Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Xevin-Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Strategia budowania marki i komunikacji w obszarze Social Media



Przygotowanie do skutecznej realizacji strategii marketingowych i komunikacyjnych w obszarze Social Media (serwisy społecznościowe, fora, blogi i mikroblogi).



Proponujemy przeprowadzenie szkolenia w formie wykładów przeplatanych formami warsztatowymi, które utrwalają wiedzę i w praktyce uczą planować kampanie, zarządzać nimi

i oceniać efektywność realizowanych działań.



Standardowy program szkolenia obejmuje 2 dni szkoleniowe połączone z warsztatami.

Program


Przewidywany plan szkolenia




  1. Ogólna wiedza na temat obszaru Social Media.


    • Co to jest Social Media? Krótka charakterystyka obszaru mediów społcznościowych


    • Charakterystyka zachowań ( aktywności) polskich użytkowników Social Media w obszarze poszczególnych serwisów www: Facebook, Nasza Klasa, Grono, Blip, Twitter, Gadu-Gadu, fora, blogi i mikroblogi.


    • Przegląd zagranicznych serwisów, które wyznaczają trendy w obszarze Social Media.


    • Sposoby oceniania informacji przez użytkowników w poszczególnych serwisach.


    • Modele rozprzestrzeniania się informacji w obszarze omawianych serwisów.


    • Zasięg, widoczność i potencjał Social Media.


    • Rola Social Media w budowaniu potencjału marek dzisiaj i w przyszłości.


    • Przerwa kawowa ( 10 minut )



  2. Stworzenie projektu kampanii komunikacyjnej dla nowego projektu.


    • Kampania w całości oparta będzie o Social Media. Z założenia powinna ona angażować i lojalizować użytkowników co najmniej 3 różnych serwisów społecznościowych . Jeżeli liczba uczestników jest równa bądź większa niż 4 osoby zostają oni podzieleni na grupy. Każda z grup otrzymuje odrębny Brief przygotoway w porozumieniu z klientem i uwzględniający jego konkretne potrzeby, w której jasno określone zostaną cele, grupa docelowa, harmonogram kampanii i budżet. Konstrukcja briefów ćwiczebnych zostanie oparta o prawdziwe formaty telewizyjne i skonsultowana z klientem. Praca nad briefem zostanie podzielona na krótkie etapy:


    • Omówienie celów


    • Opracowanie konceptów komunikacyjnych i omówienie scenariuszy działań


    • Dobór serwisów z obszaru Social Media, które umożliwiają realizację kampanii


    • Przerwa obiadowa



  3. Warsztat


    • Rozpisanie scenariusza komunikacyjnego z dopasowaniem do wybranych serwisów i harmonogramu działań. Nakreślenie oczekiwanych rezultatów działań i sposobu w jaki będą mierzone i oceniane – kryteria oceny. Próba szacowania i cięcia kosztów – efektywne zarządzanie.


    • Prezentacja konceptów i ocena pracy


    • Przerwa kawowa



  4. Prezentacja


    • Standardy działań w obszarze Social Media, omówienie na przykładach konkretnych kampanii: Reserved, Cropp, Milka – Razem dla Tatr, Danone , Wyborowa, Wódka Żołądkowa, Ikea, projekty TVN w kanale Facebook, profile gwiazd, Canal + ( W pierwszym dniu uczestnicy planują własną kampanię w oparciu o ogólną wiedzę dotyczącą Social Media. 2 dzień szkoleniowy zaczynamy od omówienia konkretnych przykładów. Wraz z uczestnikami wskazujemy słabe i mocne strony omawianych kampanii . Tworzymy zbiór złotych zasad dotyczących realizacji takich działań oraz wykaz ewidentnych błędów popełnianych przez biznes w kontaktach z konsumentami on-line. )


    • Przerwa kawowa



  5. Warsztat


    • Zakładanie strony: Fan Page, grupy dyskusyjnej i wydarzenia na Goldenline i Profilu w serwisie gg.pl


    • Zakładanie Fan Page krok po kroku


    • Omówienie wyników statystycznych dla FanPage



  6. Współpraca z podwykonawcami przy realizacji kampanii marketingowych i PR w obszarze Social Media. Dobór podwykonawców. Omówienie efektywnych modeli współpracy



 




  1. Wykład i warsztat 2h ( do wyboru ):


    1. NetPr: Konstruowanie informacji na potrzeby dystrybucji on-line. Internetowe agregatory artykułów. Rozpoznawanie źródeł informacji i liderów opinii. Narzędzia umożliwiające śledzenie opinii interneutów. Komunikowanie się z konsumentami w Internecie. Zwiększanie efektywności kampanii PR dzięki narzędziom Social Media. Kryzys i działania antykryzysowe


    2. SocialMedia, a programy motywacyjne i lojalnościowe


    3. Social Media w budowaniu reputaci biznesowej przedsiębiorstwa B2B


    4. Mierzenie efektywności działań w obszarze Social Media


    5. Stworzenie Briefu badawczego na potrzeby konkretnej kampanii. Ćwiczenie utrwala wiedzę dotyczącą sposobów mierzenia efektywności konkretnych działań


    6. E-branding: Projekt marki i działań ją promujących w Internecie. Dopasowanie do grupy docelowej, budowanie świadomości, promocja i sprzedaż.


    7. Google marketing : Warsztat zaznajamiający z narzędziami Google wspierającymi działania marketingowe firm. Min. SEO i SEM oraz Alerty Google.


    8. Usability: Konstruowanie menu serwisów www i lending pages.


      • Użyteczność w procesie tworzenia serwisu www.


      • Testy usability


      • User-Centered Design - projektowanie zorientowane na użytkownika. Heurystyki Jakoba Nielsena, normy ISO i inne standardy w użyteczności.


      • Optymalizacja interfejsu.


      • Testowanie prototypu.


      • Ocena ekspercka.


      • Testowanie z użytkownikami (umiejętności moderacji).


      • Zbieranie i analizowanie danych usability, miary i metryki.


      • Laboratorium testów użyteczności (pomieszczenia testowe, sprzęt do testów, eye tracking.


      • Narzędzia testowania użyteczności (darmowe i komercyjne).



    9. Programu afiliacyjne. Pozyskiwanie partnerów i modele współpracy


    10. Aplikacje internetowe. Rola, planowanie i tworzenie



Zdobyta wiedza


Uczestnicy zyskają wszechstronną wiedzę umożliwiającą skuteczne promowanie marki, brandu czy idei (CSR) dzięki działaniom w obszarze Social Media i Facebook’a.


Otrzymane certyfikaty


Świadectwo ukończenia kursu wraz z opisem nabytych kompetencji



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Małgorzata Nieciecka

New Media & Marketing Expert, Business Partner Xevin-Consulting

Ma kilkanaście lat doświadczenia w realizacji projektów innowacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii komunikacji. Była managerem Webtel-Interactive przez 7 lat w grupie Communication One Inc, następnie dr. ds. wsparcia platformy e-marketing i e-commerce w Internet Group i Dyrektorem ds. rozwoju komunikacji interaktywnej  w agencji marketingu zintegrowanego Peppermint. Obecnie od 2 lat doradza spółkom wdrażającym rozwiązania innowacyjne wspierające procesy zarządzania, marketing i sprzedaż. Odpowiada za wsparcie dla projektów typu startup starających się o finansowanie oraz na etapie inwestycji , inkubacji i rozwoju.


UWAGA


Organizujemy szkolenia na życzenie na terenie całej Polski. Program może zostać dodatkowo dostosowany do potrzeb klienta.





Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-03-28 - Zakończenie: 2011-03-30


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-04-18 - Zakończenie: 2011-04-19


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-06-16 - Zakończenie: 2011-06-17

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2011-03-16 16:41:36

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Strategia budowania marki i komunikacji w obszarze Social Media
Organizator: Xevin-Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |