Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dostawcami. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.


Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dostawcami. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Grupa docelowa:
Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest przede wszystkim dla:
-specjalistów i kierowników działów zakupów
-pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami
-kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla
-osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji.

Cel szkolenia:
Współczesne wymagania stawiane menedżerom i pracownikom działów zakupów mają kluczowe znaczenie dla każdej nowoczesnej organizacji w której efektywność i optymalizacja poziomu zapasów ma zasadniczy wpływ na poziom zaalokowanych kosztów operacyjnych i czas dostarczania produktów bądź usług na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Opracowaliśmy dla Państwa profesjonalny warsztat, którego celem jest pogłębienie i utrwalenie wiedzy poprzez ćwiczenia praktyczne dotyczące umiejętności wykorzystania różnych taktyk i strategii negocjacyjnych. Dzięki odwołaniu się do różnych miar wydajności operacyjnej oraz czynników, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami zostaną wypracowane różne opcje biznesowe mające krytyczne znaczenie podczas negocjacji z Państwa kontrahentami. Przeanalizujemy krok po kroku wyczerpujące studia przypadków, tak aby zakończyć negocjacje z sukcesem.

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

1. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Zdefiniowanie celów ogólnych szkolenia i określenie oczekiwań przez uczestników warsztatów.
Podstawowe zasady w negocjacjach biznesowych.
Siła argumentacji i znaczenie poszczególnych etapów procesu negocjacyjnego.
2. TEORIA PODEJMOWANIA DECYZJI BIZNESOWYCH I ICH ZNACZENIE W NEGOCJACJACH.
Racjonalność decyzji z punktu widzenia celów przedsiębiorstwa i funkcji działów zakupów.
Realizacja strategii organizacji i jej znaczenie podczas negocjacji.
Metody opracowywania scenariuszy do opracowania optymalnych wariantów decyzyjnych w ramach negocjacji biznesowych.
3. WARSZTAT NEGOCJATORA – OD TEORII DO PRAKTYKI.
Argumenty i kontrargumenty w konstruktywnej dyskusji.
Typowe błędy w argumentacji i sposoby ich eliminacji.
Nieuczciwe chwyty w dyskusji i czynniki psychologiczne – czyli jak nie dać się zaskoczyć.
Znaczenie i sens negocjacji – co łączy a co dzieli partnerów.
Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w biznesie – reguły wzajemności.
4. WYWIERANIE WPŁYWU - SZTUKA ARGUMENTACJI I PRZEKONYWANIA DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW ZAKUPÓW.
Prezentowanie własnego stanowiska i otwarcie się na argumenty i ograniczenia partnerów handlowych.
Rodzaje argumentacji i ich dobór w zależności od wypracowanych opcji działania.
Budowanie partnerstwa z kooperantami i wzmacnianie umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności rynkowe.
Strategie budowania listy kwalifikowanych dostawców i jej znaczenie w negocjacjach.
Siła przetargowa jednego dostawcy – możliwe opcje oddziaływania naszych firm.
5. PRAKTYKA EFEKTYWNEJ PERSWAZJI W NEGOCJACJACH.
Wywieranie wpływu na partnerów – krok po kroku do osiągnięcia zakładanych celów.
Analiza wypowiedzi - technika uzasadniania zajmowanych stanowisk i wizualizacji negocjowanych opcji.
Techniki perswazji – czyli jak osiągać porozumienie zgodnie z zakładanymi celami.
Typy osobowości i ich reakcje emocjonalne w trudnych i konfliktowych sytuacjach.
Przydatne umiejętności społeczne przez negocjatorów.
Techniki werbalne w zmianie nastawienia rozmówcy.
Gry między negocjatorami – nie dać się zaskoczyć i osiągnąć pożądane porozumienie.
6. PROCES SKUTECZNYCH NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH.
Określanie własnego stanowiska i obszaru negocjacyjnego przez działy zakupów.
Presja czasu i konsekwencje zwlekania z decyzjami biznesowymi – osłabianie pozycji negocjacyjnych.
Przygotowanie stanowisk i możliwych opcji oddziaływania w negocjacjach zakupowych.
Zebranie i dogłębna analiza informacji o partnerach handlowych.
Osłabianie pozycji partnerów handlowych – czyli jak nie zaczynać negocjacji.
Ustalenie własnych możliwości decyzyjnych.
Ustalenie kompetencji decyzyjnych partnera.
Aktywne wykorzystanie szeregu technik do osiągnięcia pożądanego rezultatu.
7. FAZY PRZYGOTOWANIA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH.
Przygotowanie merytoryczne – krok po kroku do wspólnego sukcesu.
Analiza przedmiotu negocjacji i ryzyka biznesowego.
Przygotowanie organizacyjne oraz rozpoczęcie właściwych negocjacji.
Debata i ustalenie stanowisk stron.
Zamykanie negocjacji.
8. SYTUACJE KONFLIKTOWE I KRYZYSOWE PODCZAS NEGOCJACJI.
Zerwanie negocjacji zakupowych.
Impas.
Taktyki negocjacyjne
Taktyki manipulacyjne.
Techniki sytuacyjne.
9. STYLE I STRATEGIE NEGOCJACYJNE.
Rywalizacja.
Dostosowanie się.
Unikanie.
Kompromis.
Współpraca.
10. BUDOWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOSTAWCAMI.
Izolacja.
Rytuały.
Aktywność.
Bliskość.
11. ZAAWANSOWANE TAKTYKI NEGOCJACYJNE.
„Autodeprecjacja” – ćwiczenia.
Autorytet– ćwiczenia.
Blokowanie– ćwiczenia.
Bolesna inicjacja– ćwiczenia.
Cenne ustępstwo– ćwiczenia.
Cennik– ćwiczenia.
Deprecjacja ustępstw– ćwiczenia.
Desperacja– ćwiczenia.
Dokładanie cegiełek– ćwiczenia.
„Dokręcanie śruby – imadło” – ćwiczenia.
„Drzwi w twarz” – ćwiczenia.
„Ekspert” – ćwiczenia.
„Gniew kontrolowany” – ćwiczenia.
„Gospodarz talk-show” – ćwiczenia.
„Kanalizowanie” – ćwiczenia.
„Łącze” – ćwiczenia.
„Manipulowanie czasem” – ćwiczenia.
„Manipulowanie faktami” – ćwiczenia.
„Masaż cenowy” – ćwiczenia.
„Maskowanie” – ćwiczenia.
„Mój problem twoim problemem” – ćwiczenia.
Optyk z Brooklynu– ćwiczenia.
Polityka czynów dokonanych – ćwiczenia
Metoda porucznika Columbo – ćwiczenia.
Wyolbrzymianie ustępstw– ćwiczenia.
Zmiana biegów– ćwiczenia.
12. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
1340.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1700 zł netto (+23% Vat)
Poznań: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1640 zł netto (+23% Vat)
Wrocław: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1640 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:

Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom:
- Skutecznie przygotować się do rozmów negocjacyjnych z kontrahentami.
- Zdobyć praktyczne umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
- Uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
- Budować partnerskie relacje z kooperantami oraz wzmocnić umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności rynkowe.
- Aktywnie wykorzystywać szereg technik do osiągnięcia pożądanego rezultatu.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

dr inż. Martin Daliga
Specjalizacja trenerska:

Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i ceniony konsultant z zakresu negocjacji i mediacji. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów, negocjatorów oraz w coachingu. Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi, w atmosferze partnerstwa. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, a najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Od kilku lat prowadzi szkolenia, treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, doradców zespołów pracy oraz mediatorów. Jako prelegent wykorzystuje aktywne metody pracy z uczestnikami szkoleń, przekazując im praktyczną wiedzę i umiejętności. Autor cyklu szkoleniowego „Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej”, który Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER nieprzerwanie realizuje od roku 2009r. Specjalizuje się w realizacji autorskich gier strategicznych podczas szkoleń i warsztatów. Skuteczność gier polega na wykorzystaniu unikalnych mechanizmów (narracja, natychmiastowa informacja zwrotna, element rywalizacji), które prowadzą do maksymalnego zaangażowania graczy w działanie. Dzięki temu czas nauki w porównaniu do innych metod ulega znacznemu skróceniu, a realizowane w tej formie projekty są bardziej efektywne. 


Miejsce: Wrocław
Rozpoczęcie: 2019-04-01 - Zakończenie: 2019-04-02


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-05-16 - Zakończenie: 2019-05-17


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2019-06-06 - Zakończenie: 2019-06-07

Cena: 1340 (PLN)

UWAGA

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-11-15 16:48:54

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dostawcami. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io