Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ITComs sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Praktyk w sztuce NLP


Oferta ta skierowana jest do osób, które szukają skutecznego sposobu na zwiększenie efektywności własnych działań, które świadomie i odpowiedzialnie chcą tworzyć własną przyszłość. Pragną, aby jakość ich życia wzrosła i chcą osiągać wszystko to, co sobie zaplanują. Ze szkolenia skorzystają te osoby, które czasem zastanawiają się nad tym co wybrać, na co się zdecydować lub też dotychczasowe osiągnięcia nie dają im zachwytu i poczucia spełnienia. Szkolenie to zostało przygotowane specjalnie dla osób, które chcą rozwijać się prywatnie i zawodowo. Program został ułożony tak, aby w sposób szybki i łatwy móc doskonalić własne techniki planowania, działania oraz osiągania zamierzonych rezultatów, porozumiewając się przy tym skutecznie oraz panując nad własnymi emocjami

Program

PLAN SZKOLENIA
Komunikacja i Metamodel
1.Identyfikacja obszarów do zmiany wśród uczestników
2.Identyfikacja założeń na temat zmiany.
3.Neurologiczne etapy uczenia się.
4.Pętla: MYŚLĘ – MOWIĘ – DZIAŁAM
5.NLP – narzędzie do zmian:
Historia powstania
Założenia operacyjne NLP
6.Komunikacja, Metamodel:
Ćwiczenia ujawniające ogólne zasady poprawnej, efektywnej komunikacji: dyktowanie rysunków, pisanie po plecach
a.Indywidualna subiektywna rzeczywistość
Mapa,
Ramy,
Filtry,
Systemy reprezentacji,
Metaprogramy.
b.Umiejętność korzystania ze spójności komunikatów werbalnych i niewerbalnych
Ruchy gałek ocznych jako źródło oddzielania faktów od wyobrażeń rozmówcy
c.Sztuka nawiązywania kontaktu
Dopasowanie i prowadzenie,
Budowanie stanu zaufania.
d.Narzędzia lingwistyczne ułatwiające proces komunikacji. Wzorce językowe koncentrujące i ukierunkowujące uwagę rozmówców.
Świadome używanie schematów językowych umożliwiających osiągnięcie najwyższej skuteczności w procesie komunikacji z rozmówcą.
Umiejętność używania zagadnień tj.:
Presupozycje,
Implikacje,
Złożona równoważność,
Nominalizacje,
Generalizacje,
Kwantyfikatory ogólne,
Operatory modalne,
i inne.
7.Pytania uświadamiające kierunek zmian wyznaczany przez uczestników. Ćwiczenie - Ukierunkowanie w kursie.

Zarządzanie emocjami
8.Podstawowe informacje na temat budowania emocji.
Dyskusja o tym czym są emocje i jak powstają. Uświadomienie sposobu ich zmiany w sposób trwały i trwały.
9.Podróż przez doświadczenia indywidualne uczestników.
Weryfikacja indywidualnych założeń na temat budowania własnych emocji. Fakty, mity, przekonania na temat negatywnych emocji.
10.Subiektywne indywidualne doświadczenie.
Zmiana sposobu pamiętania doświadczeń wywołujących negatywne stany emocjonalne. Poznanie czynników tworzących stany emocjonalne, które jednocześnie są strukturą doświadczenia. Nauka oddzielania treści doświadczenia od jego struktury czyli submodalności, wpływających bezpośrednio na emocje.
Nauka wyłaniania submodalności z wybranych pozytywnych doświadczeń,
Umiejętność pracy z submodalnościami.
11.Kotwiczenie stanów emocjonalnych.
Wyłonienie stanów emocjonalnych, indywidualnie dla każdego z uczestników, potrzebnych
w pracy, takich jak: motywacja, kreatywność, koncentracja, spokój, zaangażowanie i inne. Nauka metody kotwiczenia emocji.
12.Opracowanie indywidualnych strategii uczestników dystansowania się do bieżących, trudnych sytuacji.
Rozpoznanie mechanizmów tworzących negatywne emocje,
Dobór indywidualnych czynników do strategii dysocjacji.
13.Sposób na dyskusję z wyłączeniem negatywnych emocji.
Omówienie poziomów neurologicznych piramidy Dilts’a. Poziomy zakazane w dyskusji. Sposoby na efektywną dyskusję.
14.Opracowanie indywidualnych strategii uczestników dystansowania się do bieżących, trudnych sytuacji.
Rozpoznanie mechanizmów tworzących negatywne emocje,
Dobór indywidualnych czynników do strategii dysocjacji.
Transowe metody językowe
15.Techniki relaksacyjne
Umiejętność przebywania w stanie relaksacji, podczas którego obniża się częstotliwość pracy fal mózgowych. Stan ten jest określany jako stan koncentracji, transu i pozwala on na bardzo efektywny odpoczynek oraz na większą kreatywność. Stan ten jest stanem naturalnym dla dzieci.

Struktury czasu
16.Czym różni się zarządzanie czasem od zarządzania sobą w czasie.
Ukierunkowanie i zmotywowanie uczestników do wewnętrznej zmiany sposobu postrzegania własnej organizacji czasu.
17.Percepcja upływu czasu.
Weryfikacja subiektywnego sposobu postrzegania upływu czasu wśród uczestników. Wady i zalety istniejących sposobów. Indywidualny dobór elementów poprawiających efektywność.
18.Struktury czasu.
Prezentacja struktur czasu oraz związanych z nimi zagadnień.
w czasie,
poza czasem,
poprzez czas.
Korzyści i zagrożenia wynikające z działania w określonych strukturach czasu. Identyfikacja najczęściej używanych struktur czasu wśród uczestników.
19.Założenia skutecznego zarządzania sobą w czasie.
Prezentacja zasad skutecznego działania:
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
umiejętność planowania,
umiejętność ustawiania priorytetów,
Praca z celem
20.Praca z celem.
Umiejętność przeformułowania marzeń i chęci w cele.
Warunki dobrze postawionego celu
Praca na linii życia
21.Wyłanianie systemu wartości.

Strategie
22.Ćwiczenia przeramowujące – zmieniające sposób myślenia i działania.
Przeramowanie na operatorach modalnych
6 stopniowe przeramowanie
Konflikt wewnętrzny
Zmiana historii osobistej
Generator nowych zachowań
Technika świstu

Zdobyta wiedza

Komunikacja i Metamodel
Umiejętność korzystania z komunikacji niewerbalnej przy prowadzeniu rozmowy.
Umiejętność rozpoznawania intencji rozmówców.
Umiejętność korzystania z zasad spójności werbalnej i niewerbalnej.
Biegłość w dostosowywaniu stylu komunikacji do odbiorców.
Łatwość w szybkim i precyzyjnym docieraniu do informacji (sztuka zadawania pytań).
Umiejętność motywowania siebie i innych do działania.
Zarządzanie emocjami
Wywoływanie pozytywnych stanów emocjonalnych tj. motywacja, energia do działania, spokój, pewność siebie i inne.
Umiejętność panowania nad stanami emocjonalnymi takimi jak: złość, bezsilność, irytacja i inne.
Zwiększenie elastyczności w działaniu oraz w sytuacjach „bez wyjścia”.
Szybkie odzyskiwanie równowagi po sytuacji stresowej.
Zadawanie precyzyjnych pytań oraz formułowanie szybkich i klarownych wypowiedzi w sytuacjach stresowych.
Transowe metody językowe
Poznanie modelu Miltona.
Umiejętność korzystania z metod relaksacyjnych.
Struktury czasu
Skuteczne planowanie działań własnych i innych poprzez czas.
Korzystanie z czasu jako dodatkowej motywacji.
Umiejętność rozpoznawania stylu organizacji czasu w procesie zarządzania zespołem.
Umiejętność wychwycenia zagrożeń wynikających ze sposobu organizacji czasu.
Praca z celem
Tworzenie mikro i makro strategii osiągania celów.
Wyłonienie systemu wartości.
Wzmocnienie motywacji do realizacji ustalonych planów.
Strategie
Umiejętność optymalizowania podstawowych strategii działania.
Przeformułowanie ograniczających założeń.
Wprowadzenie nowych umiejętności na poziom nieświadomej kompetencji.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Aleksandra Połcik
Tomasz Zieliński,
Iwona Skibicka


Miejsce: miesjce do uzgodnienia
Rozpoczęcie: 2007-08-18 - Zakończenie: 2007-07-01

Cena: 3500 (PLN) + 23% VAT = 4305 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Praktyk w sztuce NLP
Organizator: ITComs sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |