Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

System ocen okresowych - tworzenie i koordynacja


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10





Cele szkolenia
Rozwój umiejętności pracowników HR w obszarze wdrażania systemu ocen okresowych. Podczas warsztatu zostaną wypracowane przykładowe procedury i narzędzia, jakie mogą być stosowane w praktyce. Trener przedstawiać będzie przykłady wdrożeń ocen okresowych stosowanych w firmach.

Program

1. Wprowadzenie:
• definicje i znaczenie podstawowych pojęć i terminów,
• omówienie wzajemnych zależności między różnymi rozwiązaniami ZZL wymagającymi zastosowania modelu kompetencji,
• zasady przeprowadzenia analizy potrzeb firmy zainteresowanej kompetencyjnym systemem oceny pracowników (ujęcie z perspektywy klienta wewnętrznego).

2. Wstęp: kluczowe informacje na temat systemów okresowych ocen pracowniczych:
• miejsce procesu oceny pracowników w całym systemie ZZL i jego znaczenie dla efektywności działań w tym zakresie,
• powszechne bariery i trudności we wdrożeniu SOOP i pełnej efektywności tych systemów,
• omówienie różnych funkcji SOOP:
• SOOP jako narzędzie kontroli pracy i podniesienia produktywności pracowników,
• SOOP jako narzędzie wspomagające rozwój pracowników i podnoszenie satysfakcji z pracy,
• SOOP jako narzędzie wspomagające budowanie i/lub utrwalanie kultury organizacyjnej i systemu wewnętrznej komunikacji.

3. Wykonanie/weryfikacja matrycy ocenianych kompetencji (informacje podstawowe):
• wybór modelu kompetencji i metody oceny:
• modele uwzględniające ocenę niewartościującą (obserwacyjną),
• model uwzględniający w ocenie zmodyfikowane poziomy natężeń kompetencji,
• model oceny zerojedynkowej z dodatkową kategorią „brak obserwacji”,
• modele uwzględniające ocenę wartościującą (nierekomendowane),
• model uwzględniający w ocenie proste poziomy natężeń kompetencji,
• trudności w operacjonalizacji kompetencji,
• przygotowanie systemu wag dla kompetencji,
• przygotowanie materiału wspomagającego interpretację wyników oceny kompetencji i przełożenie ich na decyzje szkoleniowe / rozwojowe (odpowiedź na pytanie skąd się wzięła luka kompetencyjna i jak na nią reagować?).

4. Zasady przygotowywania kompetencyjnych profili stanowisk pracy:
• definiowanie czynników różniących grupy stanowisk (krytyczne czynniki kompetencyjne),
• rozdział pełnych kompetencji między grupy stanowisk a system wag dla kompetencji w poszczególnych grupach stanowisk,
• związek zasad kompetencyjnego profilowania stanowisk pracy a rozwojowa funkcja SOOP (identyfikacja potencjału rozwojowego).

5. Zasady przygotowanie kwestionariusza ocen ważonych i dokumentów wspomagających:
• wprowadzenie, czym jest kwestionariusz jako narzędzie (budowa, funkcjonalność, zasady oceny z użyciem tego narzędzia),
• przygotowanie tabeli wag,
• przygotowanie tabeli ocen poszczególnych kompetencji i/lub elementów kompetencji,
• przygotowanie tabeli spójności ocen,
• zasady wnioskowania z uzyskanych jednostkowych ocen.

6. Zestaw tych dokumentów pozwala między innymi na poprawne i szczegółową analizę wyników i wnioskowanie oraz przygotowane informacji zwrotnej z oceny.

7. Zasady przygotowanie arkusza oceny pracowniczej i dokumentów wspomagających:
• wprowadzenie, czym jest kwestionariusz jako narzędzie (budowa, funkcjonalność, zasady oceny z użyciem tego narzędzia),
• przygotowanie arkusza podsumowującego ocenę,
• zasady wnioskowania z uzyskanych jednostkowych ocen,
• przygotowanie zestawienia (macierzy) kompetencji dla jednostki i grupy pracowników.

8. Podstawowe zasady prowadzenia rozmowy oceniającej będącej integralną częścią SOOP:
• dynamika i kolejne etapy w rozmowie oceniającej,
• umiejętność argumentowania ostatecznej oceny pracownika w odwołaniu do całego ocenianego okresu,
• umiejętność zidentyfikowania podczas rozmowy oceniającej ewentualnych błędów technicznych systemu oceny i oddzielenie ich od podstawowego procesu oceniania.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-04-27 - Zakończenie: 2020-04-28


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-08-27 - Zakończenie: 2020-08-28


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-10-22 - Zakończenie: 2020-10-23

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2019-12-13 13:42:34

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: System ocen okresowych - tworzenie i koordynacja
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |