Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Prawo cywilne i gospodarcze dla przedsiębiorców -2-dniowe warsztaty praktyczne.


Prawo cywilne i gospodarcze dla przedsiębiorców -2-dniowe warsztaty praktyczne.



Grupa docelowa:



Szkolenie jest adresowane dla

• Właścicieli firm i przedsiębiorców

• Managerów i kierowników działów

• Aktualnych i potencjalnych członków zarządów i prokurentów

• Osób planujących rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej

• Osób odpowiedzialnych za realizacje umów.



Cel szkolenia:



Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w aktualną wiedzę dotyczącą zakładania, prowadzenia i zakończenia działalności gospodarczej, jak również podstawowych instytucji prawa cywilnego i gospodarczego niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej . Ponadto szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności praktycznych:

• dokonania wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej

• Formułowania i analizowania zapisów umownych pod kątem ryzyka gospodarczego

• oceny wiarygodności kontrahenta

• podejmowania podstawowych czynności zmierzających do odzyskania należności

• podejmowania podstawowych czynności sądowych zmierzających do obrony swoich interesów. 

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.





1. Podejmowanie działalności gospodarczej

1.1. Zasady konstytucji biznesu

1.2. Cechy działalności gospodarczej

1.3. Reglementacja działalności gospodarczej

1.4. Oddział, przedstawicielstwo, filia

2. Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej

2.1. Rodzaje form prowadzenia działalności gospodarczej

2.2. Odpowiedzialność i ryzyko gospodarcze związane z wyborem formy prowadzenia działalności gospodarczej

2.3. Rejestry działalności gospodarczej

2.4. Przekształcenie jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę prawa handlowego

2.5. Sesja warsztatowa - Case study

3. Zarządzanie działalnością gospodarczą

3.1. Czym jest reprezentacja

3.2. Prokura, pełnomocnictwo i przedstawicielstwo

3.3. Kontrakt menadżerski

4. Umowy cywilnoprawne na początku prowadzenia działalności gospodarczej]

4.1. Umowa najmu a umowa użyczenia

4.2. Umowa leasingu a umowa dzierżawy

4.3. Umowa zlecenia a umowa o dzieło

4.4. Sesja warsztatowa - Case study

5. Sporządzanie umów gospodarczych

5.1. Problematyka oświadczenia woli oraz skutków uchylenia się od jego złożenia

5.2. Formy czynności prawnej oraz skutki niezachowania formy zastrzeżonej

5.3. Wadliwa czynność prawna

5.4. Zasady swobody umów

5.5. Formułowanie postanowień umownych

5.6. Podstawowe klauzule umowne

5.7. Zakaz konkurencji

5.8. Sesja warsztatowa - Case sudy

6. Wykonywanie umowy gospodarczej

6.1. Weryfikacja wiarygodności kontrahenta

6.2. Wykonanie zobowiązań umownych i odpowiedzialność kontraktowa

6.3. Przedawnienie

6.4. Wezwanie do zapłaty

6.5. Sesja warsztatowa - Case study

7. Przedsiębiorca w sądzie

7.1. Struktura sądów

7.2. Opłaty sądowe i zwolnienie od kosztów

7.3. Pozew

7.4. Postępowanie uproszczone, upominawcze, nakazowe

7.5. Odpowiedź na pozew, sprzeciw, zarzuty

7.6. Skarga pauliańska

7.7. Pozew przeciwko członkom zarządu

7.8. Sesja warsztatowa - Case study

8. Zakończenie działalności gospodarczej

8.1. Zawieszenie działalności gospodarczej

8.2. Likwidacja działalności gospodarczej

8.3. Dziedziczenie działalności gospodarczej

8.4. Upadłość działalności gospodarczej



Informacje organizacyjne:



Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.



Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (16h)

zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad



Dzień I

Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.12:00 -przerwa kawowa

Godz.14.00 -przerwa obiadowa

Godz.16.00 -przerwa kawowa

Godz.18:00 -zakończenie szkolenia



Dzień II

Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.11:00 -przerwa kawowa

Godz.13.00 – przerwa obiadowa

Godz.15.00 -przerwa kawowa

Godz.17:00 -zakończenie szkolenia



Inwestycja:



1250.00zł netto (+23% VAT)



Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]

-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)



Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:



Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:



Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO

ul. Libelta 1a/2

61-706 Poznań





Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00



Departament szkoleń otwartych:

tel. 508 393 926

tel. 577 177 547

tel. 733 544 190

tel. 570 590 060

tel. (61) 3070303

tel. (61) 8102194

tel. (61) 4152036

tel. (61) 4152810

tel. (61) 4152820



fax. (61) 6 247 936

fax. (61) 2 786 300



info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl





Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:

1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.

2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.

3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.

4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje



POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.

Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.



Uwagi:



Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl

Zdobyta wiedza

•Zapoznanie uczestników z najważniejszymi aspektami zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

•Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zapisami umów, które są istotne z punktu widzenia odpowiedzialności przedsiębiorcy, jak również otrzymania wynagrodzenia za wykonanie umowy

•Zapoznanie uczestników szkolenia z funkcjonowaniem sądów oraz trybami w jakich toczą się najczęściej postępowania wynikające ze sporów pomiędzy przedsiębiorcami

•Nabycie umiejętności praktycznych niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

r.pr. Małgorzata Nyc-Zimny

Specjalizacja trenerska:



Radca prawny, mediator, autorka publikacji z zakresu prawa, właścicielka kancelarii radcowskiej specjalizującej w prawie gospodarczym, w szczególności przygotowywaniem i analizowaniem umów oraz prowadzeniem postępowań sądowych oraz prawie cywilnym, w szczególności odszkodowaniami z tytułu nieszczęśliwych wypadków, w prawie nieruchomości i zamówień publicznych. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Prawo na Wydziale Prawa i Administracji Krakowskiej Akademii im. A. Frycza – Modrzewskiego, studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych na Wydziale Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, studia doktoranckie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując zarówno w kancelariach prawnych, jak i w instytucjach państwowych. W 2017 roku uzyskała uprawnienia mediatora, wpisana na listę mediatorów Centrum Mediacji przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie oraz na listę stałych mediatorów Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Obecnie przygotowuje pracę doktorską na temat wyboru wykonawcy w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-07-10 - Zakończenie: 2019-07-11


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2019-08-22 - Zakończenie: 2019-08-23

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-04-02 15:45:46

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prawo cywilne i gospodarcze dla przedsiębiorców -2-dniowe warsztaty praktyczne.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |