Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

System ocen okresowych - tworzenie i koordynacja


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cele szkolenia

Rozwój umiejętności pracowników HR w obszarze wdrażania systemu ocen okresowych. Podczas warsztatu zostaną wypracowane przykładowe procedury i narzędzia, jakie mogą być stosowane w praktyce. Trener przedstawiać będzie przykłady wdrożeń ocen okresowych stosowanych w firmach.

Program

1. Wprowadzenie:
• definicje i znaczenie podstawowych pojęć i terminów,
• omówienie wzajemnych zależności między różnymi rozwiązaniami ZZL wymagającymi zastosowania modelu kompetencji,
• zasady przeprowadzenia analizy potrzeb firmy zainteresowanej kompetencyjnym systemem oceny pracowników (ujęcie z perspektywy klienta wewnętrznego).

2. Wstęp: kluczowe informacje na temat systemów okresowych ocen pracowniczych:
• miejsce procesu oceny pracowników w całym systemie ZZL i jego znaczenie dla efektywności działań w tym zakresie,
• powszechne bariery i trudności we wdrożeniu SOOP i pełnej efektywności tych systemów,
• omówienie różnych funkcji SOOP:
• SOOP jako narzędzie kontroli pracy i podniesienia produktywności pracowników,
• SOOP jako narzędzie wspomagające rozwój pracowników i podnoszenie satysfakcji z pracy,
• SOOP jako narzędzie wspomagające budowanie i/lub utrwalanie kultury organizacyjnej i systemu wewnętrznej komunikacji.

3. Wykonanie/weryfikacja matrycy ocenianych kompetencji (informacje podstawowe):
• wybór modelu kompetencji i metody oceny:
• modele uwzględniające ocenę niewartościującą (obserwacyjną),
• model uwzględniający w ocenie zmodyfikowane poziomy natężeń kompetencji,
• model oceny zerojedynkowej z dodatkową kategorią „brak obserwacji”,
• modele uwzględniające ocenę wartościującą (nierekomendowane),
• model uwzględniający w ocenie proste poziomy natężeń kompetencji,
• trudności w operacjonalizacji kompetencji,
• przygotowanie systemu wag dla kompetencji,
• przygotowanie materiału wspomagającego interpretację wyników oceny kompetencji i przełożenie ich na decyzje szkoleniowe / rozwojowe (odpowiedź na pytanie skąd się wzięła luka kompetencyjna i jak na nią reagować?).

4. Zasady przygotowywania kompetencyjnych profili stanowisk pracy:
• definiowanie czynników różniących grupy stanowisk (krytyczne czynniki kompetencyjne),
• rozdział pełnych kompetencji między grupy stanowisk a system wag dla kompetencji w poszczególnych grupach stanowisk,
• związek zasad kompetencyjnego profilowania stanowisk pracy a rozwojowa funkcja SOOP (identyfikacja potencjału rozwojowego).

5. Zasady przygotowanie kwestionariusza ocen ważonych i dokumentów wspomagających:
• wprowadzenie, czym jest kwestionariusz jako narzędzie (budowa, funkcjonalność, zasady oceny z użyciem tego narzędzia),
• przygotowanie tabeli wag,
• przygotowanie tabeli ocen poszczególnych kompetencji i/lub elementów kompetencji,
• przygotowanie tabeli spójności ocen,
• zasady wnioskowania z uzyskanych jednostkowych ocen.

6. Zestaw tych dokumentów pozwala między innymi na poprawne i szczegółową analizę wyników i wnioskowanie oraz przygotowane informacji zwrotnej z oceny.

7. Zasady przygotowanie arkusza oceny pracowniczej i dokumentów wspomagających:
• wprowadzenie, czym jest kwestionariusz jako narzędzie (budowa, funkcjonalność, zasady oceny z użyciem tego narzędzia),
• przygotowanie arkusza podsumowującego ocenę,
• zasady wnioskowania z uzyskanych jednostkowych ocen,
• przygotowanie zestawienia (macierzy) kompetencji dla jednostki i grupy pracowników.

8. Podstawowe zasady prowadzenia rozmowy oceniającej będącej integralną częścią SOOP:
• dynamika i kolejne etapy w rozmowie oceniającej,
• umiejętność argumentowania ostatecznej oceny pracownika w odwołaniu do całego ocenianego okresu,
• umiejętność zidentyfikowania podczas rozmowy oceniającej ewentualnych błędów technicznych systemu oceny i oddzielenie ich od podstawowego procesu oceniania.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel City***
Rozpoczęcie: 2018-03-15 - Zakończenie: 2018-03-16


Miejsce: Sopot - Wydarzenie specjalne
Rozpoczęcie: 2018-06-07 - Zakończenie: 2018-06-08


Miejsce: Zakopane - Wydarzenie specjalne
Rozpoczęcie: 2018-12-13 - Zakończenie: 2018-12-14

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2017-10-05 12:18:44

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: System ocen okresowych - tworzenie i koordynacja
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com