Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Work-Life Balance - zachowanie równowagi między pracą a życiem osobistym


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Korzyści dla uczestników

Szkolenie jest sposobem na przekonanie się, jak sprawić, żeby życie, a w nim i praca, i relacje, i zdrowie, i satysfakcja są możliwe do osiągnięcia wprowadzając nieznaczne zmiany w codziennym rytmie dnia. Zajęcia uwypuklają błędne przekonania, które często nas gubią, że więcej i szybciej oznacza lepiej. Korzyścią jest uświadomienie sobie konsekwencji ulegania własnym, często niezdrowym nawykom oraz czasami niewysłowionej presji otoczenia na nasze zachowanie. Uczestnicy zdobywają wiedzę do układania dnia i tygodnia, a czasem i życia zgodnie z rytmem biologicznym i możliwościami, jakie w nawale obowiązków umykają naszej uwadze. Dzięki takim zajęciom uczestnik uświadamia sobie, co w życiu jest ważne i jak harmonijnie może to osiągać. Zdobyta wiedza i umiejętności z pewnością przydadzą się zarówno w życiu zawodowym, ale też i prywatnym, ale najważniejsze przyniosą zauważalną korzyść środowisku, w którym żyje i pracuje człowiek.


Metody szkolenia
• case study – analiza przypadków (zaproponowanych w ramach zajęć oraz osobistych uczestników),
• zadania – angażujące w procesy społeczne i własne nawyki w celu omówienia wniosków,
• ćwiczenia – wybranych technik zarówno w wersji papierowej, jak i werbalnej,
• mini-wykład podparty przykładami,
• prezentacja w tym i fragmenty filmu,
• dyskusja moderowana,
• scenki symulacyjne,
• plan działań – przygotowywany przez uczestników.

Program

DZIEŃ I

1. Work-Life Balance – skąd się wziął temat?
• wprowadzenie,
• co i jak robią już niektóre firmy.
2. Rola kadry menedżerskiej w kształtowaniu wizji zdrowia i zrównoważonej efektywności:
• identyfikacja kpi i planowanie 2 ścieżek osiągnięcia celu,
• realność stawianych celów – a inercja komunikacyjno- organizacyjna,
• bariery w organizacji w zarządzeniu nowym stylem efektywnej i zbilansowanej pracy.
3. Weryfikacja naturalnego rytmu dnia:
• analiza własna – diagram,
• wpływ otoczenia na nienaturalne zmiany w planie,
• podejście japońskie – kultura odpoczynku w pracy,
• kultura organizacji kreatywnych – jak wyzwalać potencjał ludzi i poczucie odpowiedzialności?
4. Moje sterowniki – rozpoznanie co kształtuje mój temperament i podejście do celu:
• autodiagnoza,
• porównanie wyników na zasadzie: każdy behawior ma swoją przyczynę i skutek,
• czy potrafimy wykreować pozytywny plan działań w oparty na nowym wzorcu myślenia,
• stawianie osobistych celów – czy metoda smart jest nadal aktualna?
5. Metody zarządzania sobą w czasie – co stosujemy, a co wymaga ponownej weryfikacji?
• zadanie w oparciu o studium przypadku – najczęstsze błędy popełniane w natłoku zajęć,
• wymiana doświadczeń w oparciu znane modele zarządzania sobą w czasie,
• Eisenhower – priorytety a ich zmienność w czasie,
• model porządkowania zadań dla siebie i innych,
• zasada pareto,
• przygotowanie do projektu wg. metody Gantta.
6. Zabawa umysłowa – jak optymalnie zarządzić zadaniem:
• wyciąganie wniosków do przyszłych złożonych zadań,
• koncentracja na zadaniu a efekt przemęczenia,
• przerwy i udany odpoczynek,
• metody mindfulness i trening zen zastosowane do lepszego zarządzenia pamięcią w czasie rzeczywistym.

DZIEŃ II

1. Energia życiowa a energia dnia:
• analiza dnia w oparciu o wielorakość działań,
• gdzie najbardziej ucieka nam energia?
• odzyskiwanie „mocy” – metody i techniki wzbudzania energii i kumulowania jej w praktyce,
• siła płynąca z codziennych zadań – jak działać na układ nagród w mózgu.
2. Zmiana nawyków – plan działań pro-życiowych:
• najczęstsze zdarzenia i incydenty,
• sposób myślenia o sobie – efektywny trening na początek i koniec dnia,
• uporządkowany, czy elastyczny plan działań dla swojego zdrowia?
• mierzenie postępów w odniesieniu do planu liniowego.
3. Nasze centrum – a niezaspokojone potrzeby:
• centrum wg Stephena R. Covey’a
• centrum wartości życiowych – obserwacja “chcę-muszę” we własnym sposobie myślenia,
• budowanie relacji w oparciu o wartości i ich wpływa na postawę asertywną.
4. Techniki i praktyki zdrowia umysłowo-fizycznego:
• techniki dalekowschodnie, a nowości świata zachodu,
• 5 minut treningu dla mojego umysłu każdego dnia – dlaczego tak trudno dotrzymać sobie to postanowienie?
• szybkość działania, a trening uważności – czy reakcja może być błyskawiczna?
• kiedy możemy działać spontanicznie i szybko, a kiedy potrzebujemy rozwagi i czasu?
5. Praktyka własna:
• początek dnia - pozytywny starter - ćwiczenia mimiczne twarzy,
• herbata / posiłki / fizjologia – potrzebne przerwy,
• ćwiczenia – praca własna,
• przerwy dla umysłu – częstotliwości pracy mózgu, skąd wynika potrzeba zmiany,
• układ limbiczny – jak pozytywnie zadbać o swoje emocje i zachowując dobre relacje z otoczeniem,
• siła własnego autoprogramowania – trening metodą „silvy”,
• afirmacje wg Louis Hey.
6. Trening redukcji stresu i relaksacji do praktycznego wykorzystania:
• systemy redukujące napięcie powięziowe – ćwiczenia,
• oddech ognia – szybka relaksacja i poprawa kondycji w biurze,
• praktyka własnego ciała – joga i mindfullnes - uwalnianie emocji,
• wirtualny przeciwnik – trening autosugestii stosowanej.
7. Rozwijanie umiejętności koncentracji i budowania silenej samooceny:
• trening uważności i wykorzystanie afirmacji w praktyce dnia,
• budowanie samooceny w oparciu o bilans sukcesów i niespełnionych oczekiwań,
• transformowanie negatywnych ocen własnych na efektywny plan działań,
• praktyka umysłu rzeczywistego – „tu i teraz" ćwiczenia własne.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Kraków - Hotel Atrium
Rozpoczęcie: 2018-05-10 - Zakończenie: 2018-05-11


Miejsce: Poznań - Mercure Poznań Centrum
Rozpoczęcie: 2018-10-22 - Zakończenie: 2018-10-23

CENA standardowa:
1540 PLN + 23% VAT = 1894.2 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1340 PLN + 23% VAT = 1648.2 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-11-24 10:20:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Work-Life Balance - zachowanie równowagi między pracą a życiem osobistym
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io