Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

System SL2014 i rozliczanie wniosków o płatność w praktyce Opiekunów projektów, pracowników Instytucji Zarządzających, Pośredniczących i Wdrażających. 2-dniowe


System SL2014 i rozliczanie wniosków o płatność w praktyce Opiekunów projektów, pracowników Instytucji Zarządzających, Pośredniczących i Wdrażających. 2-dniowe szkolenie praktyczne.

Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone dla Opiekunów projektów i pracowników Instytucji Zarządzających, Pośredniczących i Wdrażających, którzy weryfikują wnioski o płatność składane przez Beneficjentów w systemie SL2014, zatwierdzają zmiany w umowach i harmonogramach płatności, prowadzą korespondencję z Beneficjentami.

Cel szkolenia:

Pozyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia projektu przez Opiekunów projektów z Instytucji Zarządzających i/lub Pośredniczących. Uczestnicy dowiedzą się jak i kiedy wprowadzać zmiany do umowy o dofinansowanie, jak prawidłowo przygotowywać harmonogram płatności i wprowadzać zmiany do niego, jak weryfikować kwalifikowalność wydatków w zakresie personelu projektu w oparciu o bazę personelu. Uczestnicy uzyskają umiejętności w zakresie prawidłowej weryfikacji wniosków o płatność, pracując na dokumentach i przypadkach opisujących m.in. skomplikowane sytuacje (odwrócony VAT, Podatek VAT częściowo kwalifikowalny, korekty i zwroty, dochód w projekcie).

Program

Program szkolenia:

Rozliczanie wniosków o płatność w systemie SL2014 - warsztaty dla Opiekunów projektów.

1. System SL2014 – główne narzędzie do raportowania i komunikowania się z Beneficjentem
2. Umowa o dofinansowanie projektu w systemie SL2014
- wniosek o płatność, a harmonogram finansowy projektu,
- wprowadzanie zmian do umowy o dofinansowanie – zakres możliwych zmian,
- zmiany wymagające i niewymagające aneksu.
3. Praca w systemie SL2014 od strony Instytucji i Beneficjenta- porównanie funkcjonalności
- moduł Korespondencja,
- analiza i zatwierdzanie zmian w Harmonogramie płatności – case study,
- Baza personelu- jakie dane są niezbędne do wprowadzenia do systemu w zależności od formy zaangażowania pracowników projektu. Co może poprawić Opiekun projektu?
- zakładka Zamówienia publiczne. Wprowadzanie do systemu informacji o podpisanych kontraktach wraz z załącznikami, anulowanie zamówień,
- Baza Uczestników projektu.
4. Przygotowanie wniosku o płatność od strony Beneficjenta
- postęp rzeczowy,
- postęp finansowy,
- wprowadzanie korekty faktur,
- zakładka dochód w projekcie- kiedy on występuje i jak go poprawnie wykazywać we wniosku o płatność?
- źródła finansowania wydatków i rozliczanie zaliczek- przestrzeń dla błędów we wnioskach,
- Zestawienie dokumentów. Jakich dokumentów można żądać od Beneficjenta na potwierdzenie kwalifikowalności wydatków.
5. Weryfikacja wniosku o płatność przez Instytucję– case study
- przypisanie do projektu,
- nadanie numeru wnioskowi o płatność,
- procedura wycofania wniosku o płatność,
- podgląd wniosku a edycja wniosku, status wniosku,
- wybór, pozyskanie dokumentów w ramach próby - na przykładzie projektu,
- po czym można poznać, że projekt nie jest realizowany prawidłowo, nieprawidłowości w projekcie.
- uzupełnienie karty weryfikacji wniosku o płatność wraz z listą sprawdzającą- case study
- weryfikacja wniosków o płatność rozliczanych kwotami ryczałtowymi
- przesłanie wniosku do poprawy wraz z wysłaniem informacji o weryfikacji wniosku o płatność, ponowna weryfikacja
- korygowanie wniosków o płatność
- zgłoszenie wniosku do certyfikacji.
6. Korekty wniosku w systemie SL2014
- omówienie rejestru obciążeń,
- wprowadzanie korekt finansowych.

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:

1250.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:

-ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
-możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020;
-zdobycie cennej wiedzy w zakresie obsługi systemu SL2014 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2019-10-21 - Zakończenie: 2019-10-22


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2019-10-21 - Zakończenie: 2019-10-22


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-11-28 - Zakończenie: 2019-11-29

Cena: 1250 (PLN) + 23% VAT = 1537.5 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-07-12 10:54:05

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: System SL2014 i rozliczanie wniosków o płatność w praktyce Opiekunów projektów, pracowników Instytucji Zarządzających, Pośredniczących i Wdrażających. 2-dniowe
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |