Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 09-10.04.2018


Szkolenie z zakresu zarządzanie sobą w czasie – umiejętności, która jest dziś bezcenna, uczy jak planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć swoją efektywność osobistą i jak dzięki temu przyczynia się to do wzrostu wydajności naszej pracy.

Jest to bardzo ważne, gdyż dziś, to jak organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste i zawodowe, a jak głosi przysłowie ,,Czas to pieniądz” – i to stwierdzenie jest jak najbardziej prawdziwe.

Dla przykładu za 30 sekundowy spot reklamowy w polskiej telewizji należy zapłacić ok. 50 000 zł. Ten przykład świetnie obrazuje cenność czasu.

„Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.

Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”. Peter Drucker


Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie u umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy. Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności.

Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.

,,Większość ludzi wie jak zabić czas, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.” Albert Einstein


Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/zarzadzanie-soba-w-czasie-szkolenie-otwarte/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

I. AUTODIAGNOZA ZARZĄDZANIA CZASEM – WPROWADZENIE DO TEMATU, ANKIETA DLA UCZESTNIKÓW, OMÓWIENIE WYNIKÓW
1. Analiza czasu Sporządzanie budżetu czasu – na co zużywamy nasz czas? Dlaczego warto sporządzać budżet czasu
2. Mój zegar wewnętrzny
3. Biorytm
4. Krzywa wydajności
5. Najczęstsze błędy planowania
6. Ile czasu należy poświęcać na planowanie codziennych czynności


II. Motywacja – kluczem do zmiany nawyków
1. Analiza SWOT – mój potencjał i obszary rozwoju – budowanie świadomej postawy
2. Teoria motywacji
3. Źródła motywacji zewnętrznej
4. Motywacja wewnętrzna
5. Moje motywacyjne DNA


III. PROCES WYTYCZANIA CELÓW I PRIORYTETÓW
1. Definiowanie celów – warunki poprawnego sformułowania celu, pisemne ustalanie celów
2. Wyznaczenie celów i planowanie – na co należy zwracać uwagę przy formułowaniu swoich celów, jak skonstruować cel by zwiększyć szanse na jego realizację (SMART, krzywa Gaussa, cele krótko - i długoterminowe)

IV. ZASADY ZARZĄDZANIA PRIORYTETAMI I TECHNIKI USTALANIA WAŻNOŚCI ZADAŃ / PRACUJ EFEKTYWNIE
1. Reguła 60/40
2. Zarządzanie priorytetami – zasada Pareto
3. Zarządzanie priorytetami – metoda ABC
4. Macierz Eisenhowera – co pilne a co waże
5. Zasada Parkinsona – kiedy wykonujesz swoje zadania
6. Prokrastynacja - Przyczyny i strategie walki z odkładaniem zadań na później

V. PRZESZKODY W ZARZĄDZANIU SOBĄ W CZASIE
1. Jak realistycznie budować swój plan czasowy?
2. Wypracowanie efektywnych strategii przeciwdziałania zakłóceniom w pracy
3. Identyfikacja złodziei czasu w pracy
4. Kontrola jako czynnik niwelujący powstawanie barier czasowych
5. Bałagan na biurku obniża efektywność
6. Bariery komunikacyjne
7. Stres a organizacja pracy

VI. DELEGOWANIE ZADAŃ ZAWODOWYCH, PRYWATNYCH
1. Korzyści z delegowania zadań
2. Przyczyny niedelegowania zadań
3. Poziomy delegowania zadań
4. Problemy z delegowaniem i jak je rozwiązywać
5. Tworzenie harmonogramu zadań

VII. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU SOBĄ W CZASIE
1. Cechy postawy asertywnej, uległej, agresywnej a zarządzanie sobą
2. Asertywne wyrażanie swojego zdania
3. Asertywne przyjmowanie krytyki
4. Stawianie granic – oszczędność Twojego czasu

VIII. „ZŁOTE ZASADY ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE” – PRACA W GRUPACH, OMÓWIENIE
1. Stwórz sobie codzienną rutynę – wyrób nowe nawyki
2. Używaj głowy, gdy jest na to czas
3. Ustal terminy i trzymaj się ich
4. Nie przekładaj rzeczy niemiłych – zatrują ci życie
5. Ustal kiedy pracujesz i nie chcesz, aby ci nie przeszkadzano
6. Używaj kalendarza – nie próbuj pamiętać drobnych rzeczy do załatwienia


IX. ZAKOŃCZENIE
1. Zaplanuj swój dzień produktywnie

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Iwona swoje doświadczenie zawodowe zdobyła podczas współpracy z firmami korporacyjnymi z branży telekomunikacyjnej. W ramach pracy jako trener realizuje wiele projektów coachingowych indywidualnych i grupowych, konsulting i szkolenia w zakresie wzrostu efektywności sprzedaży, skutecznej i efektywnej komunikacji, rozwoju umiejętności interpersonalnych i liderskich, rozwoju biznesu, budowania relacji pomiędzy zespołami.

 W swojej karierze zajmowała się Mentoringem w w fundacji YBP (Youth Business Poland) gdzie jej celem było wsparcie przedsiębiorców w budowaniu i rozwoju firm, budowaniu kompetencji liderskich oraz interpersonalnych.

Podczas pracy jako Product Manager u klienta korporacyjnego zajmowała się wdrażaniem i zarządzaniem ofertą usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych, prowadzeniem szkoleń produktowych dla wszystkich kanałów sprzedaży i pozostałych działów.

Iwona podczas szkoleń łączy swoje doświadczenie zawodowe z rolą trenera, mentora i coacha, dzięki temu znacznie skuteczniej pomaga klientom, lepiej rozumieć ich wyzwania, dobiera efektywniejsze metody pracy, potrafi szybciej dotrzeć do sedna problemu

Najważniejsze dla Iwony jest ZADOWOLENIE klienta i efektywność osiągania przez niego celów. W pracy kieruje się otwartością na ludzi, umiejętnością wywierania wpływu i motywowania. Szukając swojej drogi, w której jeszcze bardziej realizuje siebie, odkryła coaching, który stał się spełnieniem jej pasji, poszukiwania w człowieku jego potencjału, motywacji, wsparcia w osiąganiu celów. Taka praca daje Iwonie ogromne poczucie satysfakcji
i samorealizacji, dzięki czemu jest bardzo efektywna.


Miejsce: Grażyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-04-09 - Zakończenie: 2018-04-10

CENA standardowa:
990 PLN + 23% VAT = 1217.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
891 PLN + 23% VAT = 1095.93 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-02-26 10:06:14

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 09-10.04.2018
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io