Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Lean Management w zakupach


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10





Cele szkolenia
Celem szkolenia jest przedstawienie narzędzi i technik Lean Management, które od wczesnych lat 90 są uznane i cenione jako filozofia szczupłego podejścia do zarządzania wytwarzania produktu lub usług zgodnych z oczekiwaniami klientów, przy minimalnym koszcie i optymalnym użyciu zasobów, przez eliminację marnotrawstwa w obszarze działu zakupów jako elementu działalności przedsiębiorstwa. Wykażemy, że Lean Management jest metodyką zarządzania umożliwiającą istnienie w organizacji takiej kultury pracy, która pozwala wszystkim jej członkom być zainteresowanym ustawiczną eliminacją marnotrawstwa i podnoszeniem poziomu jakości, aby maksymalnie spełniać oczekiwania klientów oraz dostosowywać się do zmiennych warunków rynku i otoczenia.


Korzyści dla uczestników
Aby każdy z uczestników potrafił umiejętnie stosować filozofię Lean Management wskażemy narzędzia Lean, które należy zastosować w poszczególnych obszarach procesu zarządzania zakupami.

Uczestnicy zatem poznają narzędzia Lean oraz metody ich zastosowania. Szczególną uwagę poświęcimy na przekazaniu umiejętności:
• czym zajmuje się zarządzanie procesem Lean Management,
• poznają obszary zbędnych kosztów w celu ich redukcji lub eliminacji,
• nauczą się jak wpływać na terminowość dostaw, partnerską współpracę z dostawcami, podnieść jakość produktu i usług, minimalizować zapasy, a także jak wykorzystywać potencjał grupy zakupowej,
• poznają obszary dedykowane do outsourcingu,
• poznają jak zadbać o procesy i procedury, aby zaoszczędzić na czasie i wprowadzić efektywne zarządzanie bieżąca pracą,
• integrować się z procesami, nie zakupowymi, ale wpływającymi na wspólny efekt i wartość firmy np. zakupy, sprzedaż, logistyka, produkcja.

Formuła szkolenia jest kierowana do osób, które oczekują dynamicznego warsztatu szkoleniowego.

Program

1. Organizacja procesu zaopatrzenia:
• rola działu zakupów w przedsiębiorstwie,
• wewnętrzny i zewnętrzny łańcuch dostaw,
• elastyczność i efektywność łańcucha dostaw,
• zadania dla procesu zaopatrzenia,
• punkt rozdziału a proces zaopatrzeniowy.

2. Założenia koncepcji Lean Management:
• podstawy Lean Management,
• wymagania klienta – warunki zewnętrzne dla procesu,
• wartość, której chce klient.

3. Charakterystyka wybranych narzędzi Lean Management i innych dostosowanych do procesów zakupowych/zaopatrzeniowych:
• standaryzacja pracy,
• KPI (dostępność, wydajność, jakość),
• wskaźnik perfekcyjności dostaw,
• ocena ryzyka współpracy z dostawcą,
• poziom obsługi,
• systemy ERP – jakość dokonywanych analiz dla dokonywania zakupów,
• 5S – podstawa skutecznego procesu zaopatrzenia,
• Kaizen – rozwój procesów.

4. Analiza strumienia wartości:
• VSM - podstawy,
• obszary marnotrawstwa w zakupach,
• niezbędne warunki dla wdrożenia Lean Management,
• analiza strumieni wartości,
• mapowanie strumienia wartości,
• metody przeprowadzania zmian,
• wybór projektu – ustalanie kolejności zadań.

5. Procesy zakupowe:
• wyszczególnienie etapów zachodzących w procesie zarządzania zakupami i wskazanie płaszczyzn, w których można wyeliminować niekorzystne zachowania,
• optymalizacja procesu zarządzania dostawcami,
• analiza opłacalności współpracy z dostawcą – model TCO (Total Cost of Ovnership),
• zarządzanie produktem w gospodarce budowania przewagi konkurencyjnej,
• kontrola zapasów,
• optymalizacja zapasów,
• ryzyko w procesie a zapas bezpieczeństwa.

6. Integracja procesów zależnych – symulacja przedsiębiorstwa produkcyjnego:
• wskazanie głównych i wspierających procesów w przedsiębiorstwie,
• organizacja i optymalizacja procesów,
• monitorowanie kosztów i zwiększanie efektywności procesów,
• praktyczne wprowadzenie mechanizmów JiT i Kanban w przedsiębiorstwie.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Poznań - Hotel Mercure Poznań Centrum****
Rozpoczęcie: 2020-05-14 - Zakończenie: 2020-05-15


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-08-27 - Zakończenie: 2020-08-28


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-10-29 - Zakończenie: 2020-10-30

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-16 12:09:28

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Lean Management w zakupach
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |