Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Kluczowe rozmowy menedżera - 2-dniowe warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.


Kluczowe rozmowy menedżera - 2-dniowe warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.



Grupa docelowa:



- kadra kierownicza urzędów oraz firm,

- dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, którym zależy na lepszym zarządzaniu zespołem i sprawniejszym realizowaniu jego celów,

- koordynatorzy zespołów projektowych,

- osoby, które chcą budować swój autorytet przełożonego,

- pracownicy planujący rozwój w kierunku zarządzania personelem.



Cel szkolenia:



- zdiagnozowanie swoich obszarów mocnych i słabych stron w komunikacji z podwładnymi,

- poznanie sprawdzonych sposobów i technik komunikowania się w najważniejszych rozmowach przełożonego z pracownikami,

- przećwiczenie ww. sposobów i technik na przykładach najczęściej występujących trudności w zarządzaniu ludźmi.

Program

Program szkolenia:



1. Ja jako przełożony – jaki jestem:

- określenie zasobów: mocnych stron, obszarów do rozwoju.

2. Podstawy komunikacji w sytuacjach zawodowych:

- style komunikowania się przełożonego i pracowników,

- najważniejsze narzędzia skutecznej komunikacji,

- komunikacja werbalna i niewerbalna przełożonego.

3. Formułowanie oczekiwań i wydawanie poleceń:

- polecenie czy prośba – komunikacja w przydzielaniu zadań,

- polecenie asertywne i nieasertywne,

- asertywne prawa przełożonego.

4. Rozmowa o rezultatach – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej:

- przygotowanie do rozmowy,

- warunki skutecznego feedback’u,

- narzędzia - schematy udzielania informacji zwrotnej.

5. Rozmowa dyscyplinująca:

- zasady i przebieg rozmowy dyscyplinującej,

- procedura dyscyplinowania pracownika podzielona na etapy.

6. Motywowanie i rozwój pracownika:

- komunikacja motywująca pracownika,

- rozmowa o dotychczasowych rezultatach i rozwoju.

7. Konflikty i radzenie sobie z trudnymi pracownikami:

- rola komunikacji przełożonego w zarządzaniu konfliktem,

- typy trudnych pracowników i możliwe sposoby komunikowania się i działania.

8. Najczęstsze błędy podczas rozmów przełożonego i zapobieganie im:

- komunikaty, które utrudniają kierownikowi osiągnięcie celów poszczególnych rozmów.

9. Podsumowanie i zakończenie warsztatów.



Informacje organizacyjne:



Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.



Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (16h)

zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia

ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób

w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad



Dzień I

Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.12:00 -przerwa kawowa

Godz.14.00 -przerwa obiadowa

Godz.16.00 -przerwa kawowa

Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia

Godz.11:00 -przerwa kawowa

Godz.13.00 przerwa obiadowa

Godz.15.00 -przerwa kawowa

Godz.17:00 -zakończenie szkolenia



Inwestycja:



1390.00zł netto (+23% VAT)



Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]

-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)



Zgłoszenie:



Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.



Kontakt:



Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:



Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO

ul. Libelta 1a/2

61-706 Poznań



Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00



Departament szkoleń otwartych:

tel. 508 393 926

tel. 577 177 547

tel. 733 544 190

tel. 570 590 060

tel. (61) 3070303

tel. (61) 8102194

tel. (61) 4152036

tel. (61) 4152810

tel. (61) 4152820



fax. (61) 6 247 936

fax. (61) 2 786 300



info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl





Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:

1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.

2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.

3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.

4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje



POLITYKA RABATOWA



Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.

Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:



Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl.

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:



- wzmocnienie autorytetu kierownika,

- budowanie pozytywnych relacji z podwładnymi,

- dysponowanie gotowymi narzędziami do wykorzystania w sytuacjach zawodowych,

- większa sprawność zarządzania zespołem,

- skuteczniejsza realizacja celów zespołu oraz lepsze zarządzanie czasem,

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Emilia Sałacka-Mańka

Specjalizacja trenerska:



Certyfikowany trener biznesu, psycholog, doradca wystąpień publicznych, specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników, urzędnik mianowany służby cywilnej. Absolwentka podyplomowych studiów zarządzania personelem. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zarówno w administracji publicznej, jak i w środowisku biznesowym. Pracowała jako konsultant i rekruter w firmach doradztwa personalnego i agencji reklamowej (rekrutacje na stanowiska techniczne, IT oraz menedżerskie i marketingowe). Była zatrudniona na stanowisku psychologa w Komendzie Głównej Policji. W Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydziału Psychologów Policyjnych odpowiadała m.in. za przeprowadzanie rekrutacji wewnętrznych oraz szkolenie kadry kierowniczej, policjantów i pracowników. Obecnie trener wewnętrzny i specjalista ds. szkoleń i rozwoju w jednym z urzędów centralnych. Autorka wciągających prezentacji, nieszablonowych warsztatów i przydatnych ćwiczeń. Uwielbia pracować z ludźmi i występować publicznie. Nie wyobraża sobie pracy (i życia) bez ciągłego uczenia się. Nie rozstaje się z aparatem fotograficznym i książkami. Energię czerpie z pracy z ludźmi, czytania książek i możliwości bycia kreatywną. W szkoleniach stawia na dużą porcję praktyki i szczyptę efektu „wow”.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-04-04 - Zakończenie: 2019-04-05


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-02-21 - Zakończenie: 2019-02-22


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-06-27 - Zakończenie: 2019-06-28

Cena: 1390 (PLN) + 23% VAT = 1709.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-02-01 15:20:25

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Kluczowe rozmowy menedżera - 2-dniowe warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2019 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS tomHRM | System zarządzania szkoleniami | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io