Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe.


Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Grupa docelowa:
Szkolenie adresowane jest do osób bezpośrednio zajmujących się problematyką ochrony danych osobowych oraz pracujących w działach kadrowo-płacowych i księgowych. Zapraszamy również na zajęcia osoby, które mają na celu swój rozwój zawodowy, a wiedza przekazywana na zajęciach może się do tego przyczynić. Cechą charakterystyczną naszych zajęć odróżniającą od innych oferowanych na rynku jest ich indywidualny charakter, przejawiający się w organizacji i czasie, który umożliwia nabycie wiedzy pozwalającej na usprawnienie pracy bądź rozwój zawodowy.

Cel szkolenia:
Szkolenie z ochrony danych osobowych ma na celu przygotowanie słuchaczy do samodzielnego przygotowania dokumentacji dotyczącej ochrony tych danych w zgodzie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi UODO. 

Program

Uwaga! Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.

I. RODO – podstawowe informacje
II. Zakres podmiotowy i przedmiotowy RODO a dane pracowników
III. Najważniejsze pojęcia i definicje
1. Definicja danych osobowych
1.1. Pseudonimizacja
1.2. Anonimizacja
2. Szczególne kategorie danych osobowych
2.1. Dane dotyczące wyroków skazujących i niekaralności
2.2. Pojęcie danych biometrycznych
2.3. Pojęcie danych dotyczących zdrowia
2.4. Pojęcie danych genetycznych
2.5. Przetwarzanie danych szczególnej kategorii w świetle RODO
3. Administrator danych osobowych
3.1. Współadministratorzy danych osobowych
4. Przetwarzanie danych osobowych
5. Definicja zbioru danych osobowych
III. Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
IV. Zasady ochrony danych osobowych
1. Zasada przetwarzania zgodnego z prawem (zasada legalności)
1.1. Warunki wyrażenia zgody (art. 7 RODO)
1.2. Dotychczasowe zgody na przetwarzanie danych osobowych
2. Przetwarzanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
2.1. Wykonanie umowy
3. Merytoryczna poprawność zbieranych danych
4. Nowa zasada przejrzystości i rzetelności
5. Zasada celowości – ograniczenia celu
6. Zasada adekwatności – minimalizacja danych
7. Zasada ograniczenia czasowego
8. Zasada integralności i poufności
8.1. Uwzględnianie ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślna ochrona danych
9. Nowa zasada rozliczalności
V. Pozyskiwanie danych podczas rekrutacji pracowników
1. Dane pozyskiwane od kandydata do pracy
2. Testy psychologiczne
3. Korzystanie z mediów społecznościowych na potrzeby procesów rekrutacji
4. Rekrutacja anonimowa
5. Weryfikacja informacji podanych przez kandydata (background check)
6. Ochrona danych osobowych kandydatów na pracowników i pracowników na podstawie projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia 2016/679
VI. Pozyskiwanie danych osobowych podczas przebiegu zatrudnienia
VII. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej a ochrona danych osobowych
1. Akta osobowe
2. Skrócenie okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej (01.01.2019)
3. Dokumentacja wypadkowa i chorobowa
4. Badania lekarskie pracowników
5. Dodatkowe pakiety medyczne pracowników i inne benefity
6. Dokumentacja dotycząca oceny pracownika i notatki służbowe.
7. Dokumentacja związana z karami porządkowymi
VIII. Nowe technologie w stosunkach pracy
1. Monitoring
2. Operacje przetwarzania danych związane z pojazdami, z których korzystają pracownicy
3. Dane biometryczne
IX. Wizerunek pracownika
1. Wizerunek jako dana biometryczna
2. Wizerunek a dane ujawniające pochodzenie rasowe i etniczne
3. Imprezy firmowe a wizerunek
4. Wykorzystanie wizerunku na potrzeby pracodawcy
X.Ochrona danych osobowych a ZFŚS
1.Zakres danych osobowych pozyskiwany przez pracodawcę.
2.Stanowisko judykatury oraz Prezesa UODO.
3.Proponowane zmiany w przepisach dotyczących ZFŚS.


Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia


Inwestycja:
1090.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1450 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.


Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z zasadami przetwarzania i ochrony danych osobowych, z prawami i obowiązkami osób odpowiedzialnych za przetwarzanie danych oraz z prawami osób, których dane dotyczą w oparciu o obowiązujące akty prawne.
 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Krzysztof Stucke
Specjalizacja trenerska:
Ekspert z dziedziny prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ochrony danych osobowych. Prawnik. Absolwent wydziału prawa w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Warszawie Od ponad 20 lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym obszarem prawa pracy ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych. Prowadzi własną kancelarię prawa pracy, doradza i świadczy pomoc prawną. Wieloletni inspektor Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, gdzie przeprowadzał kontrole płatników w zakresie opłacania składek i rozliczania wypłaconych zasiłków. Posiada przygotowanie (uprawnienia) pedagogiczne.
Jest ekspertem Infor S.A. oraz Portalu Kadrowego-Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, autorem artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Szkolił m.in. dla firm: Lufthansa Global Business Services, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Szpital Uniwersyteckiego w Krakowie, Boryszew HR Service, ZUS Opole, TVP O/Kraków, Politechnika Warszawska, Urząd Pracy we Wrocławiu, Volkswagen Poznań, Hotele Marriott, Exalo Drilling S.A., Browar Żywiec, Instytut Pamięci Narodowej, Departament Administarcyjny Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwo Finansów. Urząd Miasta Kraków.
Wykładowca: Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, Wyższej Szkoły „Humanitas” w Sosnowcu.
Aktualnie realizuje szkolenia z obszaru prawa pracy, ochrony danych osobowych (RODO), prawa administracyjnego i cywilnego, ubezpieczeń społecznych, oraz obsługi programów: Płatnik, Symfonia Kadry i Płace.
Przeprowadza audyty z zakresu ochrony danych osobowych (RODO).Pełni funkcję IODO w kilku podmiotach gospodarczych. 


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-07-16 - Zakończenie: 2019-07-17


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-12-03 - Zakończenie: 2019-12-04


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-10-08 - Zakończenie: 2019-10-09

Cena: 1090 (PLN) + 23% VAT = 1340.7 PLN

UWAGA

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1450 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.  
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-02-07 11:41:25

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |