Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Efektywne działania promocyjne=kampania 360⁰


Specjaliści od marketingu muszą przekazać potencjalnym konsumentom informacje o produkcie, muszą więc komunikować się z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także opinią publiczną. Dylematem jest jakie kanały komunikacji wybrać, aby działania promocyjne były efektywne.

Jak więc profesjonalnie przygotować kampanię marketingową aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.

Uczestnicy będą nabywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem kampanii 360⁰ w oparciu o siedem płaszczyzn komunikacji. Poznają osiem etapów tworzenia kampanii promocyjnej, z wykorzystaniem których będą nabywać wiedzę, w jaki sposób tworzyć komunikaty reklamowe, ustalać budżet promocyjny, mierzyć skuteczność kampanii i zarządzać zintegrowaną komunikacją marketingową.

Podczas szkolenia zostaną stworzone warunki do praktycznego ćwiczenia zadań występujących na poszczególnych etapach budowania skutecznej komunikacji.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/szkolenieefektywne-dzialania-promocyjne-kampania-360⁰/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Składowe zintegrowanej komunikacji marketingowej
Różnice pomiędzy kampanią zintegrowaną, a kampanią wykorzystującą wybrane formy komunikacji
Kanały komunikacji masowej i osobistej
Kluczowe kanały komunikacji marketingowej wykorzystywane do przekazywania treści reklamowych w sposób masowy i zindywidualizowany
Kanały komunikacji marketingowej wykorzystywane w kampaniach medialnych
  • Kompozycja narzędzi komunikacji marketingowej
  •  
  • Siedem składowych narzędzi komunikacji marketingowej
  • Kampanie promocyjne produktów firmy budowane z wykorzystaniem poszczególnych elementów komunikacji
  • Narzędzia marketingowe w ramach poszczególnych płaszczyzn komunikacji
  • Metody i sposoby doboru narzędzi w zależności od rodzaju prowadzonych kampanii promocyjnych
Makromodel procesu komunikacji

Rodzaje zakłóceń występujące w procesie komunikacji marketingowej
Identyfikacja elementów kodowania i dekodowania przekazu reklamowego. Generowanie pomysłów eliminujących zakłócenia
Mikromodel reakcji konsumenckich
Zachowania klientów w poszczególnych fazach komunikacji – kognitywnej, aktywnej i behawioralnej
  • Rozpoznanie odbiorców docelowych kampanii promocyjnych
  •  
  • Znaczenie etapu analizy pomysłów i konsekwencji jego zaniedbania lub błędnego przeprowadzenia
  • Dobór strategii komunikacji w zależności od grupy docelowej (klienci stali, klienci okazjonalni, klienci nowi)
  • Określenie celów kampanii promocyjnej
  • Cele komunikacji według John’a Rossiter i Larry Percy
Formułowanie komunikatów reklamowych

Strategia informacyjna i transformacyjna tworzenia komunikatu reklamowego
Zastosowania odwołań, tematów i idei zgodnych z pozycjonowaniem marki według Johna Maloneya
Określenie najskuteczniejszych kanałów komunikacji i ich integracja w celu zwiększenia efektywności przekazu
Zastosowanie kanałów komunikacji społecznej, eksperckiej i zwolenniczej
  • Określenie budżetu na komunikację
  •  
  • Najczęściej stosowane metody budżetowania kampanii promocyjnych oraz ich zalety i wady
  • Dostosowanie rodzaju budżetowania do kampanii promocyjnej
Cechy narzędzi komunikacji marketingowej

Celowość uwzględniania cech elementów skutecznej komunikacji marketingowej. Poznanie czynników kształtujących kompozycję narzędzi komunikacji
Zastosowanie odpowiednich cech komunikatów marketingowych w celu stworzenia skutecznej kampanii marketingowej.
  • Mierzenie skuteczności komunikacji
  •  
  • Metody mierzenia skuteczności kampanii w fazie poznawczej, emocjonalnej i behawioralnej oraz wpływu komunikacji na konsumentów w poszczególnych fazach
  • Oceny skuteczności kampanii metodą DAGMAR, modelem Markova oraz AA ROI
  • Wskaźniki badania skuteczności marketingu bezpośredniego i promocji osobistej
  • Wykorzystanie w praktyce współczynnika zapytań i wskaźnika zamówień
Zintegrowana komunikacja marketingowa

Definicja i zasady działania zintegrowanej kampanii marketingowej
Kampanie wielonarzędziowe i wieloetapowe
Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
Tendencje na rynku agencji reklamowych i idące za tym korzyści dla firm planujących kampanie
Zarządzanie złożonymi kampaniami w licznych kanałach komunikacji masowej i osobistej

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

AGNIESZKA NOWICKA – TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Dyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.

Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 16:58:41

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywne działania promocyjne=kampania 360⁰
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House