Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Alior Instytut Biznesu

Przejdź do formularza kontaktowego

CUSTOMER EXPERIENCE – ZWIĘKSZ ZYSKI TWOJEJ FIRMY


Dla kogo:



Dla tych, którzy są w firmie „właścicielami Klienta”, m.in: Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Obsługi Klienta, Dyrektorzy Marketingu, Dyrektorzy CEM, Właściciele firm



W programie szkolenia:



  • Identyfikacja mocnych i słanych stron własnego obszaru kompetencji lub organizacji w kontekście gotowości do wdrożenia lub doskonalenia programu typu Głos Klienta (Voice of the Customer)


  • Wypracowanie indywidualnych założeń dotyczących wdrożenia lub doskonalenia programu typu VoC.


  • Wymiana doświadczeń między uczestnikami i omówienie dobrych praktyk stosowanych w ich organizacjach




Szczegół

Program

https://aliorinstytut.pl/szkolenia/lista-warsztatow-tematycznych/customer-experience-zwieksz-zyski-twojej-firmy/

Zdobyta wiedza

Wypracowane narzędzia:





  • Arkusz ewaluacji mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania informacją zwrotną od Klientów


  • Ramowy harmonogram działań i identyfikacja działań związanych z wdrożeniem lub doskonaleniem programu Głos Klienta



Otrzymane certyfikaty

nie

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

RAFAŁ JAROSZ


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2014-06-24 - Zakończenie: 2014-06-25

CENA standardowa:
1480 PLN + 23% VAT = 1820.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1380 PLN + 23% VAT = 1697.4 PLN

UWAGA

tylko do 13.06


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: CUSTOMER EXPERIENCE – ZWIĘKSZ ZYSKI TWOJEJ FIRMY
Organizator: Alior Instytut Biznesu


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |