Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Rozliczanie projektów unijnych oraz kwalifikowalność wydatków - Kompendium wiedzy i dobrych praktyk. 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (zakwaterowanie i wyżywienie


Rozliczanie projektów unijnych oraz kwalifikowalność wydatków - Kompendium wiedzy i dobrych praktyk. 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (zakwaterowanie i wyżywienie w cenie szkolenia).

Cel szkolenia:

Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi realizację następujących celów:
-Przygotowanie uczestników do prawidłowego rozliczenia projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Zapoznanie uczestników z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności kosztów w Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Praktyczna analiza wytycznych obowiązujących w zakresie kwalifikowalności wydatków.
-Przekazanie Uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki pozwalające na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów.

Korzyści dla uczestników:

-ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
-możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020;
-uzyskanie kompleksowej wiedzy pozwalającej na prawidłowe rozliczanie projektów unijnych;
-uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności dotyczące nowych zasad kwalifikowania wydatków i przygotowania odpowiedniej dokumentacji;
-podczas szkolenia omówimy najważniejsze obowiązki i odpowiedzialność głównych księgowych i pracowników działów finansowo księgowych za realizację i rozliczenie danego projektu.  

Program

Program szkolenia:

1. Główne zobowiązania Beneficjenta w kontekście rozliczania projektu współfinansowanego ze środków UE w latach 2014-2020
§ Obowiązek realizacji Projektu z należytą starannością zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami prawa i procedurami w ramach Programu Operacyjnego
§ Obowiązek i formy prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej
§ Obowiązek i terminy archiwizacji dokumentacji związanej z realizacją projektu
§ Zasady opisywania dowodów księgowych
§ Obowiązek ujawniania wszystkich dochodów powstałych w związku z realizacją projektu
§ Obowiązek i terminy utrzymania trwałości projektu
2. Zasady kwalifikowalności wydatków w perspektywie finansowej 2014-2020
§ Ramy czasowe kwalifikowalności
§ Zasięg geograficzny kwalifikowalności.
§ Ocena kwalifikowalności projektu
§ Zasada faktycznego poniesienia wydatku
§ Wydatki ponoszone zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji
§ Uproszczone metody rozliczania wydatków: stawki jednostkowe i metody ryczałtowe
§ Zakaz podwójnego finansowania
3. Podstawowe kategorie kosztów kwalifikowanych w latach 2014-2020
§ Wkład niepieniężny
§ Opłaty finansowe, doradztwo i inne usługi związane z realizacją projektu
§ Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
§ Amortyzacja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
§ Leasing
§ Podatek VAT od towarów i usług oraz inne podatki i opłaty
§ Kwalifikowalność działań informacyjno-promocyjnych
§ Koszty pośrednie
- Przygotowanie projektu
- Zarządzanie projektem
§ Koszty związane z angażowaniem personelu
- Stosunek pracy
- Stosunek cywilnoprawny
- Osoby samozatrudnione
- Inne formy angażowania personelu projektu
4. Wniosek o płatność w perspektywie finansowej 2014-2020
§ Terminy składania Wniosku o płatność
§ Rodzaje i funkcje Wniosków o płatność
§ Uproszczone formy dokonywania rozliczeń: stawki jednostkowe i metody ryczałtowe
§ Prezentacja wniosku o płatność oraz przykładów dokumentów rozliczeniowych
§ Załączniki do Wniosku o płatność
§ Wykazywanie postępu rzeczowo-finansowego projektu
§ Omówienie pól sprawozdawczych we wniosku o płatność
§ Obsługa systemu informatycznego służącego składaniu Wniosków o płatność
§ Typowe błędy w toku procesu rozliczeń
5. Warsztaty - Studium przypadku
§ Weryfikacja kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych
§ Weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
§ Sporządzanie Wniosku o płatność na podstawie zadań rozliczeniowych
§ Ustalanie wysokości kosztów kwalifikowanych, wysokości dofinansowania, kolejnych transz zaliczek i kwot
6. Podsumowanie szkolenia:
§ dyskusja końcowa,
§ konsultacje indywidualne

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Kolacja.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.

Dzień IV:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia.

Inwestycja:

1990.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1690 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
1990 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2340 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.  

Zdobyta wiedza

-ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
-możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Perspektywie Finansowej 2014-2020;
-uzyskanie kompleksowej wiedzy pozwalającej na prawidłowe rozliczanie projektów unijnych;
-uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności dotyczące nowych zasad kwalifikowania wydatków i przygotowania odpowiedniej dokumentacji;
-podczas szkolenia omówimy najważniejsze obowiązki i odpowiedzialność głównych księgowych i pracowników działów finansowo księgowych za realizację i rozliczenie danego projektu.  

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie rozliczania i księgowania projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Wiceprezes jednej z największych i najskuteczniejszych firm konsultingowych w Polsce. Konsultant i audytor projektów inwestycyjnych i miękkich. Specjalista w zakresie realizacji i rozliczaniu projektów unijnych. Dyrektor finansowy i manager kluczowych projektów inwestycyjnych. Wykładowca i ekspert w zakresie projektów unijnych i inwestycyjnych, księgowości, kadr oraz podatków.


Miejsce: Zakopane
Rozpoczęcie: 2019-09-17 - Zakończenie: 2019-09-20


Miejsce: Zakopane
Rozpoczęcie: 2019-11-19 - Zakończenie: 2019-11-22

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-07-04 13:58:01

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Rozliczanie projektów unijnych oraz kwalifikowalność wydatków - Kompendium wiedzy i dobrych praktyk. 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (zakwaterowanie i wyżywienie
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |