Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Trudne Sytuacje w Zarządzaniu Zespołem. Zarządzanie Konfliktem


Nawet w najlepiej zarządzanym zespole pracowniczym dochodzi do napięć, nieporozumień czy też sytuacji konfliktowych. Rolą menedżera takiego zespołu jest rozwiązanie takiej sytuacji w sposób, który rozwiąże powstały problem i przywróci właściwą równowagę i organizację pracy.



Szkolenie rekomendujemy menedżerom (wszystkich szczebli) zarządzającym pracownikami, właścicielom firm, menedżerom i specjalistom z działów personalnych



WIĘCEJ

Program

1. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTU W ZESPOLE

Rozpoznawanie konsekwencji konfliktu w zespole

Strony zaangażowane w konflikt: koalicje i rozłamy - coaching grupowy i ćwiczenia

Dlaczego wchodzimy w konflikt: źródła konfliktu - coaching grupowy i ćwiczenia

Moja pozycja w konflikcie: - rozpoznawanie swoich interesów i potrzeb

Twoja pozycja w konflikcie: - rozpoznawanie interesów i potrzeb innych członków zespołu



2. ASERTYWNE ROZWIĄZYWANIE LUB UREGULOWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

Korzyści z rozwiązywania lub uregulowania konfliktów w zespole dla wszystkich stron

Asertywne wyrażanie emocji i przekonań: - coaching grupowy i ćwiczenia asertywności

Uregulowanie konfliktu i nienaruszanie terytorium stron konfliktu: - ćwiczenia wyrażania krytyki, oceny i negatywnych uczuć

Przekraczanie przeszkód w asertywnym wyrażaniu emocji: - rozpoznawanie stylu zachowań członków zespołu



3. ETAPY ROZWIĄZYWANIA LUB UREGULOWANIA KONFLIKTU

Akceptacja i nastawienie członków zespołu do konfliktu: - ćwiczenia i coaching grupowy

Co sprzyja eskalacji konfliktu: rozpoznawanie zachowań: - ćwiczenia i coaching grupowy

Jak wyjaśniać swój punkt widzenia i sytuacji: - techniki i ćwiczenia

Wprowadzanie zmiany swojej perspektywy i stanowiska: - ćwiczenia rozwijania empatii i asertywności

Negocjacje i uregulowanie konfliktu: - metody zawierania kompromisu i kontraktu



4. ZASADY WSPÓŁPRACY W SKUTECZNYM ZESPOLE - ZAPOBIEGANIE TRUDNYM SYTUACJOM

Wartości i normy w zespole - sposoby ich wypracowywania

Zastosowanie narzędzi w wyrażaniu emocji w zespole

Rola zaufania i szacunku dla członków zespołu i ich pracy - case study i ćwiczenia werbalnego wyrażania szacunku i doceniania

Efektywne zarządzanie czasem, podziałem ról i zadań a zapobieganie konfliktom i trudnym sytuacjom

Kształtowanie postawy kreatywności i innowacyjności w skutecznym zespole a zapobieganie konfliktom

Zdobyta wiedza

Umiejętności, które zdobędziesz, rozwiniesz i przećwiczysz w trakcie szkolenia:



  • Umiejętność asertywnego wyrażania swojego punktu widzenia w zespole.


  • Umiejętność asertywnego wyrażania swoich uczuć.


  • Umiejętność określania swojego terytorium i nienaruszania terytorium drugiej osoby.


  • Umiejętność wyrażania krytyki, oceny i negatywnych uczuć bez naruszania terytorium drugiej osoby.


  • Umiejętność negocjowania zasad współpracy w zespole.


  • Umiejętność rozpoznawania swoich zachowań i innych członków zespołu eskalujących i rozwiązujących konflikt.


  • Umiejętność rozpoznawania czynników wpływających na efektywną i skuteczną współpracę w zespole.


  • Umiejętność empatycznego reagowania i okazywania szacunku w zespole.




Wiedza, którą nabędziesz podczas szkolenia:


  • Dowiesz się jak rozpoznawać konflikt w zespole.


  • Poszerzysz wiedzę na temat źródeł konfliktu.


  • Pogłębisz wiedzą na temat asertywnego wyrażania swoich potrzeb i interesów.


  • Pogłębisz wiedzę na temat asertywnego wyrażania emocji.


  • Poszerzysz wiedzę na temat zasad współpracy w efektywnym zespole.


  • Poszerzysz wiedzę na temat sposobów uregulowania konfliktu i korzyści z jego rozwiązania.


Otrzymane certyfikaty

brak

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

MAGDALENA NOWAKOWSKA



Trener, coach, filolog. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych programów coachingowych, szkoleniowych oraz warsztatów w biznesie oraz rozwoju osobistym z zastosowaniem najnowszych rozwiązań w dziedzinie uczenia się dorosłych i kształtowania ludzkich zachowań.



Jej domeną są następujące obszary kompetencji: life coaching, kinezjologia edukacyjna w biznesie i rozwoju osobistym, inteligencja emocjonalna, motywowanie, inteligencja duchowa, przywództwo, tworzenie efektywnego zespołu, rekrutacja, wielorakie inteligencje, zarządzanie energią jednostek i organizacji, treningi antystresowe, wielorakie inteligencje w zarządzaniu kreatywnością i innowacją, asertywność.



Absolwentka Ośrodka Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe (program INSETT) w British Council uzyskując tytuł trenera - edukatora. Wykładowca metodyki, historii literatury anglosaskiej i języka praktycznego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych. Autorka podręczników i programów nauczania.

UWAGA

Szkolenie odbywa się w Centrum Konferencyjnym B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. mieszczącym się w siedzibie naszej firmy na ul. Echa Leśne 27c na warszawskiej Białołęce.



Miejsce: Echa Leśne 27C, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-08 - Zakończenie: 2011-12-09

CENA standardowa:
2000 PLN + 23% VAT = 2460 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1800 PLN + 23% VAT = 2214 PLN

UWAGA

Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania)
Uczestnictwo w szkoleniu
Materiały szkoleniowe - Podręcznik
Materiały piśmiennicze
Obiad w trakcie szkolenia
Przerwy kawowe
Certyfikat ukończenia szkolenia. 
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-12-02 11:10:20

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Trudne Sytuacje w Zarządzaniu Zespołem. Zarządzanie Konfliktem
Organizator: B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |