Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Storytelling w sprzedaży


LUDZIE LUBIĄ SŁUCHAĆ HISTORII…

Storytelling- opowiadanie ciekawych historii, które rozbudzą ciekawość Klienta, przyciągną jego uwagę i pozwolą zbudować wyjątkową relację. W dzisiejszych czasach rozmowy, tworzenie więzi to głównym czynniki sukcesu sprzedaży i oddziaływania na ludzi.
Storytelling stanowi odmianę, wyróżnia się w świecie wszechobecnej reklamy i zarzucania nas sloganami. Ciekawa opowieść sprawi, że i MY wyróżnimy się w tłumie.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/storytelling-w-sprzedazy/

Program

Program szkolenia

DZIEŃ 1.

I. Główne atuty story
  • siła przyciągania uwagi,
  • przekaz doświadczenia zamiast suchej wiedzy,
  • budowanie wizerunku eksperta,
  • zmniejszenie dystansu między mówcą a audytorium,
  • przekaz, które pozwala publiczności zobaczyć idee,
  • zmiana kierunku myślenia słuchaczy,
  • długotrwały efekt.

II. Struktura narracji wg Gustava Freytaga
  • Otwarcie (wprowadzenie),
  • Rozwój akcji,
  • Punkt kulminacyjny,
  • Rozwiązanie akcji,
  • Zakończenie (happy end lub katastrofa).

III. Budowanie napięcia
  • kontrast jako tok narracji,
  • kontrast emocjonalny,
  • kontrasty stylu prezentowania,
  • kontrast treści – zaskoczenie.

DZIEŃ 2.

I. Figury retoryczne w budowaniu historii
  • Metafora
  • Łańcuch
  • Mistrzowska gra słów: „Stay hungry, stay foolish”.

II. Komunikacja pozawerbalna – jak wzmocnić siłę historii i uzyskać pożądany efekt?
  • Postawa,
  • Kontakt wzrokowy,
  • Mimika,
  • Siła uśmiechu,
  • Gestykulacja,

III. Odpowiedzi na ważne pytania
  • Jak zastosować historie w prezentacji biznesowej – jak to robią najlepsi?
  • Gdzie szukać pomysłów?
  • Jak wyrażać emocje?
  • Jakie argumenty działają w opowieści



 

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia Storytelling w sprzedaży:
  • Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?
  • Cechy dobrych i chwytliwych historii.
  • Nabycie wprawy i swobody w żonglowaniu historiami.
  • Odkrycie źródeł dobry historii.
  • Wyrobienie nawyku zbierania historii w codziennej praktyce zawodowej.
  • Rozwój kompetencji sprzedażowych.
  • Nabycie nowych narzędzie służących budowaniu wizerunku eksperta oraz silnej marki

Korzyści z udziału w szkoleniu, dzięki warsztatom uczestnicy:
  • będą potrafili świadomie wzbogacać swoje prezentacje historiami, które działają na emocje,
  • zwiększą swoje umiejętności sprzedażowe oraz autoprezentacyjne,
  • poznają wygodne struktury, które sprawią, że nie będą potrzebować kartek, by osiągnąć cel swojego wystąpienia,
  • zdobędą narzędzia i techniki, które pomagają reagować na obiekcje i trudne pytania Klientów,
  • będą formułować atrakcyjny przekaz, który przykuje uwagę słuchaczy, zwiększy wiarygodność i autentyczność mówcy oraz zwiększy siłę perswazji. 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Grzegorz Tomaszewski - Trener biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, zarządzania emocjami, współpracy, sprzedaży relacyjnej oraz autoprezentacji, storytellingu, retoryki, perswazji i wystąpień publicznych. Przygotowuje inżynierów, architektów, prawników, menedżerów i członków rad nadzorczych do wystąpień na konferencjach, spotkaniach biznesowych, debatach publicznych oraz w mediach.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Coachingu i Trenerów Biznesu Grupy TROP, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (PTP) oraz Akademii Umiejętności Trenerskich House of Skills. Asystent programu terapii grupowej „12 Kroków ku pełni życia”.

Posiada certyfikat I stopnia coacha i trenera metody Trop. Brał udział w wielu warsztatach: „Wstań i mów” – Andy Harrington (Public Speakers University), „Spectacular Speaking” – Olivia Schofield, Florian Mueck, Jerzy Zientkowski, John Zimmer, Peter Zinn, 2015 czy „Coaching Zespołowy i Grupowy” – Professional Certified International Coach Federation, 2014. Uczestniczy stale w indywidualnych zajęciach mentorskich na temat storrytelingu (pod okiem Marka Stączka z Edison Team) oraz retoryki i sztuki perswazji u dr. hab. Jacka Wasilewskiego (Zakład Retoryki Instytutu Dziennikarstwa UW).

Wykłada psychologię społeczną m.in. na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie.

Systematycznie występuje i prowadzi warsztaty na scenie Klubu Toastmasters Polska, międzynarodowej organizacji zrzeszającej 350 tys. mówców z całego świata.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-02-13 - Zakończenie: 2020-02-14


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-03-26 - Zakończenie: 2020-03-27


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-05-07 - Zakończenie: 2020-05-08

Cena: 1570 (PLN) + 23% VAT = 1931.1 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2020-01-31 19:20:47

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Storytelling w sprzedaży
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |