Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 28-29.09.2017


,,Bez Twojego przyzwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.” Eleanor Roosevelt

Postawa asertywna to postawa, dzięki której ludzie potrafią otwarcie wyrażać swoje myśli, preferencje, uczucia, przekonania, poglądy, wartości, bez odczuwania wewnętrznego dyskomfortu i nie lekceważąc rozmówców. W sytuacjach konfliktowych, umiejętności asertywne pozwalają osiągnąć kompromis, bez poświęcania własnej godności i rezygnacji z uznanych wartości. Ludzie asertywni potrafią powiedzieć „nie”, bez wyrzutów sumienia, złości czy lęku.

Codzienna praca z klientem – praca w biurze obsługi klienta, call center, czy telemarketingu to praca z różnymi typami osobowości i z osobami o różnej kulturze osobistej, a także nierzadko praca w środowisku trudnych sytuacji – zażaleń, reklamacji, czy windykacji stąd też postawa asertywna i odporność na stres są tu kluczowymi kompetencjami, które cały czas warto rozwijać.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/postawa-asertywna-i-zarzadzanie-stresem-w-rozmowach-telefonicznych-szkolenia-otwarte/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!


Program

cechy profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta – standardy i postrzeganie jakości obsługi klienta
asertywność – wpływ naszej postawy i zachowania na relacje firmy z Klientem
specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim (telefon, internet)
skuteczne metody komunikacji z uwzględnieniem praw własnych i praw Klienta
wygaszanie emocji Klienta
zarządzanie swoimi emocjami
radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty słuszne i niesłuszne)
budowanie porozumienia w sytuacjach trudnych (doprowadzenie do stanu wygrana – wygrana)
oczekiwania Klienta – skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań
stawianie granic i zamykanie rozmowy
stres – identyfikacja źródeł stresu, mechanizm powstawania stresu i jego wpływ na nasz organizm i naszą pracę
budowanie odporności na sytuacje stresogenne
metody odreagowania negatywnych emocji (w trakcie pracy i w życiu)

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Grażyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2017-09-28 - Zakończenie: 2017-09-29

Cena: 1200 (PLN) + 23% VAT = 1476 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-24 15:31:49

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 28-29.09.2017
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |