Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12




Korzyści dla uczestników

• wykorzystanie umiejętności spojrzenia na reklamacje klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
• poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
• podniesienie skuteczności pracowników w działaniach poreklamacyjnych,
• podniesienie kwalifikacji Audytorów, przygotowanie pracowników do audytów klientów i jednostek certyfikujących.

Program

1. Wstęp, definicje.

2. Pojęcia główne.

3. Otoczenie = procesy = klienci i ich oczekiwania = reklamacje.

4. Komunikacja: klient - właściciel procesu. Jak przekazywać uwagi, spostrzeżenia i pretensje.

5. Reklamacje od klientów wewnętrznych - jak na nie patrzeć i wykorzystywać?

6. Reklamacje zewnętrzne: możliwość do rozwoju a nie dowód błędu.

7. Zasady ciągłego rozwoju w oparciu o analizę reklamacji: PDCA i raport 8D.

8. Metody analizy reklamacji: szukanie danych i faktów o głównych przyczynach.

9. Zarys i przykłady stosowania, narzędzia „miękkie” (język korzyści, asertywność) podczas rozpatrywania reklamacji, przekonywanie pracowników do zmian i punktu widzenia z perspektywy jakości.

10. Poka-Yoke, Smart, Burza mózgów werbalna i niewerbalna, 5WHY, diagram Ishikawy, ABCD Suzuki, Diagram Pareto-Lorenza:
• wykorzystanie narzędzi powyższych narzędzi do rozwiązania wymienionych przez uczestników problemów firmy,
• praca w zespołach aby dotrzeć do przyczyn źródłowych,
• działania korekcyjne, korygujące, zapobiegawcze,
• akcje zgodne z metodyką PDCA – plan-do-check-act – planuj-wdrażaj-sprawdzaj-poprawiaj,
• hierarchizacja rozwiązań i ustalanie priorytetów,
• wypracowanie planu akcji,
• przypisanie terminów, dat zakończenia działań,
• rozliczanie z terminowości zadań.

11. Metodologia rozwiązywania problemów 8D:
• co to jest metoda 8D i kiedy ją można stosować,
• D0 – Przygotowanie do procesu 8D,
• D1 – Powołanie zespołu 8D,
• D2 – Opis problemu,
• D3 – Wprowadzenie tymczasowych działań zaporowych,
• D4 – Zdefiniowanie i weryfikacja przyczyny głównej,
• D5 – Wybór i weryfikacja stałych działań korygujących,
• D6 – Wprowadzenie i zatwierdzenia stałych działań korygujących - PDCA,
• D7 – Wprowadzenie i zatwierdzenia stałych działań korygujących - zapobieganie ponownym wystąpieniom problemom,
• D8 – Podziękowania i uznania dla zespołu 8D.

12. Warsztaty praktyczne – opracowanie raportu 8D firmy.

13. Podsumowanie szkolenia.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2018-11-15 - Zakończenie: 2018-11-16

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2018-09-07 13:27:02

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io