Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne


TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

Grupa docelowa:
Menedżerowie sprzedaży,
Przedstawiciele handlowi, handlowcy, doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży działów sprzedaży
Osoby kontaktujący się z klientem bezpośrednio lub/i przez telefon,
Konsultacji ds. sprzedaży
Zainteresowane osoby powiązane z handlem i sprzedażą.

Cel szkolenia:
1. Doskonalenie umiejętności praktycznego zastosowania technik sprzedaży
2. Zapoznanie i praktyczne przetrenowanie sprawdzonych technik sprzedaży
3. Rozwijanie kompetencji sprzedażowych
4. Praca na konkretnych przykładach z realności zawodowej Uczestników
5. Nabycie umiejętności przekonywania i argumentowania podczas prezentacji produktów Klientowi
6. Poznanie swoich mocnych stron i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
7. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
8. Praktyczne wypracowanie najlepszych sposobów i praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży
9. Określenie swoich mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju i doskonalenia
10. Poprawa efektywności działań sprzedażowych.

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

1. Rozpoczęcie szkolenia
a. Przedstawienie trenera
b. Prezentacja tematu, celów i zagadnień szkoleniowych
c. Przedstawienie Uczestników
d. Logistyka: materiały szkoleniowe, przerwy, godziny szkolenia,
e. Wprowadzenie do tematu – ćwiczenie, dyskusja
2. Organizacja pracy własnej
a. Określanie celów i metod pracy własnej
b. Stałe kontrolowanie i monitorowanie efektów swojej pracy
c. Planowanie spotkań na obszarze swoich działań sprzedażowych
d. Ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów
e. Radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami w sprzedaży
3. Prospecting, czyli poszukiwanie Klientów – organizacja pracy Handlowca
a. Czym są referencje?
b. Skąd, jak i od kogo brać rekomendacje?
c. Kiedy Klienci polecają nas innym?
d. Najlepsze okazje do brania rekomendacji
e. Określenie profilu Twojego Klienta
f. Metody pozyskiwania referencji
g. Źródła potencjalnych Klientów – wybór najskuteczniejszych
h. Rodzaje referencji
4. Przygotowanie do rozmowy z klientem
a. Telefon- instrument nawiązywania kontaktu z Klientem
i budowania relacji
b. Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej
c. Zebranie informacji wstępnych
d. Planowanie efektów sprzedażowych
e. Przygotowanie scenariusz rozmowy –schemat rozmowy
5. Nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem – otwarcie rozmowy
a. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie tym wrażeniem
b. Autoprezentacja, tworzenie pierwszego wrażenia
c. Przedstawiciel handlowy jako reprezentant firmy-techniki wzbudzania zaufania i budowania wiarygodności
d. Wygląd, ubiór, nastawienie i motywacja,
e. Techniki ingracjacyje, czyli jak wywierać pozytywny wpływ na Klienta
f. „warsztat handlowca” czyli podstawowe umiejętności potrzebne
w rozmowie z klientem (sposób formułowania wypowiedzi, aktywne słuchanie, znaczenie różnorodności pytań, parafrazowanie, klaryfikowanie, podsumowywanie wypowiedzi),
g. Wyposażenie, atrybuty i profesjonalizm w pracy PH,
h. Standardy pracy i standardy etyczne PH;
i. Kreowanie pozytywnej opinii klienta o firmie,
j. Budowanie lojalności Klienta – techniki i metody
6. Identyfikacja klienta
a. Psychologiczne typy klientów
b. Sposoby rozpoznawania poszczególnych typów klienta
c. „Dostrajanie się” do określonego typu klienta w rozmowie handlowej
d. Typ osobowości klienta
e. Model preferencji klienta
f. Praktyczne ćwiczenia symulacyjne „dostrajania się” do typu klienta
7. Techniki sprzedaży - proces sprzedaży
a. Zasady sprzedaży
b. Otwarcie rozmowy
c. Diagnoza potrzeb Klienta
d. Prezentacja oferty
e. Wyjaśnianie obiekcji
f. Czynności administracyjne
g. Pożegnanie Klienta
h. Obsługa posprzedażna
8. Rozpoznanie potrzeb klienta
a. Potrzeby Klientów – merytoryczne, psychologiczne, proceduralne
b. Metaprogramy
c. Techniki zadawania pytań
d. Parafraza
e. Podsumowania
f. Klaryfikacja
g. Unikanie błędów w komunikacji z Klientem
9. Prezentacja produktów, usług i „wartości dodanej” firmy
a. Przygotowanie argumentów sprzedażowych
b. Cecha -zaleta-korzyść –język korzyści
c. Treść i struktura prezentacji
d. Techniki wzbudzania pozytywnego nastawienia i motywacji do sprzedaży
e. Techniki wywierania wpływu
f. Zachowania, które cenią Klienci
g. Rozwijanie umiejętności argumentacji – argumenty merytoryczne i psychologiczne
h. Warsztat praktyczny
10. Zamykanie sprzedaży – kiedy finalizować sprzedaż?
a. Rola sygnałów niewerbalnych w zamykaniu sprzedaży
b. Techniki zamykania sprzedaży
11. Budowanie długofalowych relacji z klientem
a. Metody budowania wiarygodności
b. Etapy budowania relacji
c. „Coś za coś” – sztuka ustępowania
d. Korzyści z budowania relacji
12. „Trudny klient” i trudne sytuacje sprzedażowe – sposoby i metody postępowania
a. Rozpoznanie typów klientów,
b. Radzenie sobie z klientami trudnymi
c. Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
d. Techniki wywierania wpływu na Klienta
e. Technika POPO
13. Zakończenie spotkania z klientem
a. Techniki zamykania spotkania
b. Pokonywanie oporów klienta
c. Rozpoznanie sygnałów kupna – werbalnych i
d. niewerbalnych,
e. Procedury i ceremoniał zakończenia spotkania,
f. Wyznaczenie kolejnej daty spotkania,
14. Zakończenie szkolenia
a. Podsumowanie
b. Przypomnienie najważniejszych zagadnień
c. Wnioski końcowe
d. Zadanie dla Uczestników.


Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia


Inwestycja:
1490.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1850 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.


Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
 

Zdobyta wiedza

• Rozwinięcie i ugruntowanie kompetencji sprzedażowych
• Poprawa skuteczności w osiąganiu celów sprzedażowych
• Zwiększenie satysfakcji własnej i motywacji do skutecznych działań pro sprzedażowych i rozwojowych
• Wzrost umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klientów
• Lepsza organizacja swojej pracy oparta na priorytetach i realistycznych planach sprzedażowych
• Odwołanie się do dobrych praktyk,
• Wymiana doświadczeń pomiędzy Uczestniczkami szkolenia (oparcie na realnych przykładach Uczestników)
• Zwiększenie szans i możliwości na osiąganie założonych celów. 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Zygmunt Dolata
Specjalizacja trenerska:

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera. Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami, negocjacji i HR. Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych. Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem i kinomanem.


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-06-04 - Zakończenie: 2020-06-05


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-04-02 - Zakończenie: 2020-04-03


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-06-04 - Zakończenie: 2020-06-05

Cena: 1490 (PLN) + 23% VAT = 1832.7 PLN

UWAGA

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-07-19 15:55:14

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |