Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Telemarketing prawie idealny


Aby działania telemarketingowe mogły być skuteczne i profesjonalne, niezbędne jest zdobycie wiedzy, dotyczącej specyfiki rozmów sprzedażowych przez telefon - umiejętności budowania relacji z klientem, tworzenia pozytywnej atmosfery rozmowy czy radzenia sobie z emocjami własnymi i klienta.
Szkolenie przeznaczone dla pracowników działu telemarketingu. Szkolenie podnosi poziom skuteczności osobistej telemarketera, ale i uwzględnia rozwój całego zespołu. Korzyści z uczestnictwa wyniosą też pracownicy działów: sprzedaży i obsługi klienta oraz wszyscy, którzy chcą podnieć jakość i skuteczność prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon.

Program

Program:

I. Specyfika sprzedażowego kontaktu przez telefon


Nawiązywanie pozytywnego kontaktu z klientem
a) moc pierwszego wrażenia - przywitanie
b) zasady telefonicznego savoir-vivre
c) dykcja i intonacja - ćwiczenie niewerbalnych zachowań telefonicznych (elementy warsztatu aktorskiego)

Budowanie sprzyjającej atmosfery podczas rozmowy a) komunikacja interpersonalna
b) ograniczenia charakterystyczne dla tej formy kontaktu z klientem
c) podstawowe typy rozmówców - sposoby rozpoznawania

II. Efektywna komunikacja z klientem


Struktura kontaktu telefonicznego - sprawne kierowanie przebiegiem rozmowy
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Aktywne słuchanie - sposoby zdobywania konkretnych informacji
a) informacja zwrotna
b) parafraza
c) powielanie
d) typowe nieporozumienia podczas rozmowy telefonicznej i sposoby ich unikania

Język merytoryczny a język emocji - wyczucie chwili

Poznanie potrzeb klienta
a) diagnoza potencjału
b) radzenie sobie z trudnymi emocjami klienta
c) reagowanie na zgłaszane obiekcje

Analiza etapów podejmowania decyzji

Prezentacja i argumentacja oferty
a) charakterystyka produktu/usługi
b) racjonalne i emocjonalne motywacje w procesie decyzyjnym
c) wpływ na podejmowane przez klienta decyje - techniki wpływu społecznego
d) język korzyści

Model upsellingu
Reakcje na próby manipulacji ze strony klienta
Sprawna finalizacja rozmowy
Sposoby na zaplanowanie kolejnego kontaktu

III. "Telefon na warsztacie"


Sprawdzone sposoby na przeciążenie zawodowe
a) efektywne tworzenie i korzystanie z baz danych
b) zasady sporządzania notatek podczas rozmowy
c) zarządzanie czasem i organizacja pracy
d) sposoby walki ze stresem i monotonią

Zdobyta wiedza

Wyniesione korzyści:

Zwiększenie zaangażowania w wykonywaną pracę
Zwiększenie wydajności osobistej i sprzedażowej
Zdobycie umiejętności, ułatwiających doskonały kontakt z klientem przez telefon
Umiejętność odczytywania potrzeb i oczekiwań klienta
Minimalizacja stresu, związanego z prowadzeniem tzw. trudnych rozmów

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat Compass Consulting

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Doświadczeni trenerzy Compass Consulting

UWAGA

Miejsce, termin i ostateczny zakres tematyczny - do uzgodnienia.



Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena: 3000 (PLN)

UWAGA

Zależny od liczebności grupy i indywidualnych zapotrzebowań szkoleniowych firmy.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Telemarketing prawie idealny
Organizator: Compass Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |