Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Revsolution Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Fundraising 2.0 - skuteczny fundraising w sieci


Social Media (Facebook, Twitter, YouTube) przestały być niszą

w Internecie – dziś wraz z kilkuset-milionową liczbą użytkowników

stanowią jego integralną część. Uczestnicząc w szkoleniu zrozumiesz

specyfikę web 2.0 i nauczysz się wykorzystywać ją do celów

fundraisingowych. Poznasz metody tworzenia kampanii internetowej,

najważniejsze wskaźniki, zapoznamy Cię z praktycznymi poradami

dotyczącymi prowadzenia kampanii oraz błędami, jakich należy unikać.

Całe szkolenie wsparte będzie dużą ilością case’ów, które pozwolą Ci

lepiej zrozumieć wszelkie zagadnienia, a tym samym skuteczniej

pozyskiwać darczyńców on-line. 

Program

Szczegóły szkolenia:



Do jakiegoś czasu sądzono, że social media to przelotna moda i objaw kolejnej „bańki” spekulacyjnej, która prędko pryśnie. Dziś, gdy Facebook liczy ponad 750 mln użytkowników a przeciętny użytkownik spędza tam kilkanaście minut dziennie (!), nikt nie wątpi, że jesteśmy świadkami rewolucji w sposobie komunikowania.

Obecność w social media stała się szansą na nawiązanie dialogu nie tylko z konsumentami, ale również darczyńcami. W 2009 r. w samym USA ok. 371 $ mln zostało zebrane online, z czego 10% z pomocą serwisów społecznościowych. Przygotowane przez RevSolution szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę fundrasingu w sieci, przygotować własną kampanię i dotrzeć do jeszcze większej liczby darczyńców.



Program szkoleni:



Wprowadzenie do Web 2.0



o Komunikacja wertykalna a horyzontalna (dwukierunkowa)

o Odmienna specyfika mediów społecznościowych (social media)

o Użytkownik web 2.0: kim jest, czym się różni, dlaczego pomaga?

o Statystyki i trendy



Fundraising w sieci: przygotowanie kampanii



o Case statement w sieci

o Poszukiwanie insight’ów

o Strategia: wyznaczanie celów i określenie grupy docelowej

o Wybór kanału: Facebook, YouTube, Blog, E-mail

o Jak stworzyć pomysł, czyli big idea kampanii

o Guerilla marketing



Prowadzenie kampanii



o Fanpage na Facebook’u

o Wykorzystanie płatnych reklam

o Jak często i jak dużo, czyli wskazówki dotyczące skutecznych komunikatów

o Tworzenie konkursów i promocji

o Kampania zintegrowana – wykorzystanie innych serwisów np. YouTube

o Jak zmienić fanów w darczyńców (problem slacktywizmu)



Software i pomocne narzędzia do fundraisingu



o Aplikacje fundraisingowe do Facebooka

o Dedykowany software



Mierzenie skuteczności i monitoring



o Podstawowe wskaźniki CPM, CPC, konwersja

o Narzędzia do monitoringu

o Śledzenie i analiza trendów



Zagrożenia i jak sobie z nimi radzić



o Zagrożenia

o Sytuacje kryzysowe i utrata kontroli

o Jak zarządzać kryzysem i wyjść obronną ręką



10 przykazań Social Media



Więcej informacji na stronie: http://www.revsolution.pl/Fundraising_2.0_1.pdf

Zdobyta wiedza

Największe korzyści:



  • Dowiesz się jak dotrzeć i pozyskać darczyńców on-line


  • Poznasz specyfikę social media (Facebook, Twitter, YouTube) oraz User 2.0


  • Nauczysz się tworzyć i przeprowadzać kampanię na Facebooku


  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z darczyńcami


  • Zrozumiesz zagrożenia i poznasz techniki radzenia sobie z nimi


  • Poznasz pomocne narzędzia do fundraisingu 2.0 



Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Kamil Stanuch

Absolwent Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Humanistycznych

UJ ze specjalizacją Antropologia Kulturowa. W 2011 r. spędził 2-miesiące na

stypendium na Uniwersytecie Harvarda studiując Makroekonomię i International

Marketing. Doświadczenie zdobywał od 2009 r. najpierw jako członek organizacji

Neolution, gdzie specjalizował się w badaniach marketingowych (m.in. dla RMF

Maxxx) oraz szkoleniach z autoprezentacji i sprzedaży (m.in. Interia, Krakowskie

Dni Przedsiębiorczości, Akademia Służby Publicznej), potem w firmie Kiwi TV, gdzie

realizował kampanie social media dla marki Lounge oraz Juwenaliów Krakowskich, a także pozyskiwał nowych

klientów, by ostatecznie trafić na jakiś czas do działu digital agencji reklamowej DDB Warszawa. Oprócz

Internetu i nowych mediów, wielki pasjonat kajaków i mazurskich jezior.

Cena obejmuje





Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2011-11-27 - Zakończenie: 2011-11-27

Cena: 649 (PLN) + 23% VAT = 798.27 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Fundraising 2.0 - skuteczny fundraising w sieci
Organizator: Revsolution Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |