Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12




Cele szkolenia

Zapoznanie uczestników z zagadnieniem reklamacji u przewoźnika i spedytora. Dodatkowo nauczą się, jak sporządzić protokół o stanie przesyłki i czym się różni złożenie zastrzeżeń do towaru od reklamacji.

Korzyści dla uczestników
• poprawne wypełnianie zleceń spedycyjnych,
• ubezpieczenie OC i CARGO - poznanie wad i zalet,
• umiejętność składania reklamacji do spedytora i przewoźnika,
• znajomość podstawowych błędów w umowach na przewóz.
 

Program

1. Umowa spedycji:
• podstawy prawne umowy spedycji,
• zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie,
• odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie,
• kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru,
• ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie,
• ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę,
• składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie.

2. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
• podstawy prawne,
• list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna, informacyjna,
• obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy,
• jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu,
• jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru,
• OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP,
• podstawowe błędy i haki w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami transportowymi),
• składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony.

3. Ćwiczenia praktyczne – omawianie przypadków, praca w grupach:
• przypadki ubytku, uszkodzenia i utraty towaru,
• opóźnienie w dostawie,
• piszemy procedurę weryfikacji podwykonawcy,
• piszemy reklamację do przewoźnika,
• piszemy odpowiedź na reklamację.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Poznań - Mercure Poznań Centrum****
Rozpoczęcie: 2019-10-10 - Zakończenie: 2019-10-11


Miejsce: Zakopane - Hotel Mercure Kasprowy
Rozpoczęcie: 2019-12-12 - Zakończenie: 2019-12-13

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2019-06-12 11:26:33

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io