Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Gospodarka odpadami w obliczu najnowszych zmian - decyzje administracyjne wg. nowych zasad, rejestr BDO, sprawozdawczość i ewidencja – 3-dniowe szkolenie w Zak


Gospodarka odpadami w obliczu najnowszych zmian - decyzje administracyjne wg. nowych zasad, rejestr BDO, sprawozdawczość i ewidencja – 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

Grupa docelowa:
  • pracownicy firm zajmujących się gospodarowaniem odpadami (transportem, zbieraniem i przetwarzaniem odpadów)
  • pracownicy firm posiadających pozwolenia na wytwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanem
  • osoby zajmujące się ochroną środowiska, gospodarką odpadami
  • podmioty wprowadzające produkty i produkty w opakowaniach na rynek
  • firmy produkujące opakowania
  • podmioty przetwarzające odpady opakowaniowe
  • pracownicy instytucji wydających i opiniujących wydawane decyzje w zakresie gospodarowania odpadami
  • pracownicy Urzędów Marszałkowskich oraz jednostek publicznych zainteresowanych tematyką gospodarowania odpadami
Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie gospodarki odpadami
Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Dzień I
Blok 1. Ustawa o odpadach oraz zmiany po nowelizacji 20 lipca 2018 r. Rozporządzenia oraz projekty rozporządzeń.
Katalog odpadów – jak prawidłowo kodować odpady (case study)
Odpowiedzialność za odpady, jej przenoszenie
Zabezpieczenie roszczeń – rozporządzenie, sposoby naliczania
Właściwe magazynowanie odpadów – projekt rozporządzenia dotyczącego magazynowania odpadów.
Monitoring miejsc magazynowania odpadów obowiązkowy od 2019 r.
Blok 2 Pozwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów
Konieczność zmian decyzji, wydawanie decyzji w oparciu o znowelizowaną ustawę o odpadach, kiedy następuje utrata ważności decyzji
Tytuł prawny do miejsca magazynowania odpadów i odpowiedzialność za szkody w środowisku
Jak określić limity magazynowanych odpadów, rodzaje opadów (warsztat)
Odpady z instalacji i z poza instalacji (warsztat)
Kompetencje organów wydających i opiniujących nowe decyzje
Zaświadczenia i oświadczenia o niekaralności
Operat przeciwpożarowy
Decyzje środowiskowe i prawo miejscowe w gospodarce odpadami
Zabezpieczenie roszczeń w gospodarowaniu odpadami, ich forma i sposób naliczenia

Dzień II
Blok 3 Pozwolenie na wytwarzanie odpadów i procedura produktu ubocznego
Pozwolenie na wytwarzanie odpadów, warunki wymagania, jakie nowe obowiązki nakłada
Co należy umieścić we wniosku o wydanie pozwolenia.
Produkt uboczny – procedura uznania (case study)
Decyzja o uznaniu za produkt uboczny zamiast zgłoszenia od sierpnia 2018 r. - jak przeprowadzić procedurę wg nowych zasad?
Obowiązek uzyskania statusu produktu ubocznego na nowo dla zakończonych postępowań
Organy wydające decyzje i opłaty skarbowe
Blok 4 Gospodarowanie odpadami komunalnymi
Odpady komunale – podstawa prawna i najnowsze zmiany
Sposoby gospodarowania odpadam komunalnymi
Umowy, deklaracje
Sposoby selektywnego zbierania
Blok 5 Rejestr BDO, transport odpadów
Rejestr BDO, rodzaje wpisów, numer gdzie należy go umieszczać
Nowe zasady transportu odpadów, zniesienie pozwoleń, wpis do BDO, oznakowania, zasady przewozu i kary
Zmiany w transgranicznym przemieszczaniu odpadów od sierpnia 2018 r.
Blok 6 Ewidencja i sprawozdawczość
KPO, KEO, roczne sprawozdania (warsztat)

Dzień III
Blok 7 Gospodarowanie opakowaniami
Zmiana ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi i wynikające z niej nowe obowiązki
Obowiązki wprowadzających na rynek produkty i produkty w opakowaniach
Opłata produktowa, naliczenie, rodzaje opakowań, sposoby ewidencji (warsztat)
Wymagania dla przedsiębiorców prowadzących recykling lub inny niż recykling proces odzysku odpadów opakowaniowych
Opłata recyklingowa
Rola Organizacji odzysku opakowań i organizacji samorządu gospodarczego w gospodarowaniu opakowaniami
Ewidencja i sprawozdawczości, możliwości realizacji obowiązku odzysku i recyklingu (warsztat)
Nowe wzory dokumentów potwierdzających odzysk i recykling
Rejestr BDO – praktyka wpisywania w zakresie produktów i produktów w opakowaniach oraz podmiotów prowadzących odzyski i recykling odpadów opakowaniowych
Kary i opłaty podwyższone w zakresie nie przestrzegania obowiązków podmiotów wprowadzających produkty i produkty w opakowaniach
Opłata recyklingowa
Blok 8 Sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz baterie i akumulatory
Podstawa prawna
Obowiązki wprowadzającego SE iE, baterie i akumulatory
Obowiązki zbierającego ZSE i E, baterie i akumulatory
Nieprofesjonalni zbierający ZSE i E ich obowiązki, sposób funkcjonowania
Działalność punktów serwisowych - wymagania
Rejestr BDO, ewidencja i sprawozdawczość
Blok 9 Przygotowanie do kontroli
Zmiana ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska - omówienie najważniejszych zmian
Rozdaje kontroli, jak najlepiej się do nich przygotować
Warsztat przygotowania do kontroli (ćwiczenia praktyczne, case study)
Sankcje karne
Blok 10 Pytania i odpowiedzi.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:

Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.

Inwestycja:
1990.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:

3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1690 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
1990 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2340 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Zdobyta wiedza

Uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:
-odpowiedzialności prawnej i obowiązków w zakresie gospodarki odpadami
-kwalifikowania odpadów
-decyzji administracyjnych
-prowadzenia ewidencji odpadów wg nowych dokumentów
-obowiązków wynikających z ustawy o opakowaniach i gospodarce odpadami opakowaniowymi
-gospodarowania odpadami komunalnymi zmieszanymi i segregowanymi
-weryfikacji odbiorcy odpadów
-realizacji obowiązków przez wprowadzających baterie i akumulatory
-zmian przepisów prawa w zakresie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
-zasad wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka
-wprowadzania danych do BDO
-kontroli w firmie.
Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
Dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

dr Dominika Sułkowska

Dyrektor ds. Prawnych i Rozwoju w firmie gospodarującej odpadami, wykładowca w Krakowskiej Akademii im. A.F. Modrzewskiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Z wykształcenia doktor nauk chemicznych, absolwentka ochrony środowiska na Uniwersytecie Jagiellońskim, Audytor wewnętrzny ISO 14001, stypendystka University of Utrecht Debye Institute, Holland.
Ekspert z zakresu ochrony środowiska w szczególności prawa ochrony środowiska, procesu inwestycyjnego, gospodarki odpadami i opakowaniami, emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz ISO 14001 i EMAS. Praktyk o bogatym doświadczeniu zgromadzonym podczas wieloletniej pracy trenerskiej, jak i eksperckiej dla wielu podmiotów sektora prywatnego i jednostek sektora publicznego. Realizator kilkunastu projektów środowiskowych, jako ekspert ds. ochrony środowiska, w tym finansowanych ze środków UE. Doradca i wykładowca w zakresie kompleksowego gospodarowania odpadami, podczas prowadzonych w ostatnim okresie szkoleń i konsultacji dla Miasta Stołecznego Warszawy, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Komendy Wojewódzkiej i Agencji Mienia Wojskowego. Doradca PARP w zakresie CSR. Uczestnik wielu konferencji, autor opracowań i ekspertyz.


Miejsce: Zakopane
Rozpoczęcie: 2019-06-04 - Zakończenie: 2019-06-07

Cena: 1990 (PLN) + 23% VAT = 2447.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-03-22 12:48:23

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Gospodarka odpadami w obliczu najnowszych zmian - decyzje administracyjne wg. nowych zasad, rejestr BDO, sprawozdawczość i ewidencja – 3-dniowe szkolenie w Zak
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io