Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: OKTI

Przejdź do formularza kontaktowego

Negocjacje w biznesie


Każdy z nas ma coś wspólnego z negocjacjami w pewnym momencie swojego życia – z klientami, dostawcami, pracownikami, kolegami i menedżerami. Dlaczego jest tak, że niektórzy ludzie zawsze osiągają wynik taki na jakim im zależy? Jakie są techniki, które im w tym pomagają?



To, na ile łatwo jest nam negocjować, na ile ambitne cele sobie stawiamy – zależy w dużej mierze od naszej percepcji własnej siły negocjacyjnej wobec siły partnera po drugiej stronie stołu.



Ten intencywny i interaktywny warsztat dowodzi, że sukces negocjacji nie jest mistyczną sztuką, którą potrafi posługiwać się tylko kilku “błogosławionych”, ale że to ciąg czynności, których można się nauczyć, opanować I praktykować.



Jeśli chciałbyś przećwiczyć taktykę z innymi uczestnikami w różnych sytuacjach i zwiększyć swoje zdolności negocjacyjne, komunikacyjne i wywierania wpływu, zapraszamy Cię na nasz warsztat.

Program

NEGOCJACJE – pojęcie, istota i geneza.



ROLA ROZPOZNANIA POTRZEB PARTNERÓW W PRZYGOTOWANIU DO NEGOCJACJI – ANALIZA CELÓW I MOTYWACJI, OKREŚLANIE MINIMUM I MAKSIMUM – WŁASNYCH I STRONY PRZECIWNEJ:



BATNA – SIŁA NEGOCJACJI.

Poziom aspiracji, dolna linia

ZOPA – obszar możliwego porozumienia.



RODZAJE NEGOCJACJI – PARADYGMAT:



Przegrana-przegrana.

Wygrana-przegrana.

Wygrana – wygrana.



STYLE NEGOCJACYJNE: MIĘKKI(KOOPERACYJNY), RZECZOWY I TWARDY – rozpoznanie siebie – własny styl negocjowania.



ETAPY NEGOCJACJI I ICH ZNACZENIE DLA OSIĄGNIĘTYCH REZULTATÓW:



Przygotowanie negocjacji – czynności konieczne do przygotowania się do negocjacji:

Zastanów się, jaki rezultat może być dobry dla ciebie i dla drugiej strony.

Określ potencjał budowy wartości.

Poznaj BATNA i cenę brzegową swoją i drugiej strony.

Wzmocnij swoją BATNA, przygotuj argumenty.

Dowiedz się jak najwięcej o ludziach i kulturze drugiej strony.

Przebieg i kontrola negocjacji:

Jak dobrze zacząć?

Formułowanie strategii w negocjacjach – rozmowy oparte na zasadach:

LUDZIE: oddziel ludzi od problemu.

INTERESY: skoncentruj się na interesach, a nie na stanowiskach.

MOŻLIWOŚĆ ROZWIĄZAŃ: Opracuj wiele różnych możliwości, zanim podejmiesz decyzję.

KRYTERIA: Domagaj się, aby wynik rozmów oparty był na obiektywnych kryteriach.

Prezentacja warunków oferty.

Ustalanie ram i bieżąca ocena.

Taktyki w negocjacjach: sztuka ustępowania, „mierz wysoko”, nie zgadzaj się na pierwszą propozycję, technika „dobry – zły facet”, technika sytuacji hipotetycznej, „co by było, gdyby…”, technika ograniczonych kompetencji, technika związana z wykorzystaniem czasu, technika wskazania ewentualnych konsekwencji, technika wskazania przeciwnego przykładu.

Komunikacja niewerbalna w negocjacjach.

Zamknięcie negocjacji – techniki, potwierdzanie ustaleń.



BŁĘDY PSYCHOLOGICZNE – JAK JE ROZPOZNAĆ I JAK ICH UNIKAĆ?



Eskalacja.

Stronniczość.

Nieracjonalne oczekiwania.

Zbytnia pewność siebie.

Niekontrolowane emocje.



ELASTYCZNOŚĆ NEGOCJATORA, A STYLE OSOBOWOŚCI – JAK ZBLIŻYĆ SIĘ DO PARTNERA W NEGOCJACJACH:



Zachowania, mocne i słabe strony każdego stylu osobowości

Sposoby rozpoznawania danego typu.

Oczekiwania i potrzeby każdego z typów Klienta.

Sposób docierania i zaspokajania preferencji.

Identyfikacja swojego stylu osobowości.

Zdobyta wiedza

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:



Oceny obecnego podejścia negocjacyjnego oraz opracowania jego nowych ram.

Rozumienia procesu negocjacji, stawiania celów negocjacyjnych i diagnozowania rzeczywistych potrzeb stron.

Rozpoznania stylów i orientacji negocjacyjnych.

Poznania własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych.

Obrony przed próbami manipulacji i właściwego reagowania na stosowane przez Partnera taktyki.

Prowadzenia negocjacji.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Julita Pietraszko - Konsultant Biznesu, Trener, Ekspert w obszarze zarządzania, sprzedaży i rozwoju HR.


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-04-07 - Zakończenie: 2015-04-08


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-05-05 - Zakończenie: 2015-05-06


Miejsce: Chmielna 134, Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-06-02 - Zakończenie: 2015-06-03

Cena: 990 (PLN) + 0% VAT = 990 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Negocjacje w biznesie
Organizator: OKTI


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |