Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12




Opis i cele szkolenia
W dzisiejszym świecie swobody w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych znajomość zasad etykiety i standardów dress code’u staje się wartością niezwykle pożądaną. Savoir-vivre nie tylko reguluje zasady funkcjonowania w ramach społeczności biznesowej. Umiejętność jego zastosowania w praktyce jest kluczowa dla budowania wizerunku i wiarygodności, które są podstawą sukcesu zawodowego poszczególnych osób oraz organizacji, którą reprezentują. Mimo świadomości istoty zagadnienia, większość pracowników polskich przedsiębiorstw ma problem z poprawnym przywitaniem się, elegancką wymianą wizytówek czy właściwym doborem stroju służbowego.

Niniejsze szkolenie w przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie budowania relacji służbowych w środowisku biznesowym. W jego trakcie zostaną poruszone zagadnienia związane z podstawowymi formami służbowego savoir-vivre’u i zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego. Zaprojektowano je z myślą o tych, którzy pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie w relacjach z biznesowych.
• poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
• umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
• pewność siebie, swoboda i autorytet.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie oraz swobodę poprzez świadomość swoich zalet, zyskują łatwość osiągania celów zawodowych i osobistych, unikają kłopotliwych sytuacji, tworzą miłą atmosferę.
Budują profesjonalny wizerunek firmy, prezentują postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie oraz autorytet.

Program

1. Autoprezentacja:
• Uścisk dłoni,
• Pierwszeństwo powitań,
• Rodzaje uścisków dłoni,
• Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem,
• Postawa,
• Intonacja,
• Kontakt wzrokowy,
• Dystans.

2. Wizytówka:
• Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek,
• Miejsce na wizytówki,
• Brak wizytówek,
• Dopisywanie informacji,
• Znaki na wizytówkach.

3. Przedstawianie osób:
• Formuły,
• Komunikacja niewerbalna,
• Precedencja,
• Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe,
• Formy adresatywne,
• Zapamiętywanie imion i nazwisk.

4. Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje.

5. Przyjęcia na stojąco:
• Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza,
• Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść,
• Zagajenie oraz tematy, których należy unikać,
• Rotowanie,
• Korzystanie z bufetu,
• Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.

6. Komplementy i krytyka na arenie służbowej.

7. Dress code:
• Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji,
• Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny,
• Wizerunek biznesmena,
• Styl i moda,
• Typy kolorystyczne urody.

8. Przyjęcia przy stole:
• Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków,
• Menu,
• Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański,
• Maniery przy stole,
• Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
• Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
• Rola gościa i gospodarza,
• Jak wznosić toasty.

9. Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację.

10. Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Poznań - Mercure Poznań Centrum****
Rozpoczęcie: 2019-03-18 - Zakończenie: 2019-03-19


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2019-06-27 - Zakończenie: 2019-06-28

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2018-12-28 12:52:33

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io