Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: WLR Training Group Sp. z o. o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Sprzedaż konsumencka w świetle ostatniej nowelizacji



Cel szkolenia
Zdobycie i ozwinięcie umiejętności rozpatrywania reklamacji, oceny zarzutów podnoszonych przez kupujących, dochodzenia roszczeń zwrotnych od własnych dostawców i producentów.

Na szkolenie zapraszamy
Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji w sklepach.
Sprzedawców/handlowców.
Przedstawicieli handlowych oraz inne osoby na stanowiskach związanych ze sprzedażą bezpośrednią bądź poprzez zbieranie zamówień.
Wszystkich zainteresowanych problemami prawnymi związanymi ze sprzedażą konsumencką.

Program

Zasady reklamowania towarów:
Pojęcie wady i niezgodności towaru z umową, na czym może polegać.
Odpowiedzialność odszkodowawcza sprzedawcy wobec konsumenta, jej zakres.
Rękojmia a gwarancja, czym się od siebie różnią.
Kto może udzielić gwarancji, na jaki czas, w jakim zakresie?
Uprawnienia przysługujące z gwarancji. Forma gwarancji.
Postępowanie w przypadku niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
Odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
Przesłanki wyłączenia odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
Terminy przy dochodzeniu roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową, termin do zgłoszenia niezgodności, jej wykrycia.
Relacje pomiędzy sprzedawcami pośrednimi a sprzedawcami finalnymi w związku z zaspokojeniem roszczeń konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową. Problem roszczeń regresowych.
Przedawnienie.
Czy niezgodność towaru z umową można zgłaszać producentowi.

Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa:
Co to jest sprzedaż na odległość.
Co to jest sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa.
O czym należy informować konsumenta w przypadku tak zawieranych umów.
Termin do zwrotu spełnionych świadczeń.
Na czyj koszt powinien nastąpić zwrot świadczeń.

Zdobyta wiedza

Zdobycie i rozwinięcie umiejętności rozpatrywania reklamacji, oceny zarzutów podnoszonych przez kupujących, dochodzenia roszczeń zwrotnych od własnych dostawców i producentów.


Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Radca prawny, od 2004 roku zajmuje się obsługą podmiotów gospodarczych w ramach prowadzonej przez siebie kancelarii prawnej.
Przedmiotem jej specjalizacji jest szeroko rozumiane prawo gospodarcze (umowy w obrocie gospodarczym, prawo spółek, windykacja wierzytelności).

W latach 2005 - 2006 zajmowała stanowisko Doradcy Ministra Sprawiedliwości.
Była członkiem rady nadzorczej Elektrowni Stalowa Wola S.A.
Dotychczas obsługiwała min. takie podmioty jak: słowacka spółka IDC Polonia S.A., brytyjska spółka CMS Chemicals Polska sp. z o.o., Altic H.E.P. Michalik sp.j., Euleo sp.j.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2014-10-15 - Zakończenie: 2014-10-15

Cena: 590 (PLN) + 23% VAT = 725.7 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sprzedaż konsumencka w świetle ostatniej nowelizacji
Organizator: WLR Training Group Sp. z o. o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |