Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej


Coraz częściej słyszymy o otaczającym nas kryzysie deficytu uwagi (braku skupienia, przytłaczającej liczbie komunikatów marketingowych, na które przestajemy zwracać jakąkolwiek uwagę) oraz alarmująco niskich wynikach zaangażowania (wg badań instytutu Gallupa aż 87% pracowników jest niezaangażowanych lub działających na szkodę zespołu). Mimo, iż nowe technologie, narzędzia i kanały komunikacji pozwalają nam robić zdecydowanie więcej, to równocześnie skutecznie dekoncentrują i osłabiają wolę działania. Pojawia się zasadniczy problem: jak sprawić, by chciało się chcieć?

Grywalizacja (zwana też gamifikacją, z ang. gamification) to jedno z nielicznych narzędzi, które pozwala skutecznie radzić sobie z wyzwaniem motywowania i angażowania ludzi. Tradycyjne metody tracą na efektywności, szczególnie w zderzeniu z rzeczywistością pokolenia Y. Na szczęście dobre gry potrafią porwać każdego, niezależnie od literki oznaczającej jego generację. Grywalizacja wykorzystuje sprawdzone mechanizmy angażowania gier do budowania procesów, które nie tylko motywują do podjęcia działania, ale także aktywnie wspierają budowanie nawyków. Możemy tym samym wykorzystać poziom zaangażowania, emocji i motywację znaną z gier do realizacji celów biznesowych. Dzięki grywalizacji możemy wpływać na odruchowe i celowe zachowania ludzi, kształtować ich postawy i ułatwiać przejście przez zmiany.

Te właściwości sprawiają, że grywalizacja staje się uznanym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej. Stosowana jest w marketingu do zwiększenia efektywności kampanii, budowania silnych relacji z marką i zapewnienia lojalności klienta; w obszarze HR do wdrażania zmian organizacyjnych, wpływania na motywację i postawy pracowników, a także umożliwia optymalizację procesów rozwojowych; w działach sprzedaży do zwiększenia skuteczności działań zespołów sprzedażowych i poprawy wyników. Jest to wszechstronne narzędzie, które zostało już sprawdzone na polskim rynku przez dziesiątki firm. Na tym szkoleniu dowiesz się jak robili to inni i jak Ty możesz skorzystać z grywalizacji, by poprawić swoje własne wyniki.

Zgłoś się na szkolenie Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej – wejdź do gry i dowiedz się jak dzięki temu narzędziu zbudować swoją przewagę nad konkurencją!

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/grywalizacja-szkolenia/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

I DZIEŃ SZKOLENIA

ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA


Powitanie i przedstawienie się trenera
Prezentacja programu merytorycznego i organizacyjnego oraz celów szkolenia
Ćwiczenie typu ice-breaker wykorzystujące elementy gier

OD GIER DO GAMIFIKACJI
  • Skąd wzięły się gry, jak działają i dlaczego są tak popularne?
  • Gry a gamifikacja – co je wiąże, a co dzieli?
  • Czym jest gamifikacja i przyczyny jej obecnej popularności
  • Rynkowe przykłady stosowania gamifikacji w różnych obszarach do realizacji odmiennych celów
OD GAMIFIKACJI DO ZAANGAŻOWANIA

Typologia graczy, ich potrzeby, zachowania i motywacje
Psychologiczne i praktyczne aspekty wyrabiania nawyków
Pętle zaangażowania i schematy nagradzania
Wykorzystanie gamifikacji do zmiany postaw i zachowań – podstawowe mechanizmy
Jak nagradzać, by motywować, a nie szkodzić?

ANALIZA WDROŻEŃ Z POLSKI I ZE ŚWIATA
  • Obszar marketingu, działania online i offline
  • Obszar edukacji, szkolenia i rozwój
  • Obszar motywacji pracowników, rekrutacja, identyfikacja z firmą i performance
  • Obszar sprzedaży i jakości obsługi
TEORIA A PRAKTYKA

Jak sprzedać i wdrażać (grywalizację) gamifikację w organizacji?
Jak radzić sobie z osobami uprzedzonymi do gier i oszustami?
Estetyka gier – pomoc czy przeszkoda w grywalizacji (gamifikacji)?
5 podstawowych błędów i powszechne pułapki
Promocja, komunikacja i administracja programem gamifikacji

GAMIFIKACJA W KONTEKŚCIE ZMIAN SPOŁECZNO-TECHNOLOGICZNYCH
  • Pokolenia X, Y, Z – wyzwania i rozwiązania
  • Gamifikacja jako klucz do rozgryzienia pokolenia Y
  • Obecny stan gamifikacji na rynku polskim i prognozy na najbliższe lata
  • Gamifikacja z dala od klawiatury – nowe technologie w służbie architektów zaangażowania
PODSUMOWANIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA

Wnioski i opinie dotyczące poznanego materiału. Wyjaśnienie zasad wyboru pomysłów do opracowania w drugim dniu szkolenia. Szansa dla każdego uczestnika na opracowanie wdrożenia gamifikacji w jego kontekście (jeśli uda mu się przekonać do tego grupę).

II DZIEŃ SZKOLENIA

ROZPOCZĘCIE – NAWIĄZANIE DO POPRZEDNIEGO DNIA SZKOLENIA

  • Przypomnienie wiedzy nabytej w dniu poprzednim
  • Prezentacja pomysłów – pitch session
  • Wybór pomysłów do opracowania i organizacja grup roboczych
DOPRACOWANIE CASE’ÓW, PRZYGOTOWANIE DO PROJEKTOWANIA

Określenie kontekstu i wartości grupy docelowej
Definiowanie celów i miar sukcesu
Określenie potencjalnych wyzwań i obszarów szczególnej uwagi

NARZĘDZIA I PROCES PROJEKTOWANIA GAMIFIKACJI
  • Omówienie procesu projektowania
  • Przegląd proaktywnych modelów i narzędzi projektowania
  • Pętle i łuki zaangażowania, znaczenie estetyki gier i wykorzystanie fabuły
PRZEJŚCIE PRZEZ CYKL PROJEKTOWANIA

Analiza grupy docelowej i weryfikacja założeń
Definicja kluczowych zachowań i znajdowanie potencjalnych punktów styku
Wizualizacja procesów zaangażowania na przykładzie mapy doświadczenia
Dobór mechanizmów gamifikacyjnych i opracowanie zasad programu

MAMY PROJEKT – CO DALEJ?
  • Plan utrzymania i rozwoju
  • Analiza SWOT, identyfikacja potrzebnych zasobów i zarządzanie ryzykiem
  • Jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane?
  • Prezentacja wypracowanych projektów
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Ocena pracy i feedback odnośnie opracowanych projektów
Podsumowanie szkolenia przez Trenera prowadzącego
Ocena szkolenia przez uczestników (ankiety oceny szkolenia)
Wręczenie Dyplomów ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-10-11 14:34:57

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |