Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Edu90.pl

Przejdź do formularza kontaktowego

Jak nie uznawać 7 z 10 reklamacji, czyli „Firmo szanuj siebie” - Pragmatyzm w obsłudze reklamacji


Niniejsza oferta szkolenia jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez przedsiębiorstwa , sklepy i firmy usługowe na poznanie i nabycie sprawdzonych , efektywnych umiejętności relacji z klientami. Kompetencje wiedzy to rzeczywista obsługa przez Prowadzącego , zatrudnionego w jednej z największych w Polsce firm branży FMCG zgłoszeń , uwag konsumenckich w latach 2002 – 2016 .



Obsługa reklamacji to pragmatyzm emocjonalny ( przepraszajmy tylko za rzeczywiste błędy ) i organizacyjny ( poprawmy się tylko gdy się powtarzają lub / i nas na to stać)



Czy rzeczywiście reklamacja to prezent dla firmy ? Z punktu widzenia wskazania potencjalnego błędu to zalążek kłopotliwych i kosztownych działań naprawczych by takie przypadki ograniczyć. Wszystkie firmy znają swoje słabe strony mając świadomość zgłaszania zastrzeżeń. Co jednak w sytuacji gdy pod pojęciem „reklamacji” mamy do czynienia z subiektywizmem , złośliwością , cynizmem , bezpodstawną krytyką ze strony konsumenta ? Czy dla zaspokojenia jego oczekiwań oraz unikania takich kłopotów mamy zmieniać profil produkcji czy usług skoro inni nasi klienci są zadowoleni ? Reklamacja to nierozbrojony granat którego zneutralizowaniem musi zająć się „saper” , który poprzez weryfikację skargi dokona izolacji emocjonalnej wewnątrz własnej firmy podejmując stosowne czynności wobec konsumenta / klienta dając równocześnie wskazówki które elementy naszej działalności ( produkcyjno-usługowej) są krytykowane.

Program

Czego nauczymy i co przećwiczymy?



Dla czytelności przebiegu procesu i doboru skutecznych rozwiązań cały panel osadzony jest na trzech najpopularniejszych formach skarg/zgłoszeń/reklamacji:

o Klient Producent ( reklamacja produktu )

o Konsument Sklep ( reklamacja produktu / usługi )

o Klient Firma Usługowa ( reklamacja usługi)

i na ich zależności / relacji / charakterystyce prowadzone będą ćwiczenia , wprawki ,scenki

Właściwy dobór osoby / osób do relacji reklamacyjnych

Stworzenie wewnętrznej procedury reklamacyjnej ( ludzie – proces )

Umiejętność oszacowania kosztów potencjalnych reklamacji

Zasady przyjmowania krytyki

Zasady i sposoby odmowy

Rozpoznawanie typu klienta / konsumenta

Doboru własnej postawy ; zachowania w sytuacjach trudnych

Doboru właściwej – strategicznej formy kontaktu z konsumentem / klientem ( siła słowa pisanego )



Cel szkolenia:



Bezpieczeństwo prawne w obsłudze reklamacji

Umiejętność rozpoznania czy rzeczywiście mamy do czynienia z reklamacją

Zdolność identyfikacji: zgłoszenie ; skarga ; reklamacja

Wprowadzenie elementów śmiałości i pewności siebie w kontaktach z konsumentami

Uwolnienie się od lęku i przesadnej spolegliwości

Zmuszenie konsumenta/klienta do wysiłku , staranności



Pełny program szkolenia dostepny na: http://edu90.pl/kalendarz-szkolen

Otrzymane certyfikaty

TAK, z hologramem

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjalista ds. jakości ( produkt – usługa) związany z obszarem FMCG, Współtwórca sukcesu wprowadzenia w Polsce nowej formy podaży jednego z produktów z obszaru FMCG, Projektodawca i realizator wewnętrznych i zewnętrznych procedur reklamacyjnych ( zgodnych z ISO 9001 i HACCP). Architekt i organizator wewnętrznych baz danych reklamacyjnych w oparciu o SAP , LN, Sharepoint. Doświadczony trener Akademii Sprzedaży, Innowator – 2 x 1 miejsce w ogólnopolskim konkursie HIC ( 2013 ; 2014) ; 1 x 1 miejsce w ogólnoświatowym HIC ( 2015 )

• Uczący: tego co robi przez co jest wiarygodny i skuteczny

• Uczciwy: pokazujący własne błędy

• Autentyczny: opierający się wyłącznie na prawdziwych danych

• Charyzmatyczny – większość szkoleń nie kończy się w planowanym czasie na prośby uczestników


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2017-03-17 - Zakończenie: 2017-03-17


Miejsce: Katowice
Rozpoczęcie: 2017-03-24 - Zakończenie: 2017-03-24

CENA standardowa:
599 PLN + 23% VAT = 736.77 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
579 PLN + 23% VAT = 712.17 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Jak nie uznawać 7 z 10 reklamacji, czyli „Firmo szanuj siebie” - Pragmatyzm w obsłudze reklamacji
Organizator: Edu90.pl


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |