Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Global Business Center

Przejdź do formularza kontaktowego

Jak poprawić wyniki przedsiębiorstwa zarządzając cenami? - konsekwencje zastosowania pricing'u w polityce firmy


Znaczenie procesu zarządzania cenami jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa, pozwala bowiem na realizację własnej strategii marketingowej, a w rezultacie powoduje zwiększenie sprzedaży. Większość firm potrafi dobrze lub nawet bardzo dobrze tworzyć wartość dla klientów, jednak same nie potrafią czerpać pełnych zysków ze swoich produktów. Procesy cenowe stają się szczególnie istotne, kiedy firma sprzedaje produkty w dużej ilości, lub kiedy ceny za każdą transakcję są ustalane indywidualnie, na przykład w ramach negocjacji. W takich przypadku przedsiębiorstwo nie może pozwolić sobie na długie i pracochłonne ustalanie cen dla każdej transakcji osobno, potrzebuje zaś jasno zdefiniowanych procesów, by skutecznie pozyskiwać wartości i wypracowywać odpowiedni przychód. Sukces firmy w dużym stopniu zależy od właściwych decyzji oraz dynamiki podejmowanych działań.

Podczas szkolenia umożliwimy Państwu:

* zrozumienie znaczenia ceny w polityce marketingowej firmy
* poznanie czynników determinujących poziom ceny i sposoby jej wyznaczania
* pogłębienie wiedzy w zakresie ustalania strategii cenowych, uwzględniając zmiany zachodzące w otoczeniu
* ocenienie strategii cenowych najczęściej przyjmowanych przez firmy
* zdobycie kompetencji w zakresie zarządzania cenami w relacjach z różnymi grupami klientów
* poznanie zachowania nabywcy w odniesieniu do cen produktów
* poznanie metody ustalania cen w różnych sytuacjach decyzyjnych

Program

Pierwszy dzień szkolenia: 6 grudnia 2007 r.

1. PRICING - czym jest i jaki ma wpływ na regulacje cenowe rynku?
2. Cena jako instrument strategii przedsiębiorstwa
3. Determinanty strategii cen
4. Zachowania nabywców pod wpływem cen
5. Wpływ cen na rentowność związków z klientem
6. Efektywne komunikowanie oferty cenowej

Drugi dzień szkolenia: 7 grudnia 2007 r.

1. Cena jako instrument walki konkurencyjnej
2. Polityka rabatowa firmy
3. Istota i struktura kanałów dystrybucji
4. Specyfika cen w usługach
5. Specyfika ceny w handlu

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjaliści i praktycy z danego zakresu wiedzy


Miejsce: Hotel Mercury Fryderyk Chopin, Al. Jana Pawła II 22, Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-12-06 - Zakończenie: 2007-12-07

Cena: 1580 (PLN) + 0% VAT = 1580 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Jak poprawić wyniki przedsiębiorstwa zarządzając cenami? - konsekwencje zastosowania pricing'u w polityce firmy
Organizator: Global Business Center


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |