Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 14-15.10.2019


Wystąpienia publiczne i liczne prezentacje są podstawą pracy większości menadżerów na całym świecie. Ich celem jest często przekazanie strategii firmy, zmian, informacji o nowych produktach/usługach, często wśród tych informacji są też niepopularne decyzje.

Podstawowym celem każdej prezentacji, każdego wystąpienia jest wzbudzenie zainteresowania słuchaczy oraz zdobycie zaufania publiczności. Sam fakt, że uwaga każdej osoby jest skoncentrowana na naszej osobie wzbudza w nas emocje – u jednych jest to wzrost adrenaliny, u innych obawy i presję, czy sobie poradzimy. Nie każdy rodzi się idealnym mówcą, ale każdy może nim zostać.

Na czym polega sztuka prezentacji? Jeden obraz jest wart tysiąca słów – głosi stare powiedzenie. Pokazując Klientowi zdjęcia naszego produktu, szybciej przekonamy go do tego, że produkt rzeczywiście istnieje i jest mu potrzebny. W ten sposób zwiększamy swoją szanse na to, ze podpiszemy umowę i pozytywnie zakończymy transakcję. Jeśli szukamy inwestora, możemy długo tłumaczyć mu, że nasza sprzedaż rośnie o 30 proc. rocznie, ale łatwiej będzie mu to sobie wyobrazić i zapamiętać, jeśli zobaczy kilka słupków. Dużo jednak zależy od tego, jak mu to pokażemy. Tak samo nasz zespół łatwiej przyswoi pewne dane czy decyzje Zarządu, jeżeli zostaną przedstawione w odpowiedni sposób.

Prezentacja stała się już prawdziwą sztuką, która rządzi się własnymi prawami. Nasi słuchacze chcą konkretnej i rzetelnej informacji o nowej strategii działania, o zmianach, o produkcie czy nowej usłudze w krótkim czasie.
Reguła Guy’a Kawasaki, guru branży technologicznej to 10 slajdów w 20 minut z rozmiarem czcionki nie mniejszym niż 30 punktów. Tekst musi być duży, żeby był widoczny także dla tych, którzy siedzą w najdalszych rzędach. Zwykle człowiek nie jest w stanie skupić się dłużej niż przez 20 minut. Jeśli nie możesz powiedzieć mu wszystkiego w tym czasie, to oznacza, że nie jesteś przygotowany.

Trema, obawa o reakcję publiczności, lęk przed stanięciem twarzą w twarz ze słuchaczami to najczęstsze bodźce, które zniechęcają i odciągają nas od wystąpień publicznych. Nie chodzi o to, aby od razu porywać wielotysięcznych tłumów, bo przecież niewiele osób musi mierzyć się z aż takim wyzwaniem. Należy jednak stawić czoło swoim obawom i uprzedzeniom.

Świetne przeprowadzone wystąpienie publiczne nie jest kwestią talentu, ale normalną umiejętnością, taką jak jazda na rowerze, czy obsługa programów komputerowych. Przemawianie do ludzi, jak również przekonywanie ich do swoich racji nie jest łatwe, ale można się tego nauczyć. Znajomość kilku sprawdzonych zasad wystąpień publicznych pomoże Ci opanować tę sztukę.


Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/sztuka-prezentacji-i-wystapien-publicznych-w-pracy-menadzera-szkolenia-otwarte/

Program

ROLA AUTOPREZENTACJI
Rola Autoprezentacji, czyli sztuka prezentacji
Definicja prezentacji i struktura prezentacji
Czym jest sztuka prezentacji

PLANOWANIE I ORGANIZACJA – „ZA KULISAMI”
Precyzyjne wyznaczanie celów prezentacji
Określenie celu w kategoriach tego, czego mam nauczyć i do czego mam przekonać
Określenie celu w kategoriach tego, co mają zrobić uczestnicy wystąpienia w jego wyniku
Rozpoznanie grupy docelowej
Konstruowanie prezentacji: wstęp, rozwinięcie, zakończenie
Jak dobrać najlepszą metodę dydaktyczną do każdego zagadnienia?
Wykład, prezentacja, dyskusja, ćwiczenie – jak rozplanować ich użycie w trakcie spotkania
Efektywne wykorzystanie środków wspomagających, czyli z jakich pomocy wizualnych korzystać
Materiały prezentacyjne
Zasady przygotowania sali i pomocy prezentacyjnych w sposób wspierający osiągnięcie celu
„Obdarzone autorytetem” miejsca na sali i przy stole
Forma prezentacji, rekwizyty, gadżety – ich rola we wsparciu siły przekazu
Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony słuchaczy i obmyślić sposoby na ich rozbrojenie?

 AKT PREZENTACJI, CZYLI NA SCENIE
Techniki prezentacyjne
Wstęp – rozwinięcie – zakończenie
Jak się zachowywać?
Co robić ze wzrokiem, rękoma, głosem?
Siedzieć, stać a może chodzić?
Stres, czyli techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami
Zasady używania pomocy wizualnych
Co robić i mówić na początku oraz końcu spotkania?
Rady na koniec, czyli „coś” więcej niż podstawy

CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA SKUTECZNE PROWADZENIE PREZENTACJI
5 sposobów na „mocne” rozpoczęcie prezentacji i wykreowanie pozytywnego nastawienia słuchaczy od pierwszej chwili wystąpienia
Jak najbardziej klarownie przeprowadzić słuchaczy przez swój tok myślenia
Techniki wzmacniające własną pewność siebie podczas trwania wystąpienia jako sposób na tremę i stres
Zawsze jest jakieś „ale” – czyli jak radzić sobie i dyskutować z kontrargumentami i wątpliwościami od audytorium
Sposoby reagowania na prowokacje, zaczepki i manipulacje ze strony słuchaczy
„Szkoła przetrwania” – czyli jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami, którzy sprawiają kłopoty
Otoczenie – zasady przygotowania sali i pomocy prezentacyjnych w sposób wspierający osiągnięcie celu (sala, pokój, stoły, krzesła, oświetlenie, sprzęt)
Przygotowanie prezentera – strój, uczesanie, świadomość własnej fizjologii, sposoby radzenia sobie z tremą
Werbalne i niewerbalne środki przekazu – Na co zwrócić szczególną uwagę?
Istota argumentacji
Rola interakcji z rozmówcą

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Grzegorz Tomaszewski

Trener biznesu z 14-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, współpracy, sprzedaży relacyjnej oraz autoprezentacji, storytellingu, perswazji i wystąpień publicznych. Przygotowuje indywidualnie dyrektorów i członków rad nadzorczych do wystąpień na konferencjach, spotkaniach biznesowych, debatach publicznych oraz w mediach.

Przeprowadził ponad 1500 dni szkoleniowych dla pracowników oraz członków takich firm i instytucji, jak: Agencja Rynku Rolnego, Asseco, AXI Immo, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bayer, BGŻ BNP Parribas, BMZ, BZ WBK, Colliers, Daft Code, H+H, Innogy Polska, Insert, Inter TUW S.A., Izba Inżynierów Budownictwa, Hola Design, KGHM, Merton, Play, PGE Obrót, PGNiG SA, Sanofi, Telekomunikacja Polska, TP Internet, TSE Grupa, ZUS, Wojskowa Akademia Techniczna, Wyższa Szkoła Sądownictwa i Administracji, Vectra.

Doskonali swoje umiejętności prezentacyjne w praktyce, prowadząc samemu konferencje, gale, spotkania biznesowe, targi oraz eventy zamknięte i plenerowe m.in. dla: Aviva, Sferia, NC+, McKinnsey, RWE Polska, Polbank, Vectra, White Crane, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, innogy Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Przykładowe komentarze uczestników prowadzonych przez Grzegorza szkoleń i eventów: „Rewelacyjne szkolenie”, „Polecam! Pana szkolenia są super”, „Był Pan lepszy niż Prokop!”, „Super robota”.

Grzegorz stale doskonali swoje umiejętności z zakresu wystąpień publicznych poza salą szkoleniową. Wykłada psychologię społeczną m.in. na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania, i Administracji
w Warszawie. Występuje systematycznie na scenie Klubu Toastmasters, międzynarodowej organizacji zrzeszającej 350 tys. mówców z całego świata. Jest także konferansjerem w recitalu Katarzyny Zygmont i aktorem Kabaretu Zygzak (otrzymał wiele nagród na ogólnopolskich festiwalach m.in.: PAKA 2012, Lidzbarskie Wieczory Humoru i Satyry 2012, SZPAK 2011, Mulatka 2011). Prowadzi Swobodną Scenę Kabaretową, gra w reklamach i filmach. Jest współautorem bloga na temat sztuki pozytywnej komunikacji prowadzenislowami.pl i współwłaścicielem studia filmowego Story Media.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Coachingu i Trenerów Biznesu Grupy TROP, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (PTP) oraz Akademii Umiejętności Trenerskich House of Skills. Posiada certyfikat I stopnia coacha i trenera metody Trop. Brał udział w wielu warsztatach: „Wstań i mów” – Andy Harrington (Public Speakers University), „Spectacular Speaking” – Olivia Schofield, Florian Mueck, Jerzy Zientkowski, John Zimmer, Peter Zinn, 2015 czy„Coaching Zespołowy i Grupowy” – Professional Certified International Coach Federation, 2014. Uczestniczy stale w indywidualnych zajęciach mentorskich na temat storrytelingu (pod okiem Marka Stączka z Edison Team) oraz retoryki i sztuki perswazji u dr. hab. Jacka Wasilewskiego (Zakład Retoryki Instytutu Dziennikarstwa UW).


Miejsce: Grażyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-10-14 - Zakończenie: 2019-10-15

Cena: 1600 (PLN) + 23% VAT = 1968 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-05 11:44:31

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 14-15.10.2019
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |