Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem:

Przejdź do formularza kontaktowego

Sztuka dyplomacji w biznesie, czyli jak uniknąć gaf i wywierać wrażenie w kontaktach biznesowych.


TERMINY: 21.08.2013 (środa), 12.09.2013 (czwartek)
CENA: 690 zł netto (lunch, przerwy kawowe oraz materiały w cenie)
TRENER: Artur Dudziak

Etykieta odgrywa kluczową rolę w relacjach biznesowych. Znajomość jej zasad jest niezbędna do właściwego nawiązania i utrzymania relacji z klientem. Bardzo często jest kluczowym elementem pozwalającym zjednać sobie kontrahenta i zyskać jego zaufanie. Opanowanie zasad savoir vivre’u, jest więc niezbędne dla skutecznego poruszania się w świecie biznesu.

Program

Wstęp.
→ Wprowadzenie do tematu.
→ Krótka historia zasad savoir vivre’u i protokołu dyplomatycznego.
→ Rola etykiety w biznesie.

Właściwa postawa i komunikacja na co dzień.
→ Relacje klient zewnętrzny/wewnętrzny.
→ Sposób mówienia/tematy bezpieczne i niebezpieczne.
→ Ty/Pan/tytułowanie.
→ Właściwy ubiór i aparycja.

Przedstawianie się i zasady precedencji.
→ Przywitania, przedstawianie siebie i przez osoby trzecie.
→ Wizytówki i bilety przesyłowe.
→ Precedencja na co dzień i przy stole.

Savoir vivre w biznesie poza biurem.
→ Podróże.
→ Spożywanie posiłków .
→ Wydarzenia specjalne.

Etykieta w świecie komunikacji elektronicznej.
→ Korespondencja elektroniczna i tradycyjna.
→ Rozmowy telefoniczne.
→ Pozostałe środki komunikacji elektronicznej.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia.


Cele szkolenia:
→ zapoznanie z zasadami zachowania właściwej postawy wobec klienta oraz norm obowiązujących w środowisku biznesowym,
→ nauka metod witania się i przedstawiania, konstrukcji wizytówek i zasad ich wręczania oraz roli biletów przesyłowych.
→ nauka doboru odpowiedniego stroju,
→ zapoznanie z zasadami tytułowania,
→ zapoznanie z zasadami precedencji w życiu codziennym, podczas posiłków i spotkań roboczych,
→ zapoznanie z zasadami poprawnego zachowania podczas podróży, przyjęć i wydarzeń specjalnych,
→ nauka eleganckiego korzystania z telefonu i innych środków komunikacji,
→ nauka właściwego prowadzenia korespondencji elektronicznej i tradycyjnej.

Profil uczestnika:
→ Właściciele i prezesi firm.
→ Menadżerowie różnego szczebla.
→ Przedstawiciele handlowi.
→ Menadżerowie związani ze sprzedażą B2B.
→ Wszyscy, którzy pracują z klientem indywidualnym.

Metody szkoleniowe:
→ mini wykłady,
→ warsztaty,
→ ćwiczenia w grupach,
→ studia przypadku,
→ odgrywanie scenek

Podczas szkolenia, uczestnicy posiądą niezbędną wiedzę z zakresu wizerunku i wywierania dobrego wrażenia, o sposobie zachowania w relacjach biznesowych, właściwych formach komunikacji oraz metodach działania które sprawią, że nasz partner w biznesie będzie czuć się z nami bezpiecznie i komfortowo. Dowiedzą się też jak zachowywać się na oficjalnych spotkaniach, bankietach oraz konferencjach. Szkolenie prowadzone będzie na zasadach prac warsztatowych, zapewniających angażowanie uczestników w dyskusję, symulacje oraz studium przypadku. Zawierać będzie także elementy wykładu.

Zdobyta wiedza

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
→ wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na rozmówcy,
→ właściwe zorganizować spotkanie oficjalne i robocze także dla gości zagranicznych,
→ zachowywać się w różnych sytuacjach biznesowych, zgodnie z zasadami elegancji i dobrego wychowania,
→ radzić sobie w sytuacjach niezręcznych,
→ wzbudzić szacunek i zaufanie klienta,
→ rozwijać swoje umiejętności w oparciu o zasady savoir vivre’u zarówno w pracy jak i życiu prywatnym.

Otrzymane certyfikaty

Dyplom ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Artur Dudziak


Miejsce: Trakt Lubelski 40A Warszawa
Rozpoczęcie: 2013-08-21 - Zakończenie: 2013-08-21

CENA standardowa:
690 PLN + 23% VAT = 848.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
552 PLN + 23% VAT = 678.96 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2013-08-14 11:30:04

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sztuka dyplomacji w biznesie, czyli jak uniknąć gaf i wywierać wrażenie w kontaktach biznesowych.
Organizator:


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |