Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Doskoanelenia Zarządzania Meritum Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

"TRUDNE AUDYTY" – warsztaty doskonalące dla audytorów wewnętrznych


Czy zawsze wiesz o co pytać podczas audytów wewnętrznych?



Poszukujesz nowej wiedzy potrzebnej do podwyższenia swoich kompetencji?



Potrzebujesz inspiracji?



Zapraszamy do Kazimierza Dolnego na warsztaty doskonalące organizowane w ramach uruchomionego Program Rozwoju Audytorów. Poruszane zagadnienia są odpowiedzią na kierowane przez Państwa zapytania i wątpliwości związane z przeprowadzanymi w firmach audytami wewnętrznymi. Warsztaty prowadzone będą przez doświadczonych trenerów i audytorów jednostek certyfikujących.



Warsztat składa się z praktycznych ćwiczeń uzupełnionych niezbędną dawką teorii.

Program

Dzień 1

============

10.00-17.15



MODUŁ I NOWOŚĆ !



Metodyka ocen ryzyka w procesie dla potrzeb audytu wewnętrznego.

Identyfikacja obszarów zagrożonych w procesie, które wymagają audytowania, może być łatwiejsza przy użyciu metodyki – Audit Process Analyzer. Omówienie metody wspierającej przygotowanie się audytora wewnętrznego do audytu procesu, koncentrując się na ryzykach dotyczących:



- realizacji celów procesu,

- zapewnienia zasobów,

- uprawnień i odpowiedzialności,

- pomiarów skuteczności,

- monitorowania realizacji zadań w procesie.



MODUŁ II



Jak się przygotować, na co zwrócić uwagę, jakie pytania zadać podczas audytu badania satysfakcji klientów? Zapoznanie uczestników z zasadami i metodami badania oczekiwań i satysfakcji klientów, a także poznanie systemowego podejścia do opracowania, wdrożenia i doskonalenia procesu badania satysfakcji klientów wg wytycznych normy ISO 10004.

Uczestnicy podczas zajęć warsztatowych opracują kompletny proces badania satysfakcji klientów, dokonają jego audytu oraz diagnozują obszary doskonalenia.



MODUŁ III cz. 1



„Trudny zawodnik” – problemy komunikacyjne podczas audytu:

- postawy audytowanych i reakcje na nie,

- socjotechnika w audycie.



MODUŁ IV



Jak sprawdzić skuteczność procesu komunikacji w organizacji? Kogo i o co pytać?



MODUŁ V



Co musi wiedzieć audytor wewnętrzny, aby sprawdzić poprawność ochrony danych osobowych w firmie? Kogo i o co pytać?



Dzień 2

==========

9.00-14.15



MODUŁ VI



Które elementy normy ISO 9001 należy sprawdzić audytując proces reklamacji?

Celem tej części warsztatów jest poznanie zasad i metod realizacji procesu obsługi reklamacji, a także poznanie systemowego podejścia do opracowania, wdrożenia i doskonalenia procesu obsługi reklamacji wg wytycznych ISO 10002.

Uczestnicy podczas zajęć warsztatowych opracują proces obsługi reklamacji, dokonają jego audytu oraz zdiagnozują obszary doskonalenia.



MODUŁ VII



Na czym polega audyt dokumentacji? Jak ułatwić sobie nadzór nad dokumentacją systemową?



MODUŁ III cz. 2



„Trudny zawodnik” – problemy komunikacyjne podczas audytu:

- postawy audytowanych i reakcje na nie,

- socjotechnika w audycie.



MODUŁ VIII



Panel dyskusyjny poświęcony będzie odpowiedziom na pytania przesłane przez uczestników warsztatów przed zajęciami, np. jak daleko sięgają uprawnienia audytora wewnętrznego podczas audytu w kadrach i księgowości?

Zdobyta wiedza

Doskonalenie umiejętności przygotowywania się do audytu oraz jego skutecznej realizacji. Warsztat, który otworzy Państwu drogę do pełnienia funkcji jeszcze bardziej skutecznego w działaniu audytora wewnętrznego.

Otrzymane certyfikaty

Zaświadczenie ukończenia warsztatów

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Warsztaty prowadzone będą przez doświadczonych trenerów i audytorów jednostek certyfikujących.

UWAGA

Warsztaty odbywają się w: Hotel "Zajazd Piastowski" ul. Słoneczna 3, 24-120 Kazimierz Dolny



Miejsce: Słoneczna 3 Kazimierz Dolny
Rozpoczęcie: 2012-05-21 - Zakończenie: 2012-05-22

CENA standardowa:
1200 PLN + 23% VAT = 1476 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1000 PLN + 23% VAT = 1230 PLN

UWAGA

Opłata: 1200 zł + 23% VAT / osoba; 1000 zł + 23% VAT za uczestnictwo każdej kolejnej osoby z danej organizacji. Osoby które zgłoszą się do 23.04.2012 wnoszą opłatę w wysokości 1000 zł + 23% VAT / osoba.
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-04-03 15:32:14

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: "TRUDNE AUDYTY" – warsztaty doskonalące dla audytorów wewnętrznych
Organizator: Centrum Doskoanelenia Zarządzania Meritum Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |