Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cele szkolenia

Zapoznanie uczestników z zagadnieniem reklamacji u przewoźnika i spedytora. Dodatkowo nauczą się, jak sporządzić protokół o stanie przesyłki i czym się różni złożenie zastrzeżeń do towaru od reklamacji.

Korzyści dla uczestników

• poprawne wypełnianie zleceń spedycyjnych,
• ubezpieczenie OC i CARGO - poznanie wad i zalet,
• umiejętność składania reklamacji do spedytora i przewoźnika,
• znajomość podstawowych błędów w umowach na przewóz.
 

Program

1. Umowa spedycji:
• podstawy prawne umowy spedycji,
• zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie,
• odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie,
• kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru,
• ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie,
• ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę,
• składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie.

2. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
• podstawy prawne,
• list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna, informacyjna,
• obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy,
• jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu,
• jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru,
• OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP,
• podstawowe błędy i haki w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami transportowymi),
• składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony.

3. Ćwiczenia praktyczne – omawianie przypadków, praca w grupach:
• przypadki ubytku, uszkodzenia i utraty towaru,
• opóźnienie w dostawie,
• piszemy procedurę weryfikacji podwykonawcy,
• piszemy reklamację do przewoźnika,
• piszemy odpowiedź na reklamację.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Rzeszów - GREIN Hotel***
Rozpoczęcie: 2017-04-24 - Zakończenie: 2017-04-25


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2017-09-07 - Zakończenie: 2017-09-08


Miejsce: Kraków - Best Western Efekt Kraków****
Rozpoczęcie: 2017-10-16 - Zakończenie: 2017-10-17

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2017-02-15 08:42:04

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com