Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Budowanie zespołu i współpraca w zespole – praktyczny 2-dniowy warsztat dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów


Budowanie zespołu i współpraca w zespole – praktyczny 2-dniowy warsztat dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów przez pracowników.



Grupa docelowa:



 Szkolenie dedykowane jest kadrze menedżerskiej w organizacjach.





Cel szkolenia:



Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod budowania i prowadzenia skutecznego zespołu oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, aby wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej korzystając ze swych talentów i potencjału. Poznanie korzyści płynących z pracy zespołowej.

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|



1. Sprawnie funkcjonowanie zespołu

a) Grupa, zespół, efekt synergii – podstawowe pojęcia

• Ćwiczenie: „Quo vadis?” – gra zespołowa

b) Zasady pracy zespołowej

c) Cechy wzorcowego zespołu

d) Dynamika rozwoju zespołu

• Ćwiczenie: Analiza przypadku

e) Diagnoza potencjału własnego zespołu

• Ćwiczenie: „Mój zespół”

f) Wykorzystanie ról grupowych i procesu grupowego do motywowania i stymulowania działania pracowników

• Ćwiczenie: Test Belbina na określenie ról grupowych

2. Lider a relacje w zespole

a) Lider a zespół, czyli jak praca lidera przekłada się na cały zespół

b) Czynniki wpływające na dobre relacje w zespole

c) Lider jako partner w zespole

• Jak zmienia się rola postrzegania lidera?

• Jak zdobyć szacunek u pracowników?

d) Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami

e) Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

f) Jakie czynniki wpływają na pogorszenie się relacji w zespole?

g) 5 dysfunkcji pracy zespołowej

h) Przyczyny konfliktów: organizacyjne, społeczne, osobowe

i) Rodzaje konfliktów w organizacjach

3. Autorska Gra Szkoleniowa – Co się dzieje w organizacji? (gra wskazująca na wzajemne relacje pomiędzy liderami, a członkami zespołu)

4. Komunikacja w zespole – podstawowe narzędzie w budowaniu relacji w zespole

a) Standardy zespołowe – jak je komunikować i dlaczego są tak ważne?

b) Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów

c) Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne lidera

d) Kiedy udzielać informacji zwrotnej w zespole, a kiedy w cztery oczy?

e) Przepływ informacji w zespole

• Przekazywanie najważniejszych informacji w zespole

• Mini Szkolenia: bhp, zmiana przepisów i procedur.

f) Komunikowanie zmian w zespole - jak uniknąć błędów związanych z komunikacją zmian?

g) Komunikacja pracowników w systemie zmianowym

• Dlaczego jest taka ważna?

• Budowanie odpowiedzialności wśród współpracowników za pracę w zespole.

h) Podstawowe typy rozmów z pracownikami:

• Pochwała

• Konstruktywna krytyka,

• Przekazywanie trudnych decyzji

• Rozmowa oceniająca

• Reakcje pracowników na poszczególne typy rozmów

• Scenki – symulacje rozmów z pracownikami (analiza pod kątem skuteczności przekazu i zachowania dobrych relacji w zespole)

5. O tym, że nie ma dobrych lub złych temperamentów

a) „Trudni” ludzie, czy trudne sytuacje w pracy?

b) Poznajemy osobowości

c) Jak osobowość wpływa na relację w zespole?

d) Test osobowości Hartmana.

e) 4 typy osobowości Hartmana - czyli poznajemy się

f) Dlaczego ludzie się zachowują nie tak jak sobie tego życzymy?

• Analiza przypadku (wejście w rolę).

g) Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami? - omówienie ćwiczenia

6. Osobowościowe style reagowania na konflikt

• Ćwiczenie: Test – model stylów reakcji na konflikt

7. Techniki zapobiegania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych w zespole

a) Asertywność – prosta metoda na zachowanie wzajemnego szacunku w zespole

b) Postawa asertywna – co oznacza?

c) Jak komunikacja asertywna wpływa na relacje międzyzespołowe

d) Siła komunikatów „JA” – ćwiczenie indywidualne.





Informacje organizacyjne:



Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.



Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (16h)

zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I

Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.12:00 -przerwa kawowa

Godz.14.00 -przerwa obiadowa

Godz.16.00 -przerwa kawowa

Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.11:00 -przerwa kawowa

Godz.13.00 przerwa obiadowa

Godz.15.00 -przerwa kawowa

Godz.17:00 -zakończenie szkolenia



Inwestycja:



1290.00zł netto (+23% VAT)



Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]

-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1650 zł netto (+23% Vat)

Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)





Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



FORMULARZ ZGŁOSZENIA

UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE: formularz zgłoszenia online



POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania

OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.







Kontakt:



Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:



Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO

ul. Libelta 1a/2

61-706 Poznań



Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00



Departament szkoleń otwartych:

tel. (61) 8 102 194

tel. (61) 6 115 034

tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936

fax. (61) 2 786 300



info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl





Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:

1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.

2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.

3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.

4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje



POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.

Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.





Uwagi:



Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:



 Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnicy będą:

• Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować.

• Potrafili rozpoznać role grupowe w jakich odnajdują się ich pracownicy i wykorzystać je do właściwego przydzielania zadań

• Umieli zapobiegać sytuacjom konfliktowym w zespole

• Potrafili posługiwać się skutecznymi technikami komunikacyjnymi w relacjach społecznych

• Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną,

• Wiedzieli na czym polega asertywność w relacjach zawodowych

• Potrafili wyrażać swoje opinie w asertywny sposób

• Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób. 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Trener



Adrianna Zbińska

Specjalizacja trenerska:





Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w spółce akcyjnej, dla której stworzyła, wdrożyła i poprowadziła cykl szkoleń dotyczących systemu controllingu dla kierowników tej spółki. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002. Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Prowadziła szkolenia dla kadry menedżerskiej, negocjatorów, trenerów i pracowników: MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Philip Morris, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM, Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, sieci Intermarche i innych. Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.

Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera, negocjatora i trenera. Jest współautorką EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, negocjacyjnych i menedżerskich. Ceniona szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną, ciekawy i inspirujący sposób prowadzenia zajęć oraz umiejętność motywowania Uczestników do rozwoju. 


Miejsce: Gdańsk
Rozpoczęcie: 2020-07-02 - Zakończenie: 2020-07-03


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-04-06 - Zakończenie: 2020-04-07


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-06-01 - Zakończenie: 2020-06-02

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-19 10:12:23

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Budowanie zespołu i współpraca w zespole – praktyczny 2-dniowy warsztat dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2019 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS | System zarządzania szkoleniami | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io