Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2015 oraz Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń ze stosunku pracy - 2-dniowe warsztaty praktyczne.


Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2015 oraz Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń ze stosunku pracy - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Grupa docelowa:


Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
pracowników działów kadr i płac,
pracowników działów finansowo – księgowych,
osoby odpowiedzialne za Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
osoby odpowiedzialne za opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń ze stosunku pracy,
przedsiębiorców samodzielnie rozliczających współpracowników,
członków związków zawodowych, komisji socjalnych,
pracowników i właścicieli biur rachunkowych,
osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Cel szkolenia:

Udział w warsztatach pozwoli Uczestnikom na zdobycie kompleksowej wiedzy w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz opodatkowania i oskładkowania świadczeń ze stosunku pracy. Szkolenie wyjaśni wszystkie wątpliwości, które pojawiają w praktyce funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Ekspert przybliży również kwestie prawidłowego wydatkowania środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, co pozwoli na uniknięcie wszelkich nieprawidłowości w przypadku kontroli.

Program

Dzień pierwszy: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
1. Podmioty zobowiązane do stosowania przepisów ustawy o ZFŚS
- pracodawcy sfery budżetowej, pracodawcy sektora finansów publicznych
- pracodawcy zatrudniający co najmniej 20 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty
- pracodawcy zatrudniający mniej niż 20 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty,
2. Podstawy prawne rezygnacji z tworzenia funduszu
3. Strony zakładowej działalności socjalnej
- pracodawca administratorem środków zgromadzonych na rachunku funduszu
- odpowiedzialność pracodawcy za wykonywanie przepisów ustawy
- związki zawodowe,
- przedstawiciel załogi,
4. Zakres działalności socjalnej wynikający z przepisów ustawy,
5. Metody ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych,
6. Osoby uwzględniane i nieuwzględniane do naliczenia odpisu na ZFŚS
7. Wysokość odpisów na ZFŚS w 2015 roku
- odpisy obowiązkowe
- zwiększenie i zmniejszenie odpisu podstawowego,
- odpisy dobrowolne
- zwiększenia dobrowolne
- swobodne kształtowanie wysokości odpisu
8. Inne źródła finansowania Funduszu
9. Podstawowe zasady naliczania odpisu na ZFŚS
10. Terminy przekazania środków na Fundusz
11. Rachunek zfśs
12. Korekta odpisu rocznego
13. Osoby uprawnione do korzystania z funduszu
- pracownicy,
- rodziny pracowników,
- emeryci i renciści,
- rodziny zmarłych pracowników,
- inne osoby
14. Zasady tworzenia regulaminu ZFŚS
- treść regulaminu,
- procedura wprowadzenia regulaminu,
- wprowadzanie zmian do regulaminu,
- przykłady regulacji zawartych w regulaminie,
- prawidłowe ustalenie zasad przyznawania środków funduszu,
- załączniki do regulaminu – terminarz wydatków
15. Zasady wydatkowania środków z Funduszu:
- jak ustalić sytuację rodzinną, materialną i bytową osób uprawnionych do korzystania ze środków funduszu,
- ochrona danych osobowych a sytuacja socjalna osoby uprawnionej do korzystania z funduszu
- co oznacza stosowanie przepisów art. 8 ust.1 ustawy o zfśs.
16. Komisja socjalna
17. Przeznaczenie środków funduszu na działalność socjalną:
- zasady dofinansowania do wypoczynku, możliwe formy wypoczynku
- zasady przyznawania zapomóg i innej pomocy materialnej i finansowej
- zasady przyznawania bonów, talonów, kart przedpłaconych
- imprezy integracyjne, imprezy firmowe, imprezy świąteczne finansowane z zfśs
- pożyczki z funduszu na cele mieszkaniowe – warunki przyznawania, oprocentowanie, spłata, zabezpieczenie, zawieszenie spłaty, umorzenie pożyczki
18. Zasady opodatkowania i oskładkowania świadczeń wypłacanych z Funduszu i świadczenia urlopowego - wyjaśnienia organów podatkowych i ZUS dotyczące świadczeń finansowanych z ZFŚS.
19. Odpisy i zwiększenia a koszty działalności pracodawcy
20. Przejęcie pracodawcy w trybie art.231 Kp.
- przez pracodawcę zobowiązanego do tworzenia funduszu,
- przez pracodawcę niezobowiązanego do tworzenia funduszu
21. Wspólna działalność socjalna kilku pracodawców
22. ZFŚS - nauczycieli,
23. Zajęcie komornicze a świadczenia wypłacane z Funduszu
24. ZFŚS a świadczenie urlopowe:
- zasady wypłacania świadczenia urlopowego
- rezygnacja z wypłacania świadczenia urlopowego
- wysokość świadczenia urlopowego.

Dzień drugi: Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń ze stosunku pracy
1. Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń płacowych
- wynagrodzenie zasadnicze i inne dodatkowe składniki wynagrodzenia
- odprawy i odszkodowania ( odprawy z tytułu ustania stosunku pracy, odprawy pośmiertne, odszkodowania związane z zakazem konkurencji)
2. Zwrot kosztów podróży krajowej i zagranicznej po zmianach
- Krajowa podróż służbowa – zwrot kosztów przejazdów, kosztów noclegu, zwrot kosztów innych udokumentowanych wydatków,
- zagraniczna podróż służbowa - zwrot kosztów przejazdów, kosztów noclegu, zwrot kosztów innych udokumentowanych wydatków
- zwrot kosztów bagażu,
- zwrot kosztów noclegu
- zaliczka na koszty podróży krajowej i zagranicznej
- proporcjonalne rozliczanie diety krajowej na bazie nowego rozporządzenia – stanowisko MPiPS
3. Zwrot kosztów używania samochodu służbowego do celów prywatnych pracownika
4. Zwrot kosztów używania samochodu prywatnego pracownika do celów służbowych.
5. Ekwiwalenty pieniężne za używanie przez pracownika narzędzi będących własnością pracownika
6. Ubranie robocze:

7. Posiłki i napoje udostępniane pracownikowi
8. Dojazdy do pracy finansowane przez pracodawców:

9. Finansowanie kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników
10. Ubezpieczenia pracowników,
11. Zakup abonamentów medycznych dla pracowników
12. Świadczenia BHP
13. Imprezy integracyjne
14. Wynajem mieszkania dla pracownika
14. Świadczenia w naturze
15. Świadczenia jakie uzyskuje były pracownik.


Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
-w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61) 8 102 194, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: info@szkolenia-semper.pl


Inwestycja:

1090 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.


Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla użytkowników:

Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem-praktykiem.
Ciekawe materiały szkoleniowe.
Poznanie aktualnie obowiązujących przepisów.
Uzyskanie kompleksowej wiedzy i umiejętności praktycznych.
Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjalizacja trenerska:
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER, doradca podatkowy, specjalizuje się w zagadnieniach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Od kilku lat wykładowca na kursach i szkoleniach dotyczących zagadnień kadrowo-płacowych, planowania i rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Departamencie Kadr i Płac dużej korporacji ubezpieczeniowej. Obecnie od 2007 roku prowadzi kancelarię zajmującą się obsługą kadrowo-płacową firm i doradztwem podatkowym. W codziennej pracy udziela wielu porad i rozwiązuje problemy jakie pojawiają się w związku z czynną obsługą firm w tej dziedzinie.
Autorka licznych artykułów w Portalu Kadrowym, Wydawnictwie Wolters Kluwer Polska. Oprócz wiedzy specjalistycznej posiada przygotowanie pedagogiczne zdobyte na studiach oraz certyfikat trenera. Program zajęć, przygotowana prezentacja, materiały dla słuchaczy, ćwiczenia, kazusy, stanowią program autorski, który dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań Uczestników.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-04-23 - Zakończenie: 2015-04-24


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-06-18 - Zakończenie: 2015-06-19

Cena: 1090 (PLN)

UWAGA

Inwestycja:

1090 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.


Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 
Ostatnia aktualizacja oferty 2015-02-03 13:11:10

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2015 oraz Opodatkowanie i oskładkowanie świadczeń ze stosunku pracy - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |