Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Korzyści dla uczestników

• wykorzystanie umiejętności spojrzenia na reklamacje klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
• poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
• podniesienie skuteczności pracowników w działaniach poreklamacyjnych,
• podniesienie kwalifikacji Audytorów, przygotowanie pracowników do audytów klientów i jednostek certyfikujących.

Program

1. Wstęp, definicje.

2. Pojęcia główne.

3. Otoczenie = procesy = klienci i ich oczekiwania = reklamacje.

4. Komunikacja: klient - właściciel procesu. Jak przekazywać uwagi, spostrzeżenia i pretensje.

5. Reklamacje od klientów wewnętrznych - jak na nie patrzeć i wykorzystywać?

6. Reklamacje zewnętrzne: możliwość do rozwoju a nie dowód błędu.

7. Zasady ciągłego rozwoju w oparciu o analizę reklamacji: PDCA i raport 8D.

8. Metody analizy reklamacji: szukanie danych i faktów o głównych przyczynach.

9. Zarys i przykłady stosowania, narzędzia „miękkie” (język korzyści, asertywność) podczas rozpatrywania reklamacji, przekonywanie pracowników do zmian i punktu widzenia z perspektywy jakości.

10. Poka-Yoke, Smart, Burza mózgów werbalna i niewerbalna, 5WHY, diagram Ishikawy, ABCD Suzuki, Diagram Pareto-Lorenza:
• wykorzystanie narzędzi powyższych narzędzi do rozwiązania wymienionych przez uczestników problemów firmy,
• praca w zespołach aby dotrzeć do przyczyn źródłowych,
• działania korekcyjne, korygujące, zapobiegawcze,
• akcje zgodne z metodyką PDCA – plan-do-check-act – planuj-wdrażaj-sprawdzaj-poprawiaj,
• hierarchizacja rozwiązań i ustalanie priorytetów,
• wypracowanie planu akcji,
• przypisanie terminów, dat zakończenia działań,
• rozliczanie z terminowości zadań.

11. Metodologia rozwiązywania problemów 8D:
• co to jest metoda 8D i kiedy ją można stosować,
• D0 – Przygotowanie do procesu 8D,
• D1 – Powołanie zespołu 8D,
• D2 – Opis problemu,
• D3 – Wprowadzenie tymczasowych działań zaporowych,
• D4 – Zdefiniowanie i weryfikacja przyczyny głównej,
• D5 – Wybór i weryfikacja stałych działań korygujących,
• D6 – Wprowadzenie i zatwierdzenia stałych działań korygujących - PDCA,
• D7 – Wprowadzenie i zatwierdzenia stałych działań korygujących - zapobieganie ponownym wystąpieniom problemom,
• D8 – Podziękowania i uznania dla zespołu 8D.

12. Warsztaty praktyczne – opracowanie raportu 8D firmy.

13. Podsumowanie szkolenia.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2017-11-20 - Zakończenie: 2017-11-21


Miejsce: Rzeszów - GREIN Hotel***
Rozpoczęcie: 2018-01-25 - Zakończenie: 2018-01-26

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2017-10-10 14:43:51

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com