Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w świetle aktualnych przepisów z uwzględnieniem elektronizacji zamów


Prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w świetle aktualnych przepisów z uwzględnieniem elektronizacji zamówień publicznych 2018. 2-dniowe warsztaty praktyczne.



Grupa docelowa:



Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób biorących udział w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania, ale również kierowników jednostek nadzorujących proces udzielania zamówienia.



Grupa docelowa:

-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;

-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;

-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;

-przedstawiciele administracji rządowej;

-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.



Cel szkolenia:



Szkolenie ma na celu przybliżenie, usystematyzowanie oraz uzupełnienie jego uczestnikom wiedzy w zakresie właściwego przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nakreślenia drogi do przyszłej elektronizacji zamówień publicznych. Etap prowadzenia postępowania obok etapu przygotowania postępowania jest najistotniejszym elementem procesu udzielania zamówień publicznych. W szczególności etap badania i oceny ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jest czynnością która może generować najwięcej błędów i sporów pomiędzy stronami postępowania.

Ustawa o zmianie ustawy prawo zamówień publicznych oraz zmianie niektórych innych ustaw, wprowadziła szereg zasadniczych i istotnych zmian z punktu widzenia procesu przygotowania, prowadzenia i udzielania zamówień publicznych. Powoduje również, iż poniekąd utrwalony od wielu lat sposób i zasady przygotowania oraz prowadzania postępowań uległ istotnym modyfikacjom i wymaga od uczestników tych postępowań (nie tylko samych zamawiających, ale i wykonawców) zdobycia nowej wiedzy w tym zakresie. Od 16 października 2018 r. funkcjonować ma pełna elektronizacja zamówień publicznych, co oznacza, iż dotychczasowy schemat funkcjonowania zamówień publicznych, zostanie w istotny sposób zmieniony. Nie oznacza to odmiennego sposobu przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Zmianie ulegnie jedynie sposób i forma prowadzenia takich postępowań.

Elektronizacja zamówień publicznych 2018

Proces elektronizacji implementowany jest sukcesywnie. Pierwszy etap dotyczący Centralnego Zamawiającego - powinien być wdrożony 17 kwietnia 2017 roku. Natomiast kolejne krytyczne daty to 18 kwietnia 2018 roku oraz 18 października 2018 roku.

Od 18 kwietnia 2018 obowiązywało będzie składanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) w elektronicznej formie, zaś od 18 października 2018 roku nastąpi pełna elektronizacja komunikacji, która obejmie wszystkich Zamawiających, bez wyjątków.

Na przedmiotowym szkoleniu przekazane będą wszystkim uczestnikom podstawowe informacje o obowiązkach i prawach Zamawiających i Wykonawców, które wynikają z obowiązkowej elektronizacji, zostaną zatem omówione szczegółowo przede wszystkim akty prawne związane z elektronizacją.

 

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.



1. Planowanie zamówień

Nowe obowiązki wynikające z nowelizacji ustawy Pzp, odpowiednie terminy do wszczęcia postępowania

2. Dialog techniczny

Istota i pojęcie dialogu, sposób przygotowania i prowadzenia

3. Opis przedmiotu zamówienia

Zasady opisu przedmiotu zamówienia, sposób opisu przedmiotu zamówienia w zależności o rodzaju zamówienia (dostawy, usługi, roboty budowlane), najczęściej popełniane błędy przy opisie przedmiotu zamówienia

4. Szacowanie wartości zamówienia

Zamówienia mieszane, zakaz łączenia i dzielenia zamówienia, sposoby szacowania wartości zamówienia, termin szacowania wartości zamówienia, zamówienia częściowe

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Zmiany w zakresie warunków udziału w postępowaniu, kryteria kwalifikacji wykonawców, wymagania co do określonych warunków udziału w postępowaniu oraz sposoby ich oceny.

6. Kryteria oceny ofert

Prymat ofert najkorzystniejszych ekonomicznie, nowy katalog przykładowych kryteriów pozacenowych, kryterium kosztu i sposób jego określania

7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Elementy SIWZ, zapisy w dokumentacji w zakresie wymagań wynikających z RODO, najczęściej popełniane błędy przy formułowaniu zapisów

8. Ogłoszenie o zamówieniu

Informacje zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu, właściwe jego przygotowanie

9. Prowadzenie postępowania

Czynności podejmowane przez osoby odpowiedzialne za zamówienia publiczne i osób odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia tj. w szczególności: odpowiedzi na pytania wykonawców, zmiany SIWZ, zmiany ogłoszenia, pełna elektronizacja zamówień publicznych

10. Badanie i ocena ofert i wniosków

Procedura odwrócona, badanie przesłanek wykluczenia wykonawców, badanie przesłanek odrzucenia oferty

11. Rażąco niska cena lub koszt

Badanie ceny lub kosztu, czynności związane z wyjaśnieniem rażąco niskiej ceny lub kosztu

12. Wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania

Nowe informacje zawarte w zawiadomieniu o wyborze oferty, przesłanki unieważnienie postępowania.

13. Dokumentacja postępowania

Przygotowanie dokumentacji w postępowaniu, m.in. odpowiedzi na pytania, zmiany SIWZ, zawiadomienia o wyborze oferty, zawiadomienia o unieważnieniu postępowania. Protokół z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego

Informacje organizacyjne:



Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.



Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (16h)

zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

harmonogram_szkolenia.jpg

Dzień I

Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.12:00 -przerwa kawowa

Godz.14.00 -przerwa obiadowa

Godz.16.00 -przerwa kawowa

Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.11:00 -przerwa kawowa

Godz.13.00 przerwa obiadowa

Godz.15.00 -przerwa kawowa

Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:



1090.00zł netto (+23% VAT)



Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]

-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



zakwaterowanie.jpg

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1450 zł netto (+23% Vat)

Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1410 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



FORMULARZ ZGŁOSZENIA

UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE: formularz zgłoszenia online



POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania

OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:



Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:



Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO

ul. Libelta 1a/2

61-706 Poznań

alt



Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00



Departament szkoleń otwartych:

tel. (61) 3 070 303

tel. (61) 8 102 194

tel. (61) 4 152 820

tel. 508 393 926

tel. (61) 4 152 036

tel. (61) 4 152 810



fax. (61) 6 247 936

fax. (61) 2 786 300



info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl





Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:

1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.

2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.

3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.

4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje



POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.

Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:



Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:



Wyjątkowe spotkanie

Przedmiotowe Szkolenie ma na celu rozwianie szeregu wątpliwości i udzielnie odpowiedzi na pytania w zakresie właściwego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także naświetlenie schematu tych czynności w przypadku elektronizacji. W czasie Szkolenia omawiane będą najistotniejszej czynności jaki powinny podjąć osoby biorące udział w przygotowani i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia w celu uniknięcia uchybień proceduralnych i prawnych. Szkolenie będzie miało również walor warsztatu albowiem uczestnicy będą brać udział w praktycznych doświadczeniach ponieważ zamówienia publiczne to przede wszystkim wiedza i doświadczenie



Ciekawa formuła

W czasie Szkolenia uczestnicy będą mogli nie tylko zdobyć praktyczne umiejętności, ale także wymienić się poglądami i doświadczeniami. 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Grzegorz Bebłowski

Specjalizacja trenerska:



Trener-praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z zamówieniami związany od 2007 roku. Między innymi obejmował stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. zamówień publicznych i Kierownika Zespołu Zamówień Publicznych w Pomorskiej Kolei Metropolitalnej S. A. z siedzibą w Gdańsku, gdzie przygotował i przeprowadził m.in. postępowanie na Generalnego Wykonawcę inwestycji, o wartości szacunkowej ponad 700 mln złotych – Laureat Kryształów Przetargów Publicznych 2015. Kierował Działami Zamówień Publicznych w kilku dużych Szpitalach województwa pomorskiego.

Konsultant i doradca w zakresie zamówień publicznych wielu wykonawców i zamawiających. Obsługiwał jako ekspert ds. zamówień publicznych m.in. strategiczne projekty promocyjne Samorządu Województwa Pomorskiego. Do tej pory przygotował, przeprowadził lub nadzorował kilkaset postępowań, w zasadzie we wszystkich trybach. Reprezentował zamawiających i wykonawców w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, które kończyły się wyłącznie sukcesem dla reprezentowanych stron.

Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych

Trener i wykładowca w zakresie zamówień publicznych.

Doskonale zorientowany w sposobie prowadzenia zamówień publicznych m.in. przez podmioty lecznicze, jednostki samorządu terytorialnego i zamawiających sektorowych.

Posiada również duże doświadczenie przygotowaniu i prowadzeniu zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE.

Współautor bloga o tematyce zamówień publicznych. Autor wielu artykułów i ekspert w kilku publikacjach branżowych m. in. w dwumiesięczniku „Zamawiający. Zamówienia Publiczne w Praktyce". Wpisany na listę biegłych sądowych z zakresu zamówień publicznych w dziewięciu okręgach. 


Miejsce: Gdańsk
Rozpoczęcie: 2018-09-24 - Zakończenie: 2018-09-25

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

UWAGA





Zgłoszenie:







Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).







Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.







Kontakt:







Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.



Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:







Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER



SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO



ul. Libelta 1a/2



61-706 Poznań







Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00







Departament szkoleń otwartych:



tel. (61) 8 102 194



tel. (61) 4 152 810



tel. (61) 4 152 820



tel. (61) 6 115 034



tel. 508 393 926







fax. (61) 6 247 936



fax. (61) 2 786 300







info@szkolenia-semper.pl



www.szkolenia-semper.pl







Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:



1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.



2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.



3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.



4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje







POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.



Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.







Uwaga:







Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Ostatnia aktualizacja oferty 2018-07-16 13:25:48

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w świetle aktualnych przepisów z uwzględnieniem elektronizacji zamów
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |