Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Anvix Spółka z.o.o

Przejdź do formularza kontaktowego

Protokół dyplomatyczny



Znajomość różnic kulturowych, podobnie jak znajomość specyfiki charakteru różnego rodzaju spotkań (wizyty, delegacje, bankiety, przyjęcia) są źródłem sukcesu w kontaktach towarzyskich, tak w sferze kontaktów biznesowych, jak i spotkań towarzyskich


Program


Powitanie i tytułowanie zgodnie ze standardami etykiety w biznesie

przedstawianie wzajemnie innych osób

tytuły urzędowe, korporacyjne, naukowe i kurtuazyjne – jak ich używać

Budowanie wizerunku pracownika w kontekście funkcjonowania hotelu

elementy pożądane i konieczne do właściwego budowania wizerunku

zasady ubioru w rożnych sytuacjach związanych z pełnionymi zadaniami

kolorystyka ubioru w pracy oraz znaczenie dodatków dla budowania wizerunku

Sztuka prowadzenia rozmowy w oparciu o zasady savoir-vivre

aspekty komunikacji niewerbalnej w czasie rozmowy

znaczenie dystansu fizycznego, mimiki i gestów w budowaniu kompetencji komunikacyjnych

poprawność języka, nazwiska i wyrazy obcojęzyczne w rozmowie

Etykieta telefoniczna na usługach hotelu i pracowników

nawiązywanie dobrego kontaktu przez telefon

uzyskanie przez telefon pożądanego efektu rozmowy

znaczenie głosu w rozmowie telefonicznej (siła, intonacja, dykcja)

Zasady korzystania z wizytówek i zaproszeń wg wskazań savoir-vivre

wizytówki – rodzaje, wręczanie, pisanie po wizytówkach

rodzaje zaproszeń – treść, skróty międzynarodowe

Obsługi gości, organizacja spotkań klientów w oparciu o zasady etykiety biznesu

przestrzeń na rozmowy, czyli miejsce w hotelu do prowadzenia rozmów

poczęstunek – kiedy, jak i czym częstować gości?

decydowanie o pierwszeństwie i ważności klientów

etykieta w kontaktach z gośćmi i partnerami zagranicznym

Przyjmowanie delegacji, przygotowanie wyjazdu własnej delegacji zgodnie z zasadami etykiety biznesu

przygotowanie szczegółowego planu pobytu delegacji

jak powitać i pożegnać gości w instytucji, na dworcu, lotnisku…?

hierarchia miejsc w samochodzie oraz w czasie rozmów na sali spotkań

poczęstunek dla gości zagranicznych (różne diety religijne i kulturowe)



Zdobyta wiedza



Otrzymane certyfikaty


certyfikat uczestnictwa




Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Wojciech Szymczak

Od 10 lat trener i konsultant zarządzania. Prowadzi zajęcia dla firm biznesowych, agencji rządowych, urzędów administracji centralnej, organizacji pozarządowych oraz dla organizacji polonijnych z Australii, Danii, Francji, Kanady, Litwy, Niemiec, Szwecji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii. W zakresie savoir – vivre i bon ton autor artykułów z dziedziny savoir - vivre do prasy i portali internetowych. Brał udział jako ekspert w 3-odcinkowym cyklu audycji dot. etykiety w biznesie (stroje biznesowe, etykieta stołu, etykieta spotkań) w telewizji Polonia 1 w 2001 roku, Jest indywidualnym doradcą menedżerów z dziedziny kreowania wizerunku i etykiety. Był ekspertem radiowej agencji reklamowej z dziedziny etykiety projektując kampanię reklamową opartą o znajomość savoir - vivre. W swoich programach szkoleniowych umieszcza moduły z etykiety dot. zachowań biznesowych, negocjacji, skutecznej komunikacji i pracy zespołowej z uwzględnieniem różnic kulturowych. Prowadzi specjalne pokazy z parzenia i podawania kawy, herbaty oraz zasad degustacji win..



UWAGA


zajęcia w godzinach 9:00 - 17:00






Miejsce: Kraków, Hotel Radisson Blu
Rozpoczęcie: 2011-11-27 - Zakończenie: 2011-11-27

Cena: 160 (PLN) + 23% VAT = 196.8 PLN

UWAGA


- 160,00 PLN netto+ 23% VAT za udział jednej osoby w przypadku średnich przedsiębiorstw

- 205,00 PLN netto+ 23% VAT za udział jednej osoby w przypadku dużych przedsiębiorstw



Ostatnia aktualizacja oferty 2011-11-26 21:30:12

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Protokół dyplomatyczny
Organizator: Anvix Spółka z.o.o


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

telefon +48 695 05 65 20

2007-2013 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



.Portal wiedzy HR           CRM dla firm szkoleniowych           Wysyłka mailingów           Puzzle online