Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Kreowania Liderów SA

Przejdź do formularza kontaktowego

Techniki sprzedaży i negocjacji.


Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się sprzedażą i negocjacjami w firmach, biurach i salonach firmowych.
Zajęcia mają charakter praktycznych warsztatów i skierowane są do osób którze pragną doskonalić swoje umiejętności handlowe w duchu najnowszych światowych trendów.
Od szkolenia do praktyki - kluczowe korzyści
- Nabycie umiejętności dzielenia się wiedzą, która zachęca do zakupów oferowanych produktów
- Umiejętności komunikacyjne zwiększajace sprzedaż i negocjacje
- Prezentacja oferty językiem korzyści dla klienta
- Dostosowanie własnych działań do specyfiki klienta korporacyjnego i indywidualnego
- Model prowadzenia rozmowy negocjacyjnej
- Usprawnienie sposobu nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz odnawiania dawnych kontaktów hadnlowych
- Nabycie pewności siebie w kontaktach z trudnym i agresywnym klientem

Program

Program szkolenia:


10:00 Strategie handlowe i negocjacyjne w Firmie
- Od strategii do planu działania
- Profesjonalna postawa handlowa i negocjacyjna - analiza postaw

11:20 Przerwa

11:30 Komunikacja w sprzedaży i negocjacjach
- Jak się komunikować, aby osiągnąć zamierzone rezultaty? - test
- Język jako narzędzie wpływu w kontaktach handlowych (parafraza, aktywne słuchanie, etc.) - ćwiczenia

12.30 Nowoczesne techniki sprzedaży część I
- Typologia klientów - prezentacje
- 10 etapów sprzedaży

13:00 Przerwa obiadowa

13:40 Nowoczesne techniki sprzedaży cześć II
- Przygotowanie do sprzedaży i techniki rozpoczynania rozmowy handlowej
- Sztuka prezentowania oferty językiem korzyści dla klienta - 5 sposobów
- Umiejętność finalizowania rozmów handlowych - 11 technik zamykania sprzedaży
- Kontakty posprzedażowe oraz wierność i lojalność klienta wobec firmy i handlowca
- Techniki przejmowania klientów konkurencji

15:20 Przerwa

15:30 Negocjacje handlowe
- Przygotowanie do negocjacji: cel, BATNA - analiza alternatywnych rozwiązań, określenie punktów brzegowych
- Techniki zadawania pytań i budowanie aktywnej argumentacji podczas negocjacji
- Manipulacje - jak je rozpoznać i jak się przed nimi obronić? - prezentacje 10 technik
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta oraz trudni partnerzy - psychologiczne czynniki wpływu na klienta
- Warsztat praktyka - odgrywanie scenek negocjacyjnych

17:15 Podsumowanie szkolenia

Zdobyta wiedza

80% czasu zarezerwowanego na poszukiwanie innowacyjnych sposobów prowadzenia rozmów handlowych i spotkań zwiększających skuteczność działań sprzedażowych

Otrzymane certyfikaty

zaświadczenie Centrum Kreowania Liderów SA

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

zespół trenerów CKL SA


Miejsce: Katowice
Rozpoczęcie: 2007-08-22 - Zakończenie: 2007-08-22


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-08-22 - Zakończenie: 2007-08-22


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2007-08-23 - Zakończenie: 2007-08-23

CENA standardowa:
590 PLN (zwolnione z VAT)

CENA ze ZNIŻKĄ:
290 PLN (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Techniki sprzedaży i negocjacji.
Organizator: Centrum Kreowania Liderów SA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |