaminem


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Informacje dodatkowe

Od 1 listopada 2019 roku, zgodnie z decyzją AXELOS, szkolenia ITIL® Foundation mogą być sprzedawane wyłącznie z egzaminem. Od 1 stycznia 2020 roku występuje możliwość zdawania egzaminy w języku polskim. Kwota egzaminu jest wliczona w cenę szkolenia.

Szkolenie prowadzone jest na najwyższej jakości materiałach w wersji anglojęzycznej. Samo szkolenie może być prowadzone w języku polskim lub angielskim (zależnie od preferencji grupy szkoleniowej). Egzamin certyfikujący na dany moment występuje tylko w wersji angielskiej. Egzamin odbywa się po szkoleniu w terminie uzgodnionym z uczestnikiem.

Opis szkolenia i cel
ITIL®4 oparty jest na najlepszych praktykach biblioteki ITIL. Dostarcza praktycznego i elastycznego podejścia oraz operacyjnego modelu dostarczania i eksploatacji usług i produktów, umożliwiając integrację z innymi modelami czy podejściami jak Lean IT, Agile czy DevOps.

ITIL®4 Foundation Express jest szkoleniem 2-dniowym zgodnym ze specyfikacją AXELOS w zakresie sposóbu prowadzenia egzaminu i certyfikacji Podstawowym celem tego kursu jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu kluczowych koncepcji i pojęć modelu ITIL 4 w zakresie zarządzania usługami i przygotowanie się do egzaminu. Materiał szkoleniowy pozwala powiązać teorię z doświadczeniem uczestników w ich własnym środowisku i wzbogacony jest przez materiały dodatkowe: prace przed kursem i po kursie oraz zestaw szybkich kart referencyjnych.

Cele szkolenia
Na zakończenie szkolenia, uczestnicy powinni zapamiętać i zrozumieć:
• kluczowe koncepcje zarządzania usługami w ramach biblioteki ITIL
• w jaki sposób pryncypia ITIL mogą pomóc organizacji przyjąć i dostosować rekomendacje ITIL w zakresie zarządzania usługami
• cztery Wymiary zarządzania usługami zgodnie z ITIL
• cel i komponenty Systemu Wartości Usług, działania Łańcucha Wartości Usług oraz ich wzajemne relacje
• kluczowe pojęcia ustawicznego doskonalenia
• praktyki ITIL i sposób, w jaki wspierają one działania Łańcucha Wartości Usług

Grupa docelowa
Kurs ITIL®4 Foundation skierowany jest do szerokiej grupy pracowników obszaru IT oraz obszarów biznesowych związanych ze świadczeniem usług, zarówno dla tych, którzy dopiero czynią pierwsze kroki w tej dziedzinie, jaki i do tych wszystkich, którzy są już zaznajomieni z zagadnieniami zarządzania usługami w oparciu o wcześniejsze wersje biblioteki ITIL lub inne żródła najlepszych praktyk.
Szkolenie i związana z nim certyfikacja mogą być szczegónie przydatne dla:
• Pracowników IT z obszarów wsparcia
• Konsultantów IT
• Menedżerów
• Właścicieli i menedżerów procesów
• Pracowników obszaru rozwoju IT
• Dostawców usług
• Integratorów systemów

Program

Moduł 1: Wstęp
• Poznajmy się
• Ogólny zarys szkolenia
• Cele szkolenia
• Struktura szkolenia
• Agenda szkolenia
• Wprowadzenie do ITSM
• Wprowadzenie do ITIL 4
• Studium przypadku: Axle Car Hire
• Studium przypadku: wizja CIO dla Axle
• Wprowadzenie i wskazówki do egzaminu

Moduł 2: Zarządzanie usługami: kluczowe pojęcia
• Wartość współtworzenie wartości
• Wartość: usługa, produkty, zasoby
• Relacje usług
• Wartość: rezultaty, koszty I ryzyka

Moduł 3: Zasady/Pryncypia
• Definicja siedmiu zasad
• Zastosowanie siedmiu zasad

Moduł 4: Cztery Wymiary zarządania usługami
• Organizacja i ludzie
• Informacja i technologie
• Partnerzy i dostawcy
• Strumienie wartośći i procesy
• Czynniki zewnętrzne i model PESTLE

Moduł 5: System Wartości Usług
• Przegląd Systemu Wartości Usług
• Przegląd Łańcucha Wartości Usług

Moduł 6: Ustawiczne doskonalenie
• Wstęp do ustawicznego doskonalenia
• Model Ustawicznnego Doskonalenia
• Związki między Ustawicznym Doskonaleniem i Pryncypiami

Moduł 7: Przegląd praktyk ITIL
• Cel praktyk ITIL
• Praktyka Ustawicznego Doskonalenia
• Praktyka Sterowania Zmianami
• Praktyka Zarządzannia Incydentami
• Praktyka Zarządzania Problemami
• Praktyka Obsługi Wniosków
• Praktyka Centrum Obsługi Użytkownika
• Praktyka Zarządzania Poziomem Usług

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***
Rozpoczęcie: 2020-11-09 - Zakończenie: 2020-11-10

CENA standardowa:
2290 PLN + 23% VAT = 2816.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1990 PLN + 23% VAT = 2447.7 PLN

UWAGA

Szkolenie prowadzone jest na najwyższej jakości materiałach w wersji anglojęzycznej. Samo szkolenie może być prowadzone w języku polskim lub angielskim (zależnie od preferencji grupy szkoleniowej). Egzamin certyfikujący na dany moment występuje tylko w wersji angielskiej.
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-16 15:36:49

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: ITIL®4 Foundation Express – szkolenie akredytowane z egzaminem
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: Ewidencja Czasu Pracy | System ATS | Intranet dla pracowników | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | Ewidencja umów firmowych | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | Obieg faktury kosztowych | boardroom.io