Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ASAP EDUCATION Agnieszka Chmielewska

Przejdź do formularza kontaktowego

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W UJĘCIU PRAKTYCZNYM


Cel szkolenia
Uzyskanie wiedzy praktycznej w zakresie elementów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które budzą największe wątpliwości interpretacyjne, mające wpływ na prawa wykonawców i obowiązki zamawiających.

Adresaci szkolenia
- osoby/pracownicy firm przeprowadzających zamówienia - zamawiających
- osoby/pracownicy firm wykonujących zamówienia - wykonawców
- członkowie komisji przetargowych
- osoby zarządzające i kierujące firmami
- osoby zainteresowane nabyciem wiedzy z zakresu zamówień publicznych

Metody szkolenia
- studium przypadku
- mini wykład
- dyskusja
- prezentacja
- ćwiczenia warsztatowe

Program

Program szkolenia oparty na najnowszych orzeczeniach Krajowej Izby Odwoławczej, Sądów Powszechnych oraz stanowiskach i wynikach kontroli Urzędu Zamówień Publicznych oraz Regionalnych Izb Obrachunkowych.

1. Siatka pojęciowa
- zamówienie publiczne
- postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – ramy czasowe, konsekwencje określenia ram czasowych
- przedmiot zamówienia – dostawy, usługi, roboty budowlane (zamówienia mieszane)
- zamawiający i wykonawca

2. Jak właściwie wybrać tryb postępowania?
- tryby otwarte (konkurencyjne): przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony
- negocjacje z ogłoszeniem
- negocjacje bez ogłoszenia
- dialog konkurencyjny
- licytacja elektroniczna
- zapytanie o cenę
- zamówienie z wolnej ręki

3. Szacowanie wartości zamówienia
- jak szacować wartość zamówienia na roboty budowlane?
- jak szacować wartość zamówienia na usługi i dostawy powtarzające się okresowo?
- jak szacować wartość zamówienia na pozostałe dostawy i usługi?
- jak zachować należytą staranność przy szacowaniu wartości zamówienia?
- jak szacować wartość zamówienia na zamówienia finansowane z środków UE?
- jak szacować wartość zamówienia na usługi finansowe?

4. Ogłoszenia związane z postępowaniem
- ogłoszenie o zamówieniu
- ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy w trybie niekonkurencyjnym
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5.Zasada bezstronności osób wykonujących czynności w postępowaniu
6. Jak skonkretyzować warunki udziału w postępowaniu (pozytywne) oraz ocenić ich spełnianie przez wykonawców? Jak wykazać warunki udziału w postępowaniu w ofercie?
- funkcja warunków udziału w postępowaniu
- zasady wskazywania warunków udziału w postępowaniu w specyfikacji i ogłoszeniu
- jak konkretyzować warunki udziału w postępowaniu (opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu)
- wykaz dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
- weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniu
- wzywanie do uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- zatrzymywanie wadium na skutek nieuzupełnienia dokumentów
- korzystanie z zasobów innych podmiotów
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

7. Jak stosować przesłanki wykluczenia z postępowania? Jak wykazać brak przesłanek do wykluczenia z postępowania?
- funkcja przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu
- przesłanki wykluczenia nie związane z prowadzonym postępowaniem
- wykaz dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawców na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu

8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia – z punktu widzenia zamawiających i wykonawców
- jak poprawnie przygotować treść specyfikacji?
- specyfikacja jako instrument zabezpieczenia interesów zamawiającego oraz zapewnienia uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców

9. Jak przygotować ofertę oraz jak ocenić ofertę?
- oferta jako oświadczenie woli
- treść i forma oferty z punktu widzenia wymagań specyfikacji
- jak zapewnić i ocenić właściwą reprezentację wykonawcy? (pełnomocnictwo; uzupełnianie pełnomocnictw)
- kiedy można zastrzec tajemnicę przedsiębiorstwa?
- jak ocenić czy zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest zasadne?
- wyjaśnianie treści oferty
- jak dokonać poprawienia omyłek w ofercie?
- jak ocenić przesłanki odrzucenia oferty?
- dokumenty potwierdzające że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania zamawiającego (tzw. dokumenty przedmiotowe)

10.Umowy o zamówienie publiczne
- forma umowy
- jak przygotować treść umowy aby zagwarantować realizację interesów zamawiającego?
- jak zmienić umowę o zamówienie publiczne?
- okres na jaki może zostać zawarta umowa
- nieważność umowy (nieważność względna i bezwzględna, procedura, konsekwencje, kary finansowe nakładane przez KIO)
- rozwiązanie umowy, odstąpienie od umowy
© Copyright Krzysztof Puchacz

Program szkolenia obejmuje 14 godzin dydaktycznych

I DZIEŃ - zajęcia od godz. 9.00 – 15.30 z przerwami na kawę i obiad
II DZIEŃ - zajęcia od godz. 9.00 – 15.30 z przerwami na kawę i obiad

Zdobyta wiedza

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
- nabycie praktycznej wiedzy w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zamówienia
- nabycie wiedzy o najnowszych trendach interpretacyjnych w zakresie zamówień publicznych
- nabycie wiedzy o stanowiskach organów kontroli
- nabycie umiejętności zastosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych w złożonych i trudnych do oceny stanach faktycznych
- możliwość skonsultowania własnych problemów w trakcie zajęć

Otrzymane certyfikaty

zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Krzysztof Puchacz - Ekspert w dziedzinie prawa zamówień publicznych, finansów publicznych i kontroli zarządczej. Specjalista z zakresu prawa zobowiązań, zamówień publicznych i finansów publicznych. Pracownik Regionalnej Izby Obrachunkowej. Z racji wykonywanej funkcji zajmuje się kontrolą zamówień publicznych. W prowadzonych szkoleniach największy nacisk kładzie na praktyczne strony stosowania prawa zamówień publicznych wraz z uwzględnieniem dyrektyw WE. Szkolenia opiera na przepisach ustawy, aktach wykonawczych, aktualnym orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej i sądów powszechnych, uwzględniając wyniki kontroli Urzędu Zamówień Publicznych i regionalnych izb obrachunkowych. Stały współpracownik wydawcy miesięcznika Przetargi publiczne. Ekspert i trener w Szkole Zamówień Publicznych. Więcej >>>

UWAGA

Kolejne terminy szkolenia:
26-27.08.2015 r. - Wrocław
8-9.12.2015 r. - Warszawa



Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2015-03-18 - Zakończenie: 2015-03-19


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2015-04-28 - Zakończenie: 2015-04-29


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2015-06-23 - Zakończenie: 2015-06-24

CENA standardowa:
1270 PLN + 23% VAT = 1562.1 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1120 PLN + 23% VAT = 1377.6 PLN

UWAGA

Przy zgłoszeniu 3 osób cena za szkolenie wynosi 1190 zł/os + 23% VAT*
Przy zgłoszeniu 5 osób cena za szkolenie wynosi 1120 zł/os + 23% VAT*

* W przypadku, gdy szkolenie ma charakter usług kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz jest finansowane w całości lub w co najmniej 70 % ze środków publicznych, to koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT.

W ramach szkolenia oferujemy:
- materiały szkoleniowe
- lunch oraz przerwy kawowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- profesjonalizm trenera oraz możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia
- profesjonalizm organizatora

Istnieje możliwość zakwaterowania w trakcie szkolenia:
 - pokój 1 - osobowy/doba - dopłata - 340 zł netto
 - pokój 2 - osobowy/doba - dopłata - 220 zł netto

Uwaga: Szczegółowe informacje dotyczące dokładnego miejsca zajęć zostaną wysłane do Państwa wraz z potwierdzeniem uczestnictwa na ok. 5 dni przed terminem szkolenia

Skontaktuj się z naszym konsultantem
81 478 52 26
biuro@asap.edu.pl

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY>>>

SPRAWDŹ OFERTĘ ASAP EDUCATION>>>

Ostatnia aktualizacja oferty 2015-03-04 14:01:29

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W UJĘCIU PRAKTYCZNYM
Organizator: ASAP EDUCATION Agnieszka Chmielewska


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |