Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR


Metoda Assessment/Development Center jest uważana za jedną z najbardziej obiektywnych i skutecznych metod oceny kompetencji i potencjału kandydatów i pracowników. Jej przewaga nad tradycyjnym wywiadem, prowadzonym pomiędzy konsultantem a uczestnikiem lub nad testami wypełnianymi samodzielnie przez uczestnika polega na tym, że uczestnik obserwowany jest w działaniu przez więcej niż jedną osobę. I to w takim działaniu, na jakim zależy pracodawcy. Każda pożądana kompetencja jest obserwowana w kilku sytuacjach przez kilku obserwatorów, co wpływa na trafność i rzetelność diagnozy.
  • Czy jesteś HR-owcem i biznes wymaga od Ciebie rekomendacji co do mocnych stron i obszarów do rozwoju w swoim zespole?
  • Czy prowadzisz projekty rekrutacyjne i potrzebujesz pewnego narzędzia oceny kompetencji?
  • Czy chcesz wyłonić w swojej organizacji osoby z wysokim potencjałem?
  • Czy przygotowujesz się do programu dla talentów?
  • Czy potrzebujesz zrobić dokładną analizę potrzeb do programu szkoleniowego, który przygotowujesz?

Jeżeli choć raz powiedziałeś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie!

Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/assessment-development-center-metody-diagnozy-kompetencji-szkolenie-hr/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

1. Podstawowe informacje na temat metody Assessment/Development Center

• różnica pomiędzy AC a DC
• ACDC jako element systemu zarządzania zasobami ludzkimi
• trafność metody i korzyści

2. Narzędzia stosowane w metodzie Assessment/Development Center

• grupy dyskusyjne i zadania rozwiązywane grupowo
• gry symulacyjne
• wywiady
• ćwiczenia symulujące konkretne zadania zawodowe
• metoda in basket (poczta przychodząca)
• narzędzia psychometryczne
• testy wiedzy i analizy
• samoocena

3. Zarządzanie projektem AC/DC (assessment center / develompent center)

• co i po co badamy ?
• kogo badamy ?
• utworzenie zespołu asesorskiego

4. Wybór kompetencji do sesji assessment i develompent center

• wybór kompetencji do badania
• definicje kompetencji
• wskaźniki (zachowania w ramach kompetencji), skale do oceny

5. Przygotowanie sesji assessment i develompent center

• zaprojektowanie ćwiczeń, dobór innych narzędzi
• określenie potrzebnych materiałów, wzoru raportu, harmonogram
• przygotowanie asesorów – jak obserwować, rejestrować i oceniać zachowania uczestników

6. Informacje zwrotne dla uczestników w oparciu o wyniki oceny

• rekomendacje rozwojowe

Zdobyta wiedza

Na tym szkoleniu uczestnicy zapoznają się z założeniami metodologicznymi AC/DC, poznają proces tworzenia sesji oraz najważniejsze narzędzia, a przede wszystkim przećwiczą niezbędne umiejętności.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

• Jakie są założenia metodologiczne narzędzia, jakim jest AC/DC (Assessment / Development Center)?
• Jak budować proces oceny kompetencji z wykorzystaniem metody AC/DC – czyli co po kolei należy zrobić i na co uważać?
• Jak przygotować narzędzia pomiaru?
• Jak opracować zadania? Ile ma ich być i jakie?
• Jak zorganizować sesję, współpracę asesorów i jak zorganizować swoją pracę podczas sesji?
• Co powinien zawierać raport?
• Jak przygotować się do informacji zwrotnej dla uczestnika?
• Jak udzielać rekomendacji rozwojowych Sponsorowi projektu?

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Małgorzata Łozińska – praktyk biznesu w obszarze HR, doświadczony HR konsultant i trener

Małgorzata posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, związane z zarządzaniem ludźmi w organizacjach. Przez blisko 10 lat pracowała jako manager ds. rozwoju i rekrutacji w Medicover, gdzie była odpowiedzialna za budowanie polityki rekrutacyjnej, rozwojowej i szkoleniowej.

W tym czasie wdrożyła do organizacji model kompetencji i sukcesywnie wdrażała narzędzia zbudowane w oparciu o ten model do takich procesów jak rekrutacja i selekcja, wdrożenie pracownika, rozwój, diagnoza potrzeb szkoleniowych, ocena pracownika. Wśród opracowanych i wdrożonych narzędzi znalazły się wywiad behawioralny, używany zarówno w procesach selekcyjnych jak i rozwojowych, testy kompetencyjne oraz narzędzia assessment i development center, także wykorzystywane do oceny, jak i stanowiące punkt wyjścia do działań rozwojowych. Opracowywane narzędzia (wywiady behawioralne, zadania, ćwiczenia, testy) wdrażała w organizacji i poprzez szkolenia i warsztaty przygotowywała managerów do posługiwania się nimi w codziennej pracy z ludźmi. Szczególnie badania ac/dc, wsparte wywiadem behawioralnym stały się podstawą do selekcji kandydatów do pracy w organizacji o najwyższych standardach obsługi klienta, promocji wewnętrznych na stanowiska koordynujące i menedżerskie, typowania uczestników do programów talentowych oraz pogłębionej analizy potrzeb szkoleniowych.

Od 4 lat pracuje jako konsultant HR. Specjalizuje się w realizacji projektów w zakresie: budowania modeli kompetencyjnych oraz tworzenia narzędzi HR na bazie kompetencji (wywiad behawioralny, zadania do assessmnet i development center), rekrutacji w oparciu o powyższe narzędzia, rozwoju pracowników – diagnozie kompetencji i potencjału kadry managerskiej, projektowaniu działań rozwojowych adekwatnie do zbadanych potrzeb, zarządzania szkoleniami, wdrażania systemów ocen okresowych, budowania ścieżek kariery, wdrażaniu programów dla talentów i następców. W bieżącym roku przeszkoliła przeszło 30 pracowników działu HR Klienta w zakresie wywiadu behawioralnego. Realizuje szkolenia w zakresie komunikacji interpersonalnej i asertywności oraz szkolenia dla managerów w zakresie zarządzania ludźmi.

Z wykształcenia psycholog i HR-owiec. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie ludźmi w firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W 2012 roku uzyskała certyfikat Mastera NLP. W roku 2013 ukończyła Akademię Trenera Biznesu.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 16:30:01

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Assessment/ Development Center jako metody diagnozy kompetencji – szkolenie dla HR
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |