Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Znajomość różnic kulturowych, podobnie jak znajomość specyfiki charakteru różnego rodzaju spotkań (wizyty, delegacje, bankiety, przyjęcia) są źródłem sukcesu w kontaktach towarzyskich, tak w sferze kontaktów biznesowych, jak i spotkań towarzyskich
Powitanie i tytułowanie zgodnie ze standardami etykiety w biznesie
przedstawianie wzajemnie innych osób
tytuły urzędowe, korporacyjne, naukowe i kurtuazyjne – jak ich używać
Budowanie wizerunku pracownika w kontekście funkcjonowania hotelu
elementy pożądane i konieczne do właściwego budowania wizerunku
zasady ubioru w rożnych sytuacjach związanych z pełnionymi zadaniami
kolorystyka ubioru w pracy oraz znaczenie dodatków dla budowania wizerunku
Sztuka prowadzenia rozmowy w oparciu o zasady savoir-vivre
aspekty komunikacji niewerbalnej w czasie rozmowy
znaczenie dystansu fizycznego, mimiki i gestów w budowaniu kompetencji komunikacyjnych
poprawność języka, nazwiska i wyrazy obcojęzyczne w rozmowie
Etykieta telefoniczna na usługach hotelu i pracowników
nawiązywanie dobrego kontaktu przez telefon
uzyskanie przez telefon pożądanego efektu rozmowy
znaczenie głosu w rozmowie telefonicznej (siła, intonacja, dykcja)
Zasady korzystania z wizytówek i zaproszeń wg wskazań savoir-vivre
wizytówki – rodzaje, wręczanie, pisanie po wizytówkach
rodzaje zaproszeń – treść, skróty międzynarodowe
Obsługi gości, organizacja spotkań klientów w oparciu o zasady etykiety biznesu
przestrzeń na rozmowy, czyli miejsce w hotelu do prowadzenia rozmów
poczęstunek – kiedy, jak i czym częstować gości?
decydowanie o pierwszeństwie i ważności klientów
etykieta w kontaktach z gośćmi i partnerami zagranicznym
Przyjmowanie delegacji, przygotowanie wyjazdu własnej delegacji zgodnie z zasadami etykiety biznesu
przygotowanie szczegółowego planu pobytu delegacji
jak powitać i pożegnać gości w instytucji, na dworcu, lotnisku…?
hierarchia miejsc w samochodzie oraz w czasie rozmów na sali spotkań
poczęstunek dla gości zagranicznych (różne diety religijne i kulturowe)
certyfikat uczestnictwa
Wojciech Szymczak
Od 10 lat trener i konsultant zarządzania. Prowadzi zajęcia dla firm biznesowych, agencji rządowych, urzędów administracji centralnej, organizacji pozarządowych oraz dla organizacji polonijnych z Australii, Danii, Francji, Kanady, Litwy, Niemiec, Szwecji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii. W zakresie savoir – vivre i bon ton autor artykułów z dziedziny savoir - vivre do prasy i portali internetowych. Brał udział jako ekspert w 3-odcinkowym cyklu audycji dot. etykiety w biznesie (stroje biznesowe, etykieta stołu, etykieta spotkań) w telewizji Polonia 1 w 2001 roku, Jest indywidualnym doradcą menedżerów z dziedziny kreowania wizerunku i etykiety. Był ekspertem radiowej agencji reklamowej z dziedziny etykiety projektując kampanię reklamową opartą o znajomość savoir - vivre. W swoich programach szkoleniowych umieszcza moduły z etykiety dot. zachowań biznesowych, negocjacji, skutecznej komunikacji i pracy zespołowej z uwzględnieniem różnic kulturowych. Prowadzi specjalne pokazy z parzenia i podawania kawy, herbaty oraz zasad degustacji win..
zajęcia w godzinach 9:00 - 17:00
- 160,00 PLN netto+ 23% VAT za udział jednej osoby w przypadku średnich przedsiębiorstw
- 205,00 PLN netto+ 23% VAT za udział jednej osoby w przypadku dużych przedsiębiorstw
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności