Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty kompetencyjne z analizą dobrych standardów.


Grupa docelowa:

Organizowane szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów, kadry kierowniczej i pracowników urzędów administracji publicznej i przedsiębiorstw prywatnych jak również dla administratorów danych osobowych, administratorów bezpieczeństwa informacji, osób odpowiedzialnych za przetwarzanie danych osobowych w organizacji. Serdecznie zachęcamy również wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Cel Szkolenia:

Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na przeanalizowanie (w szczególności w znaczeniu praktycznym) zasad przetwarzania danych osobowych wynikających z bieżącego stanu prawnego w koniecznym już obecnie odniesieniu do Rozporządzenia UE (RODO), w tym nowych wymagań dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz kierunków i zakresu działań dostosowawczych z perspektywy zarządzania systemami informatycznymi w których (poprzez które) zachodzi lub może zachodzić przetwarzanie danych osobowych.

Szczególnej analizie zostaną poddane zasady zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych:
• Zmiana dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (rejestr czynności przetwarzania, procedury itp.).
• Obowiązki związane ze zgłaszaniem naruszeń organowi nadzorczemu oraz zawiadamianie podmiotu danych.
• Ocena skutków przetwarzania danych osobowych.
• Uwzględnienie ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślna ochrona danych.

Program

Program szkolenia
1. Charakter i szczegółowe zaprezentowanie reformy przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wyjaśnienie i wytłumaczenie nowego podejścia do ochrony danych osobowych.
3. Zakres przetwarzanych informacji – wypracowanie umiejętności rozpoznawania, że ma się do czynienia (że następuje fakt przetwarzania) z danymi osobowymi.
4. Nowe obowiązki informacyjne – ich definicja i sposoby ich realizacji.
5. Uprawnienia osób, których dane dotyczą.
6. Zgoda na przetwarzanie danych – pełne (także w znaczeniu praktycznym) przetrenowanie zgód.
7. Zabezpieczenia i dokumentacja przetwarzania danych.
8. Privacy by design i Privacy by default.
9. Ocena skutków dla ochrony danych.
10. Dane osobowe dzieci.
11. Automatyczne przetwarzanie danych oparte na profilowaniu.
12. Naruszenia ochrony danych.
13. Inspektor ochrony danych.
14. Transgraniczne przetwarzanie danych.
15. Powierzenie danych.
16. Podnoszenie wiedzy na temat ogólnego rozporządzenia.

Istotnym elementem szkolenia będą także liczne i adekwatne odniesienia do dostępnego orzecznictwa.

Informacje organizacyjne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja
1090.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1450 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę
.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.  

Zdobyta wiedza

Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę w zakresie:
-Rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji z interesantami w związku z ochroną danych osobowych,
-Zapewniania bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych,
-Udzielania informacji GIODO w przypadku kontroli,
-Realizacji zadań ciążących na Administratorze Bezpieczeństwa Informacji,
-Przygotowania kompletnej dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych,
-Oraz będą mieli możliwość analizy dotychczasowych problemów i sytuacji związanych z ochroną danych osobowych, z którymi spotkali się podczas codziennej pracy.

Uczestnik szkolenia uzyska w pełni komunikatywne odpowiedzi w szczególności na następujące pytania:
• Czy we właściwy sposób w danym podmiocie są przetwarzane dane osobowe? Jak we właściwy sposób gromadzić i przetwarzać dane osobowe? Co to znaczy „właściwy” z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Czy wdrożono w danym podmiocie odpowiednie procedury postępowania z danymi osobowymi? Jak wdrożyć odpowiednie procedury? Co to znaczy „odpowiednie” z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Dlaczego i w jakim zakresie dbanie o ochronę danych osobowych dotyczy poszczególnych pracowników danego podmiotu, a w szczególności uczestnika szkolenia?
• Jak osiągnąć, jakie posiadać i w jakim kontekście dokumenty, które będą dowodami legalnego przetwarzania danych osobowych w danym podmiocie i jednostkach organizacyjnych z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Co się już zmieniło w prawie ochrony danych osobowych i jakie ma to znaczenie (jakie zmiany nastąpią w najbliższym czasie z perspektywy celów uczestnika szkolenia)?
• Na czym już polega nowa rola i istota funkcjonowania administratora bezpieczeństwa informacji? Czy ABI („nowy ABI”) jest potrzebny? Jakie są nowe wymagania wobec funkcjonowania ABI? Zamiast ABI będzie IODO (IOD, DPO) – co to oznacza dla danego podmiotu i jednostek organizacyjnych z perspektywy celów uczestnika szkolenia?

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Gdańsk
Rozpoczęcie: 2020-03-30 - Zakończenie: 2020-03-31


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2020-02-24 - Zakończenie: 2020-02-25


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2020-03-02 - Zakończenie: 2020-03-03

Cena: 1090 (PLN) + 23% VAT = 1340.7 PLN

UWAGA

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).


Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

  
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-02-19 12:32:51

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty kompetencyjne z analizą dobrych standardów.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |