Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Mateusz Dąbrowski 4GROW

Przejdź do formularza kontaktowego

Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna


Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się 3 styli radzenia sobie ze stresem i zmieniać je dowolnie a także zmieniać swoje emocje, np. złość, smutek na zadowolenie!



Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość?



Pamiętaj, stres i emocje, zarządzane świadomie, niosą energię potrzebną do działania!



Inteligencja emocjonalna szkolenia 4GROW – Co jeszcze dostaniesz EXTRA?



Ty i trener przez 90 min.

W ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Możesz go wykorzystać np. na indywidualny trening antystresowy.



Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem

Po szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.



Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkolenia

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia, co ułatwi Ci zarządzanie stresem – szkolenie to tylko pierwszy etap w kolejnych będziemy Cię wspierać materiałami pod różnorodną postacią:

Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.

Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.

Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.

Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.

Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.



Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.



Wygodne fotele:)

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.



Zarządzanie emocjami – szkolenie 4GROW – Jak oceniają je nasi Uczestnicy i Zamawiający

Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

Senior Procurement Officer CEE T&ES,

Unilever Sp. z o.o.




Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

Specjalista ds. zakupów i planowania produkcji,

Impress decor Polska Sp. z o.o.



Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym,

Capgemini Polska Sp. z o.o.




Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

Specjalista ds. analiz energetycznych,

Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.




Szkolenie pozwalające na spojrzenie z innej perspektywy na trudne kwestie, z którymi spotykały się na co dzień. Bardzo interesujące i dające do myślenia fragmenty wystąpień oraz późniejsza ich interpretacja. Szkolenie zdecydowanie w grupie tych najciekawszych, godnych polecenia. Jasność i klarowność przekazu, oraz miła atmosfera podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna.

Kierownik produktu,

Siemens Sp. z o.o.




Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie: inteligencja emocjonalna pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

Konsultant SAP,

DONG Energy IT Polska Sp. z o.o.




Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

Analyst,

F1 Solutions Sp. z o.o.




Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM

Program

Program szkolenia radzenia sobie ze stresem i emocjami



1) Zarządzanie stresem - inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

• Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.

• Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?

• Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)



Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem Inteligencja emocjonalna – szkolenie 4GROW lub czytaj dalej.



2) Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami w pracy?

Zmienimy to – nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

• Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).

• Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!

• Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.

• Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!

• Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.



3) Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

• I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!

• Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.

• Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować

• Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?

Nauczę Cię rozpoznawać swoje emocje i powiem Ci, dlaczego ważne jest nazywanie swoich emocji.



4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

• Przeprowadzę Cię także przez trudne doświadczenie – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.

• Nauczę Cię optymizmu. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.

Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje w Twojej kontroli! To wszystko jest możliwe, dowiedz się więcej – inteligencja emocjonalna – szkolenie to dobry początek na rozpoczęcie zmian.





Jeśli chcesz się upewnić przeczytaj jeszcze więcej opinii: komunikacja interpersonalna – szkolenia 4GROW





Szkolenie: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami było bardzo ciekawe ze względu na kameralny klimat oraz ze względu na tematykę – praktyczne zajęcia pozwoliły na zaangażowanie się i aktywne uczestnictwo.

Doradca ds. Sprzedaży,

Grupa Pracuj Sp.z o.o




Otrzymałam to, czego się nie spodziewałam, coś, co użyję w życiu zawodowym, jak i osobistym - super szkolenie.

Specjalista ds. podatków



W trakcie szkolenia: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami nauczyłam się przeżywać emocje bez negatywnych efektów, np. poczucia winy, co zdarzało mi się wcześniej. Moderowana przez trenera atmosfera spotkania oparta na zaufaniu sprzyjała naszemu otwarciu się i umożliwiała pracowanie na trudnych emocjach. Program szkolenia w 100% spełnił moje oczekiwania - jestem usatysfakcjonowana efektami.

Suedzucker Polska S.A.



Zaskakujące elementy w tym szkoleniu:

- wykorzystanie materiałów, filmików-bardzo pozytywne

- „rodzinna” i miła atmosfera, wprowadzanie w stan swobody, możliwość wyrażania swoich opinii i uczucie zaufania

- empatia i wyrozumiałość trenera

- subtelny sposób motywacji i kładzenia nacisku na mocne strony uczestników

Kierownik planowania produkcji



Podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami powstała bardzo miła i otwarta atmosfera, to ważne, gdy rozmawia się o tak intymnych rzeczach jak emocje. Przykłady z życia wzięte przytoczone przez uczestników również były bardzo przydatne.

AR&IC Accountant,

JTI Polska Sp. z o.o.




Świetne szkolenie. Uświadamia, co to są emocje, uczucia i jak je rozpoznać. Wskazuje błędy, pokazuje, jak można sobie z tym radzić. Szkolenie: Inteligencja emocjonalna przedstawia narzędzia, którymi można operować.

Specjalista ds. administracji,

Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.




Bardzo dobrze przygotowane szkolenie: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami. Spełniło moje oczekiwania. Dobry trener.

Dyrektor,

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.




Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Specjalista w Dziale Edukacji i Komunikacji Naukowej





W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę Inteligencja emocjonalna – szkolenie 4GROW. 


Zdobyta wiedza

Zarządzanie stresem – szkolenia 4GROW uczą….

• Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)

• Zmiany swoich stanów emocjonalnych

• Wzbudzania pożądanych emocji

• Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie

• Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Trenerzy prowadzący szkolenia radzenie sobie ze stresem i emocjami



Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Mentorka, mediator, coach certyfikowany przez International Coaching Community.

Praktyk zarządzania emocjami i stresem - przez wiele lat zarządzała w dużej korporacji kapitałem ludzkim, w tym rozwojem pracowników, komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną - obszarami, w których kluczowe było skuteczne zarządzanie emocjami i stresem. Odpowiadała nie tylko za pozyskiwanie pracowników, ale także za ich zwalnianie i prowadzenie rozmów „rozstaniowych”. Uczyła menedżerów jak zarządzić w czasie tych najtrudniejszych rozmów emocjami i stresem. Wybrana przez kadrę zarządzającą korporacji, z którą związana była przez wiele lat, na firmowego mediatora, dedykowanego do wsparcia w najtrudniejszych sytuacjach, takich jak konflikty wśród pracowników czy podejrzenie mobbingu. Kilkukrotna laureatka konkursów wewnątrzfirmowych, wybierana głosami pracowników jako „super bohaterka wartości firmowych”, m.in. szacunku.

Jako trener łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii i neurobiologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

Certyfikowany praktyk Analizy Transakcyjnej i Insights Discovery. Członkini European Mentoring and Coaching Council.

Czytaj więcej



Lub



Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.

Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.

Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen – gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.

Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie.

Czytaj więcej

 

UWAGA

Gwarancja terminu już od pierwszego uczestnika!



Miejsce: Panieńska 9 lok. 25, Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-08-01 - Zakończenie: 2018-08-02


Miejsce: Panieńska 9 lok. 25, Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-08-30 - Zakończenie: 2018-08-31


Miejsce: Panieńska 9 lok. 25, Warszawa
Rozpoczęcie: 2018-10-01 - Zakończenie: 2018-10-02

Cena: 1590 (PLN) + 23% VAT = 1955.7 PLN

UWAGA





  • rabat 20% dla 2 i każdej kolejnej osoby




  • rabat 10% za przedpłate 30 dni przed szkoleniem (liczy się data wpływu środków na nasze konto)


Ostatnia aktualizacja oferty 2018-07-24 15:52:02

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
Organizator: Mateusz Dąbrowski 4GROW


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |