Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 03-04.01.2022


Szczegóły szkolenia: http://www.hillway.pl/coaching-i-monitoring-w-call-center/



„Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia. Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty także możesz stać się wielki.”

– Mark Twain



Coaching to proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania podwładnych do wykonywania zmian w swoich zachowaniach.



Metoda ta: wiąże się z rozwojem personelu, lecz jest bardziej zaawansowaną formą doskonalenia niż tradycyjne szkolenie; wymaga regularnej pracy; oznacza indywidualne podejście do pracownika, wiąże się z wzajemnym zaufaniem, a zwłaszcza zaufaniem, podwładnego wobec przełożonego; powinien być prowadzony niemal wyłącznie przez bezpośredniego przełożonego.



W praktyce coaching przyjmuje postać regularnych spotkań pracownika z przełożonym, których skutkiem jest poprawa efektywności pracy podwładnych.



Pierwsze z zadań wynikających z coachingu i stojących przed szefem wyzwań to bycie trenerem. Nie jest to rzecz prosta, ponieważ wymaga określonych umiejętności i wiedzy, które przełożony nie zawsze ma. Z drugiej strony ma on jednak duże doświadczenie zawodowe. Szef – coach ma natomiast podzielić się swoim doświadczeniem i stworzyć warunki optymalne do nauki – utrzymać wysoka motywacje pracownika, wytworzyć silną wzajemna relacje, dobrą sieć komunikacyjną oraz możliwość zdefiniowania, przemyślenia, zastosowania i oceny przez pracownika nabytej wiedzy.

Program

Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center – program warsztatów

COACHING I MONITORING W CALL CENTER



• Coaching i monitoring – przegląd istniejących definicji

• Różnice między coachingiem a monitoringiem

• Cele i funkcje coachingu

• Coaching a inne działania rozwojowe

• Płacowa i pozapłacowa motywacja podczas monitoringu

• Sesja coachingowa- z czego się składa?

• Ogólna struktura procesu coachingowego

• Etapy prowadzenia coachingu- ćwiczenie

• Coaching grupowy

• Monitoring a mentoring

• Narzędzia monitoringu



COACH I MENADŻER



• Cechy, postawy i umiejętności coacha

• Atrybuty dobrego menedżera coacha

• Skuteczny coach- kluczowe kompetencje

• Metody i narzędzia pracy coacha



KOMUNIKACJA



• Narzędzia, techniki w coachingu i nie tylko

• Coaching i emocje

• Relacja coachigowa z pracownikiem

• Radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi – test

• Coaching i monitoring a cykl Kolba

• Dialog coachingowy

• Technika GROW

• Wykorzystanie psychologii w coachingu i monitoringu



KARTA COACHIGOWA



• Czym jest karta coachigowa?

• Wyznaczenie kluczowych elementów karty coachingowej

• Warsztaty

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Grayżyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2022-01-03 - Zakończenie: 2022-01-04

Cena: 1500 (PLN) + 23% VAT = 1845 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-06 14:57:33

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 03-04.01.2022
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |