Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Prawo geodezyjne i kartograficzne z uwzględnieniem wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dn. 25.06.2013 TK 30/12. Warsztaty praktyczne obejmujące najnowsze zmiany


Prawo geodezyjne i kartograficzne z uwzględnieniem wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dn. 25.06.2013 TK 30/12. Warsztaty praktyczne obejmujące najnowsze zmiany przepisów.

Grupa docelowa:
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach jednostek administracji publicznej, pracownikach firm działających w branży geodezyjno-kartograficznej, budowlanej oraz wszystkich osobach zainteresowanych omawianą podczas szkolenia tematyką.

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przedstawienie zagadnień uwzględnionych w treści wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 25.06.2013r. TK 30/12 i zmian w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne będących konsekwencją stwierdzenia przez Trybunał Konstytucyjny niezgodności z Konstytucją ( art. 92 ust. 1 i art.217) art. 40 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Szkolenie przedstawi też zmiany jakie wprowadza projekt do ustawy uwzględniający konieczność dostosowania jej anachronicznych zapisów do zmieniających się możliwości technologicznych procesu administracyjnego i inwestycyjnego.

Program

Program szkolenia:

Dzień I szkolenia
1. Szczegółowe omówienie treści wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 25.06.2013r. TK 30/12, będącego podstawą dla nowelizacji ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzna z dnia 12.07.2014r.
2.Wpływ orzeczeń Trybunału Konstytucyjnego na proces stosowania prawa administracyjnego (przejawiającego się w postępowaniu administracyjnym, tj. Wpływ orzeczenia TK na byt prawny postępowań prowadzonych w oparciu o uchylony art. 40 ust. 5 pkt 1 lit. b ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne a mających na celu określenie kwoty opłat. Czy możliwe będzie wznawianie postępowań administracyjnych zakończonych czynnością techniczną jaką było wystawienie rachunku i "uchylanie" tegoż rachunku?
3. Problem odroczenia wejścia w życie orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego o niekonstytucyjności przepisu stanowiącego podstawę rozstrzygnięcia- skutki w postepowaniu administracyjnym.
4. Czy koniecznym będzie zwrot kwot opłaty na rzecz stron postępowań, naliczanych do tej pory w oparciu o art. 40 ust. 5 pkt 1 lit. B ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne?
5. Czy konsekwencją zwrotu opłaty będzie odpowiedzialność funkcjonariuszy w oparta na przepisach ustawy o odpowiedzialności za naruszenie zasad dyscypliny finansów publicznych lub przepisach innych ustaw między innymi O odpowiedzialnści funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie przepisów ustawy?
6. Rachunek, pismo, decyzja – nowa forma określania należności z tytułu udostępnienia danych z zasobu. Szczególne zasady sporządzania decyzji nakładających obowiązek w zakresie danin publicznoprawnych i elementy niezbędne dla merytorycznej poprawności aktu.

Dzień 2 szkolenia
7. Opłaty za czynności organów udostępniających materiały z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego:
7.1. zasada odpłatności i wyłączenia podmiotowe i przedmiotowe,
7.2. zmiana podstaw prawnych źródła naliczania opłat (uchylenie regulacji rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19.02.2004r., objęcie kwestii naliczania opłat regulacją ustawową, rozwiązania intertemporalne),
7.3. charakter prawny opłat, zasady ich ustalania, naliczania i egzekwowania,
7.4. dokument ustalana opłaty w miejsce decyzji administracyjnej,
7.5. licencja za korzystanie z materiałów,
7.6. pojęcie jednostki rozliczeniowej,
8. Próba uporządkowania i ujednolicenia definicji ustawowych.
9. Zmiany w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów o inne miejsca przeznaczone do przebywania ludzi ( garaże, wejścia do parków i parkingi).
10. Zmiany w zakresie przepisów kompetencyjnych.
11. Zmiany w zakresie zasad odpowiedzialności zawodowej geodetów.
12. Kary pieniężne.

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
-w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

Opcjonalnie:

Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61) 8 102 194, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: info@szkolenia-semper.pl

Inwestycja:

1250 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (061 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla użytkowników:

Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji również po szkoleniu.
Ciekawe materiały szkoleniowe.
Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie prawa geodezyjnego i kartograficznego w świetle najnowszych zmian.
Nauka praktycznych umiejętności w zakresie stosowania obowiązujących przepisów.
Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Trener:

Specjalizacja trenerska:
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. W 1999r. ukończyła aplikację administracyjną. Wykładowca przedmiotów prawniczych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem z powodzeniem szkolący pracowników ministerstw, organów kontroli finansowej, UOKiK, urzędów wojewódzkich, urzędów miast i gmin, starostw, jednostek organizacyjnych, jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i izb skarbowych, radców prawnych, komorników sądowych. Stały trener Najwyższej Izby Kontroli. Autor licznych publikacji poświęconych zagadnieniom samorządu. Współpracownik Wydawnictw prawniczych takich jak Pro-Lex, Infor i Beck Platforma Edukacyjna Project System. Autor poradnika dla gmin " Egzekucja administracyjna opłaty śmieciowej". Swe szkoleniowe zainteresowania poświęca głównie egzekucji administracyjnej, postępowaniom administracyjnym i podatkowym, przepisom geodezyjno-kartograficznym, finansom publicznym oraz ochronie danych osobowych i dostępowi do informacji publicznej. Z racji zatrudnienia w administracji podatkowej w praktyce zajmuje się zagadnieniami egzekucji administracyjnej, postępowaniami administracyjnymi i podatkowymi, procedurami kontroli zarządczej oraz zagadnieniami odpowiedzialności za naruszenia finansów publicznych.
Tylko w ubiegłym półroczu, w ramach szkoleń przeszkoliła około 4 tys. słuchaczy.
Specjalista z dziedzin: postępowanie egzekucyjne w administracji i sądowe, prawo geodezyjno-kartograficzne, prawo administracyjne materialne, postępowanie administracyjne, samorząd terytorialny, finanse publiczne, prawo cywilne materialne i procedura cywilna.Z zakresu prawa administracyjnego materialnego w szczególności: egzekucja należności publicznoprawnych, postępowania zabezpieczające egzekucję należności publicznoprawnych, zagadnienia majątkowej represji karnej, problematyka przedawnień zobowiązań publicznoprawnych i opłaty skarbowe. 


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2014-11-27 - Zakończenie: 2014-11-28

Cena: 1250 (PLN) + 23% VAT = 1537.5 PLN

UWAGA

Inwestycja:

1250 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). 
Ostatnia aktualizacja oferty 2014-08-13 15:58:51

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prawo geodezyjne i kartograficzne z uwzględnieniem wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dn. 25.06.2013 TK 30/12. Warsztaty praktyczne obejmujące najnowsze zmiany
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |