Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: MPM Productivity Management

Przejdź do formularza kontaktowego

Warsztaty Zakupów Strategicznych


Warsztaty Zakupów Strategicznych (Strategic Procurement Management) obejmują najważniejsze zagadnienia zarządzania strategiczną częścią zakupów.
Koncentrują się na definiowaniu strategii działania zakupów, analizie rynku dostawców oraz strategii działania dla kupowanych produktów i grup materiałowych. Szczegółowo omawiają zasady doboru i weryfikacji dostawców, w tym audyty dostawców i analizę ryzyka, potrzebę i kryteria okresowej oceny dostawców, a także definiują niezbędne procesy, dokumenty czy narzędzia pomocne w realizacji zadań zakupów strategicznych.

Program

CELE SZKOLENIA:
  • Zrozumienie zakresu działań zakupów strategicznych i podziału odpowiedzialności
  • Określenie obiektywnych kryteriów selekcji i wyboru dostawcy oraz zakresu okresowej oceny dostawcy
  • Zdefiniowanie prawidłowego procesu ofertowego oraz kryteriów wyboru ofert
  • Zaprojektowanie narzędzi do wyboru dostawców strategicznych bądź krytycznych dla procesu
  • Umiejętność określania kryteriów audytu
  • Zdefiniowanie niezbędnych zapisów kontraktowych oraz załączników do umowy
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Kupcy strategiczni oraz osoby z działu sourcingu, czy Supplier Quality Assurance. Osoby z doświadczeniem w zakupach, chcące pogłębić swoją wiedzę, jak również Ci którzy od podstaw chcą zbudować swoją wiedzę w aspekcie strategicznych zakupów.

SESJE:
  • Poszukiwania dostawców / Budowanie bazy dostawców
  • Analiza środowiska biznesowego – 5 sił Portera
  • Macierz Kraljica – definiowanie strategii działania dla kupowanych produktów
  • Zapytania ofertowe (RFI, RFQ). Analiza ofert i ich podsumowanie
  • Wstępna ocena Dostawcy (Wywiadownia gospodarcza, plik wstępnej oceny, wstępny audyt)
  • Analiza ryzyka wyboru dostawcy
  • Audyt właściwy, audyty sprawdzające – zakres audytu
  • Wybór dostawcy strategicznego / krytycznego dla procesu – Narzędzie klasyfikacyjne: Supplier Ranking Tool
  • Jakie procesy zakupowe powinny być pod nadzorem Zakupów?
  • Ocena dostawcy – kryteria oceny, wyniki, konsekwencje ocen. Tworzenie Supplier Rating System. Zarządzanie relacjami z dostawcami
  • Negocjacje z dostawcami – zakres i uprawnienia zakupów w tym zakresie
  • Zapisy kontraktów (zabezpieczenia należności, kary umowne, gwarancja wykonania umowy). Prawa i obowiązki stron w zakresie transportu, zdefiniowanie przedmiotu umowy
  • Załączniki do umowy
  • Supplier Quality Assurance , nadzór nad reklamacjami i procesami działań korygujących

Zdobyta wiedza

Analiza przypadków, ćwiczenia praktyczne

Otrzymane certyfikaty

Dyplom udziału w szkoleniu.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Artur Halbe


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-06-18 - Zakończenie: 2020-06-19

CENA standardowa:
1900 PLN + 23% VAT = 2337 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1650 PLN + 23% VAT = 2029.5 PLN

UWAGA

Zgłoszenia na szkolenie, w przypadku korzystania z oferty First Minute, należy dokonać nie później niż na 6 tygodni przed datą rozpoczęcia szkolenia.
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-01-21 14:15:15

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Warsztaty Zakupów Strategicznych
Organizator: MPM Productivity Management


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |